Pora opisać efekt reklamacji z 11maja.
Dziś po wielu telefonach i walce otrzymałem email:
Dziękuję za korespondencję z dnia 12.06.2017 oraz wcześniejsze.
Na wstępie chciałbym Pana serdecznie przeprosić za brak odpowiedzi na przesłaną korespondencję z dnia 11.05.2017. Zwracam jednak uwagę, że przesyłane przez Pana wiadomości potraktowaliśmy jako całość, a odpowiedź otrzymał Pan w piśmie numer 034-H-054/05/2017, w dniu 15.05.2017.
Zaznaczam, ze nieprawidłowości w usłudze "Masz złotówkę masz no limit" już nie występują. W ramach rekompensaty za nieprawidłowości na koncie numeru (wszystkie zgłaszane) w ciągu ostatnich 60 dni otrzymał Pan 112 zł oraz 1 GB Internetu. Nie mam więc podstaw do ponownego przyznania rekompensaty.
Dodatkowo informuję, że wysokość odszkodwania określa Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych (§6 - Odpowiedzialność Operatora Zasady obliczania wysokości i wypłaty odszkodowania).
Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia są wyczerpujące.
Powyższa decyzja kończy drogę postępowania reklamacyjnego, tym samym zgodnie z § 7 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 07.03.2014 poz. 284) przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, przysługuje dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w drodze postępowania mediacyjnego lub przed sądami polubownymi. Niniejsze rozstrzygnięcie znajduje uzasadnienie w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z póź. zm.).
T-Mobile Polska S.A. nie wyraża zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów przed Prezesem UKE.
Konsultant opiera sie na emailu z dnia 15maja ;)No to może zacytuję tego emaila skoro na jego podstawie odrzucił wszystko.
Szanowna Pani
Dziękuję za korespondencję z dnia 07.05.2017.
Serdecznie przepraszam Panią za napotkane niedogodności.
Potwierdzam, że w dniu 07.05.2017 Konsultant zwrócił Pani koszt usługi Bezpieczny Internet w kwocie 9 zł brutto.
W związku z zaistniałą sytuacją, wysłałam zgłoszenie do Działu Technicznego, aby nie wystąpiła ona ponownie na koncie.
Numer zgłoszenia to: CRID00001412984. Po zakończeniu prac, otrzyma Pani powiadomienie w formie SMS-a.
Mając na uwadze powstałe niedogodności, przychyliłam się do Pani prośby i w dniu 15.05.2017 przyznałam rekompensatę w kwocie 50 zł brutto. Przyznane środki może Pani wykorzystać na dowolne usługi.
Powyższa decyzja kończy drogę postępowania reklamacyjnego, tym samym zgodnie z § 7 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 07.03.2014 poz. 284) przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, przysługuje dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w drodze postępowania mediacyjnego lub przed sądami polubownymi. Niniejsze rozstrzygnięcie znajduje uzasadnienie w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z póź. zm.).
Z poważaniem
Jak ładnie widzimy konsultant powołując się na połączenie pism uznał iż pismo 15maja rozwiązało kwestie zgloszenia z 7 maja oraz 11. Z tym że:
Pismo z 7maja nie było pismem reklamacyjnym lecz skargą , żalem na konsultanta nie zawierało słowa że to reklamacja.Luźny tekst.W piśmie z 11maja była formułka oficjalna że to Reklamacja usługi.
W żadnej korespondencji od dnia 7 maja nie było oficjalnego odniesienia do Pisma Reklamacyjnego z dnia 11Maja!! Pismo z 15maja miało to co wkleiłem.
Powyszsza odpowiedź reklamacyjna konsultanta odmowna nie ma uzasadnienia prawnego.Bo nie otrzymałem dokumentu który wskazywal że już zrealizowali reklamację z 11maja. W ciągu 30dni nie otrzymałem pisma które odnosiło by się do 11maja.Jak widac osoba pisząca odpowiedź na reklamację zachowała sie......( tu sami dodajcie sobie co trzeba) O ile wiem to wszystko moje jest zasadne i niema znaczenia to że se ubzdurali połączenie zgłoszen.(a przepraszam zgłoszen nie reklamacji...Ja złozyłem jedną reklamację 11maja;) )
Jako że moje nerwy osiągneły apogeum wystosowałem takie pismo:
Ja tylko zapytam czy szanowny konsultant pisząc odmowę zna prawo telekomunikacyjne? W otrzymanej odpowiedzi oraz zgodnie z korespondencją otrzymywana od was i po jej analizie wychodzi ze reklamacja z dnia 11.05 caly czas jest zasadna i wiążąca prawnie.Brak odpowiedzi na konkretne pismo z wyzej wymienionego dnia.Owszem w dniu 15.05 otrzymalem pismo ale jak widać w załączonym zdjeciu pisma nie dotyczy wcale reklamacji z dnia 11maja bieżącego roku.Zgodnie z tą odpowiedzią wychodzi po pierwsze ze pisano do jakiejś kobiety, dwa że jest tam na wstępie informacja ze dotyczy to pisma(korespondencji) z dnia 7.05 a nie jak szanowny pan konsultant wspomniał pisma z 11maja.W zwiazku z czym odmowa uznania reklamacji jest bezprawna i bezzasadna. Pismo z 12.06 jest pismem ktore zostalo wysłane do wiadomości instytucji które nadzoruja miedzy innymi procesy reklamacyjne,i odmowy uznania reklamacji. W zwiazku z całkowitym brakiem formalnej odpowiedzi która wskazywala by na dzien 11.05 uznaje iz reklamacja z 11maja jest w mocy., ma uzasadnienie prawne (brak jednoznacznego pisma dotyczącego owej reklamacji zarowno odmownego jak i potwierdzającego zasadność wniesionych roszczeń.Wg prawa nie dotrzymaliscie terminu ustawowego 30dniowego co skutkuje uznaniem winy.Tlumaczenie ze podpięto pismo z 11maja do wczesniejszych jest bzdurą i bajką.W otrzymanym piśmie nie wskazaliscie w dniu 15.05 ze pismo dotyczy również daty 11.05 w zwiazku z czym jest to pismo które nie ma zwiazku ze sprawa zgłoszona 11.05. Jest to podobna sprawa ale różnica jest znacząca pismo z 7czy 6maja nie bylo reklamacja w swietle prawnym.Byla to swoista skarga na konsultanta.Pismo z 11maja mialo nawet nagłówek który jasno wskazywal zadanie i cel pisma skierowanego do was.Liczę na pozytywne zalatwienie sprawy
Panowie co sądzicie o takim bezprawiu??