DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 87 z 202
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 202
 #934434  autor: kaspeed
 26 cze 2017, 13:24
W dniu dzisiejszym padlo.Drugi raz w tym miesiącu.Brak pobrana 1zl i przydzielania pakietów.O ile net dalej mam bo sumowalo do wczoraj i wazny do2.07 tak kase za.sms mm.s i rozmowy liczy.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #934437  autor: jakubeskulap
 26 cze 2017, 13:32
@notsure
u mnie na 3 numerach usluga dzialala do 1.06. Wiem ze bylo kilka spraw, ale tak szczerze do tego czasu byly to pojedyncze przypadki.
@darekka
czy na boa odpowiadala moze pani anna wos lub jolanta tober ? argumentuja to punktem ze oferta dziala w kraju ? wysylales im ze wszystkie inne regulaminy maja taki punkt i mimo to dzialaja? ew dales im nowy roaming do poczytania i nie zmieniaja zdania ?
 #934445  autor: kaspeed
 26 cze 2017, 13:47
Witamy,
Twoje zgłoszenie o
numerze: CRID00001460270 zostało przyjęte do realizacji.
Pozdrawiamy Sieć T-Mobile


Gdyby ktos chcial powiązać temat awarii

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #934446  autor: darekka
 26 cze 2017, 13:51
Cóż po przemyśleniach poszła reklamacja braku roamingu wg.nowych zasad-podniosłem naruszenie zbiorowych interesów klientów poprzez niezrealizowanie obowiązku wprowadzenia zużywania pakietów w roamingu dla naszej usługi. Nie zapomniałem napomknąć o UKE jeśli nie udostępnią roamingu wg. prawa w naszej usłudze oraz co oczywiste wniosłem o odpowiedni datek za naruszenie naszych(4 simki) interesów oraz za stres :lol: - teraz muszą mocno podumać co z naszym roamingiem, bo 30 dni tyka.
Już odczytali reklamacje teraz Dział wyższy musi popracować.

Co do usterki to na numerze T net śmiga, bo ponad 850GB skumulowane ważne po usterce do końca czerwca ale szczegółow nie widzę czy kasę wzięło/2doładowania dało, bo biling znowu nie działa.

HEYAH wczorak już kasy nie pobrała za usługę ale rozmowy są nadal za darmo, dziś 3zł. za Bezpieczy Internet skosiło.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #934465  autor: kaspeed
 26 cze 2017, 14:42
14dni działania usługi swoisty rekord.Biorąc pod uwage ze dalej nie dostalem 100zl za 11maja.I reklamacji z 2.06 co usługa nie działała do7.6 5zl plus 150za straty wnosilem. Teraz napisze kolejna tym razem na kwotę 200zl.Bedziemy się bawić.Tym razem reklamację wniose pisemnie za potwierdzeniem odbioru.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #934469  autor: darekka
 26 cze 2017, 14:49
Dzwoniłem do BOA zrobić zgł.techniczne -u Nich system zdechł. Napisałem reklamacje za usterke na 2 numerach i Wam również to radzę(pamiętajcie o rekompensaty wnosić).

P.S. nie bądź zbyt pazerny, bo nic nie dostaniesz, a po sądach ciężko latać. 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #934501  autor: kaspeed
 26 cze 2017, 16:55
Spokojnie xD realnie wyceniam.problemy

Pismo numer2 z dnia 26.06 2017




Reklamacja Usług telefonicznych z dnia 26.06 2017



Witam w związku z kolejnymi problemami z usługą : Heyah Masz Złotowkę Masz No limit. Skladam oficjalną reklamację.

Problemy dotyczą pobrań 1zł dziennie i braku przyznania dwóch pakietów: Złotówkowego oraz Internetowego.
( Usługa dziala na takiej zasadzie że wzamian za 1zł dziennie przyznawane mamy 2 pakiety )W dniu dzisiejszym 26.06
Usługa pobrała 1zl lecz nie przyznała pakietów złotówek oraz internetowego.W zwiazku z czym usługa nie działa tak jak powinna.Nie mam możliwości wykonywania nielimitowanych połączeń oraz smsów oraz mam utrudniony dostęp do internetu.W dniu dzisiejszym zostało zrobione zgłoszenie techniczne : CRID00001460270
Konsultant rownież zauważył że z kwoty 121zł w dniu dzisiejszym pobrano 4zł za smsy które nie powinny być rozliczane wg cennika lecz wg naszej usługi( bez limitów) Ale ma to zwiazek z brakiem właśnie pakietów o których piszę wyżej.
Konsultant po przyjęciu zgłoszenia nie zwrocił środków za błędnie rozliczane smsy.

