f0ku5isko pisze:Dane na tej stronie są od daaaaaawna nieaktualne
Być może. Ja jak dotąd nie miałem żadnych przekłamań z tej strony.
W każdym razie dzisiaj udało mi się jeszcze zadzwonić do znajomego, który ma też na
100% nr w Plusie. Dokładnie wykonałem z nim pięć połączeń w ramach sprawdzenia czy rozmowa jest w HD. Otóż w 3 na 5 było HD na lini T-Mobile na kartę -> (Tomaszów Lub./i moja miejscowość kilkanaście kilometrów od tego miasteczka) Plus na abonament (Wrocław). Prefiksy jak komuś coś to da, 531(numer ostatnio przeniesiony z Plusa)-> 661(od zawsze w Plusie na abonament). Od początku do samego końca rozmowy było HD. Połączenie w wyśmienitej jakości.
Było to od razu słychać. W moim Samsungu A5 2016 w service menu (*#0011#) wyświetlał się kodek WB AMR kiedy ja rzeczywiście słyszałem połączenie w HD, a kiedy nie było HD pokazywało się NB AMR.
Przeczytałem prawie cały ten wątek i rzeczywiście sam nie wierzyłem, że to może działać w takiej konfiguracji u mnie, zważywszy na to że chyba nikt jeszcze nie miał HD między tymi sieciami z osób udzielających się w tym temacie.
Tak jak pisałem to zestawienie nie zaskakuje za każdym razem, więc być może to są jakieś testy. Wolałbym żeby to szybciej ruszyło z Orange, ale miejmy nadzieję że w T-Mobile coś w tej sprawie zaczną w końcu robić, bo odstają jak na razie od reszty operatorów.