Podobnie jak Ruben, serdecznie odradzam umowy na czas określony w Play, a mając nauczkę, zapobiegawczo także u innych operatorów.
Rok temu zgodziłam się na przedłużenie jednej z umów na 24msc (niemal 40zł faktura), od dziś mam równo rok czekania, aż będę mogła przejść do innego operatora, a to będzie jak zbawienie po ostatnich akcjach z Play. W dodatku dziś, po roku, podobny pakiet kosztuje 20-25zł!
Szczęście w nieszczęściu, że od roku nikt z Play nie oddzwonił do mnie w sprawie przedłużenia innej umowy (30zł/msc, wysłałam kilka zgłoszeń z prośbą o kontakt) i tak to miesiące leciały, aż do teraz, kiedy to przeniosłam nr do innego operatora bez czekania i bez kar. A przepraszam, raz na początku ktoś zadzwonił powiedzieć, że w ciągu godziny inna osoba oddzwoni z ofertą, i tak czekam do dziś :p
Zarówno ich działania z zasięgiem, jak i poziom obsługi konsultantów, ich krętactwo i kompletny brak profesjonalizmu, przelały czarę goryczy. W tym roku ostatecznie z najlepszej oferty na rynku stali się chyba najgorszym graczem i strach myśleć, co dalej przed nami, w oczekiwaniu na koniec umowy...