Dodatkowo zgłosiłem sprawę roamingu który w naszej usłudze nie jest realizowany prawidłowo.Zgodnie z prawem i z regulacjami KE.Roaming powinien być rozliczany wg zasady jak w kraju.Takie coś w wypadku naszej usługi nie ma miejsca.Z moich informacji wynika iż opłaty są pobierane wg stawek cennikowych.29gr min itd. Zgodnie z naszą usługą powinno to być nielimitowane jak w kraju.A jeśli chodzi zaś o pakiet internetu patrząc na cenniki wasze roamingowe dla kwoty 30zł brutto * tyle kosztuje nas miesięcznie usługa powinno to być 1,51gb danych w skali miesiaca.Patrząc zaś na kwoty dzienne 1zł to jakieś 60mb dziennie. Nie wiem jak planujecie to rozwiązać ale usługa ma zacząc działać w roamingu prawidłowo.*No limit jak w kraju.+ jakiś tam pakiet internetu.Myślę że KE oraz UKE się zainteresują tematem.




W zwiazku z problemami które znów się pojawiły wnoszę o następującą rekompensatę:
200zł Brutto doładowanie numeru którego dotyczy sprawa 880-228-xx1 oraz wydlużenie ważnosci konta do ROKU czasu oraz co istotne zwrot każdej 1złotówki dziennie która jest i będzie pobierana do czasu rozwiazania problemów.Począwszy od dnia 26.06 2017.

Proźbę swoją argumentuję tym iż jestem klientem który jest traktowany jak królik doświadczalny.Usługa działala dokladnie od 7.06 do 25.06 czyli do wczoraj. W dniach 2.06 do 7.06 br usługa również nie działala prawidlowo.Również występowały identyczne problemy. Usluga ma tak duze problemy że nie jest możliwe swobodne korzystanie w pełni z usług za które są pobierane opłaty.Skoro ja jako klient jestem testerem usługi.Każdy bląd problem jest przezemnie zgłaszany uznaję że zasluguję na poważne potraktowanie.I aby usługa w koncu zaczeła dzialać prawidlowo dłużej niż 2miesiące.Co jeszcze się nie zdarzyło.Niema miesiaca by 2x czy wiecej nie było problemów.Dodam jeszcze na sam koniec iż nie jestem jedynym przypadkiem który ma identyczne problemy z usługą.



Liczę na pozytywne i satysfakcjonujące rozwiązanie reklamacji z dnia 26.06.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #934510  autor: marcingp5
 26 cze 2017, 19:08
Witam wszystkich, dołączam do tematu bo jest duża awaria usługi "T-Mobile Masz złotówkę – masz no limit" dla limitowanych kart sim.
Od 25.06 nie działa mi wcale usługa i nie pobiera 1 zł dziennie jak to jest w regulaminie.
Wcześniej pobrało 3 zł za bezpieczny internet potem jakimś cudem po 1zł i 1 zł w tym samym dniu 16.06 "za nic" lub za aktywację 1 zł dziennie.
TO JEST TOTALNA MASAKRA ! NIC NIE DZIAŁA t w salonie T-Mobile babka mówi że mam jakby całkiem inną usługę i mam 300MB do wykorzystania za 1 zł dziennie jak to przecież inna usługa a ona twierdzi swoje bo tutaj pracuje.
Kilka razy wcześniej były problemy ale przez kontakt techniczny tymczasowo naprawili a teraz to jest mętlik w głowie. :smt005
 #934513  autor: darekka
 26 cze 2017, 19:26
Ja zawsze reklamacje zgłaszam na tego emaila ale najpierw telefonicznie zgłaszam problem żeby zrobili zgł.techniczne.
Jak pisałem wcześniej na numerach z usługą ostatnie pobranie/doładowanie było 24ego czerwca-od tamtej pory nie pobiera opłaty zausługę.

