Cóż po przemyśleniach poszła reklamacja braku roamingu wg.nowych zasad-podniosłem naruszenie zbiorowych interesów klientów poprzez niezrealizowanie obowiązku wprowadzenia zużywania pakietów w roamingu dla naszej usługi. Nie zapomniałem napomknąć o UKE jeśli nie udostępnią roamingu wg. prawa w naszej usłudze oraz co oczywiste wniosłem o odpowiedni datek za naruszenie naszych(4 simki) interesów oraz za stres
- teraz muszą mocno podumać co z naszym roamingiem, bo 30 dni tyka.
Już odczytali reklamacje teraz Dział wyższy musi popracować.
Co do usterki to na numerze T net śmiga, bo ponad 850GB skumulowane ważne po usterce do końca czerwca ale szczegółow nie widzę czy kasę wzięło/2doładowania dało, bo biling znowu nie działa.
HEYAH wczorak już kasy nie pobrała za usługę ale rozmowy są nadal za darmo, dziś 3zł. za Bezpieczy Internet skosiło.