Co do wiedzy babek w salonie to jest mniejsza niż konsuli, a i im czasami trzeba klarować czym jest nasz usługa. Nie dziw się, że nawet nie słyszała i wie lepiej, bo jest takich simek 49sztuk to i konsule w BOA czasami nie mieli styczności z kimkolwiek posiadającym tą usługę.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #934518  autor: saximel
 26 cze 2017, 19:32
No u mnie też ale myślałem że może mi już się skończyła usługa bo ostatnio aktywowałem 26 maja, sprawdziłem miboa i ostatnie pobranie jak napisałeś czyli w sobotę więc wysłałem smsa aktywacyjnego ale nie aktywowało więc sprawdziłem forum i wiedzę że awaria...
 #934519  autor: darekka
 26 cze 2017, 19:33
Musisz jak ja czytać kilka razy dziennie forum to będziesz na bieżąco nawet bardziej niż w BOA ludzie siedzący :lol: . Jak mija termin 30dni usługi to SMS z zaproszeniem do reaktywacji przychodzi.
Ten temat to takie "Wiadomości z pierwszej linii frontu walki klient-usługa aktualizowane na bieżąco" są.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #934593  autor: babcia77
 26 cze 2017, 22:42
darekka pisze:Zamiast opisu aby liczyć się z problemami bardziej skłaniałbym się do zaakcentowania faktu, iż nabywając tą unikatową kartę SIM w cenie otrzymuje wstęp do elitarnego grona posiadaczy tej usługi wraz z rekomendacją nowego usera na naszym forum(19 SIMek wg. naszych zeznań jest w naszym posiadaniu,a jest nas tylko 9), a ewentualne "przygody z usługą" scalają jej posiadaczy :lol: .
Ja mam 20-tą.
Przygody mam w gratisie. ;-)

Zdrówko
 #934614  autor: darekka
 27 cze 2017, 07:29
Po pierwsze witam w elitarnym gronie posiadaczy ogromnej cierpliwości :smt006
Raczej 21szą SIMKę masz i jesteś 11ta(chyba, żę kartę odstąpił, któryś z forumowiczy) potwierdź to.

Nasza 11ka ma 21 SIMek. no to gramy w jednej drużynie i do jednej bramki-Operatora.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #934653  autor: babcia77
 27 cze 2017, 09:54
Od soboty kolejna awaria. U mnie usługa była aktywowana 31 maja na 30 dni. Miałem jeszcze pakiet 6GB netu po poprzedniej awarii który dostałem od nich za free żeby działało. W pakiecie było jeszcze koło 5GB netu. W piątek dostałem SMS-a że ten pakiet zostanie mi przedłużony na kolejne 30 dni za 30 PLN. Wygląda że dając mi go za darmo włączyli jego odnawianie już na mój koszt. Zleciłem w piątek jego wyłączenie. Wyłączyli ale znikł też pakiet darmowy mimo środków na koncie. Ostatni raz pobrało 1 PLN w sobotę o 9.11 i do około 20.00 pakiet działał. Potem pobrało 3 PLN za "ochronę" i kolejnych 1 PLN już nie. Zauważyłem to wczoraj bo o dziwo net mi działał mimo niepobrania pakietu. Zgłoszenie do BOK. Miałem dostać zwrot kasy, z włączeniem pakietu jak zwykle problem więc reklamacja i zgłoszenie serwisowe. Miałem dostać pakiet net-u żeby działać jak usługa leży. No i niestety kiszka. Dziś pobrało 6 PLN za limit 300 MB i sieć nie działa. Rozmowa z BOK-iem bardzo tym razem niemiła. Nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi? Usługa nie działa. Ja mam czekać średnio 5 dni - poprzednio zajęło im to 12. Kasę 3 + 6 PLN zwrócą jak usuną awarię. Pakiet 2 GB podobno mi wczoraj przyznali ale "system go włącza" co może potrwać 72 godziny. Rekompensatą według panny jest ten pakiet 2 GB który nie działa więc nie powinienem nic więcej się spodziewać. Zobaczymy co na pisemną reklamację odpowiedzą...

Zdrówko
  • Strona 87 z 202
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 202
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 202