DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 92 z 202
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 202
 #936136  autor: darekka
 02 lip 2017, 20:41
Wiszę właśnie na linii z konsulem, który potwierdza zawieszkę systemu aktywacji usługi. Trzeba dzwonić to ręcznie go resetują dla każdego numeru z osobna.

Nie wiem dlaczego ale mi się wydaje, że ta "zawieszka" nie jest przypadkowo...myślę, że dzięki temu obadają ile SIMek jeszcze użytkuje w praktyce naszą usługę(dzwonić trzeba jak usługa się nie aktywuje po kilku godzinach od naszego zlecenia-profilaktycznie nie ma sensu dzwonić dla numeru na, którym usługi nie usiłowaliśmy reaktywować).

Co do RWK za zgody-tu również system ma zwieszke i muszą każde konto ręcznie resetować.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #936147  autor: zoltan666
 02 lip 2017, 21:10
Przed chwilą otrzymałem smsa potwierdzającego włączenie oferty. Kilka minut wcześniej w przeciągu 10 minut otrzymałem kilka smsów o treści "Twój numer został już zgłoszony...", to w odpowiedzi na smsy wysyłane przeze mnie przez ostatnie kilka godzin. Specjalnie wysłałem smsa aktywującego w nocy licząc, że ofertę aktywują w ciągu 1-2 godzin, aby się odnawiała wtedy, gdy internet mam wyłączony. A tu aktywowali ją wieczorem, w najgorszych godzinach. Nie zapowiada się to dobrze. ;)
 #936151  autor: darekka
 02 lip 2017, 21:22
Czyli chyba techniczni zresetowali system globalnie-prosiłem w trakcie rozmowy z konsulem aby ten przesłał im notke o problemach z aktywacją usługi na innych numerach(napomknąłem mu, że mam kontakt ze sporą ilością posiadaczy tej oferty i docierają sygnały o długim oczekiwaniu na aktywację) i zasugerowałem reset globalny.
U mnie również aktywacja zaskoczyła po ich resecie-teraz tylko czekać jak zresetowany system da RWK na 4 SIMkach z naszą usługą.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2017, 21:27 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #936153  autor: kaspeed
 02 lip 2017, 21:27
Możliwe wszystko.U mnie odpukac jest dobrze.ALe to kwestia pewnie czasu.Własnie zauwazyłem że nie odpisano mi na pismo z 2.06:] mineło znow 30dni...Brak odp na pismi z 11maja.Potem pokrętna odpowiedź.Teraz druga olana reklamacja...
Sie zbiera wg prawa juz 100+150zł=250zł mi musza dać.Skoro nie odpisali...Ciekawe jak będzie dziś mineło 30dni.Znow napiszę pismo z wezwaniem do uznania.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #936155  autor: darekka
 02 lip 2017, 21:28
Trzymam kciuki ale wiem, że z korpo bez silnego nacisku Rzecznika Konsumentów, UOKiKu itp będzie ciężko.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #936158  autor: kaspeed
 02 lip 2017, 21:48
Jeśli do Środy nie uzyskam odpowiedzi tzn uznania obu roszczen robię wydruk korespondencji Opisem sprawy I lecę do Rzecznika. Bo to juz 2 reklamacja którą olano.Ba na 11maja sam widziałeś co odpisali..że niby dali odp 15maja a w piśmie z 15maja sam widziałeś że dotyczyło pisma z 7maja...I koło się cały czas kręci.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #936394  autor: zoltan666
 03 lip 2017, 22:51
Wczoraj pobrało złotówkę (pierwszą po aktywacji usługi) o godzinie 21.00. Potem od 21.01 i 21.02 mam doładowanie (pewnie internet i złotówki). Dziś pobrało złotówkę od 20.39 i jak do tej pory nie przyznało kolejnych GB i złotówek. Do kiedy, której godziny te wczorajsze GB są ważne i można z nich korzystać bez ryzyka zablokowania internetu, jeśli nie wpadną dziś nowe GB?
 #936418  autor: babcia77
 04 lip 2017, 07:15
Ja wczoraj kopałem się z koniem na BOA. Koleś tradycyjnie twierdził że nie mają usługi. Potem uważał że jak poprzedni pakiet był włączony a oni mieli awarię, włączyli "bezpieczny internet", pobrali kasę, skrócili czas ważności konta to jest to OK i zwrot mi się nie należy. Tradycyjnie nie miał pojęcia czemu więc pobierało 1 PLN i czemu pakiet na 30mdni przestał działać po 24. Pobranie 3 razy środków za ten sam dzień też uznał za normalne. No to poleciały 3 reklamacje. Plus bydło na ich profilu na FB. ;-)
 #936429  autor: kaspeed
 04 lip 2017, 09:04
A szkoda gadać.U mnie wezwałem pisemnie do uregulowania roszczeń za 11maja oraz 2czerwca na sumę 250zł bo tyle wnosiłem w reklamacji.Podniosłem argumenty ze musiałem doładować drugi numer na kwotę 200zł( załączyłem fakturę vat na moje imie i nazwisko i dane osobowe)Aby mieli gwarancję że ponoszę straty przez to ich działanie usługi

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #936523  autor: kaspeed
 04 lip 2017, 15:25
Witam,
dziękuje za nadesłanie korespondencji.

Przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Informuje, że w przypadku posiadania usługi masz masz złotówkę masz no limit na wszystko nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty jeżeli chodzi o użytkowanie tej karty w ramach roamingu na terenie UE. (dotyczy to połączeń, SMS-ów i MMS-ów).
Jeżeli chodzi o internet do wykorzystania paczka 0,06 GB w danym cyklu rozliczeniowym. Po przekroczeniu tego limitu następuje naliczanie kwoty 0,04 zł brutto za każde 1 MB.



Taki njus na temar Roamingu.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #936532  autor: Gregrin
 04 lip 2017, 16:08
Normalka. W nju w usłudze dziennej za 1,20zl jest 0,07GB ;) Chociaż według moich wyliczeń opartych na sms'ie od nju (52MB za 1zl usługi) powinno to być dokładnie 62,4MB.
Wielkość neta liczą z tego ile wydaliśmy na pakiet/usługę w której jest jakikolwiek net.
 #936534  autor: darekka
 04 lip 2017, 16:15
Czyżby moja reklamacja i "prośba" o datek za lecenie w kulki z roamingiem, a tym samym działania na szkodę klientów i łamanie prawa UE trafiła do mędrców w tej sieci, którzy poszli po rozum do głowy? Czyżby widmo tłumaczenia się w UKE i u komisarzy UE pomogła w ogarnięciu roamingu?
Nic muszę jeszcze poczekać na oficjalną odpowiedź na reklamacje w tej sprawie dla 4 numerów.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #936538  autor: kaspeed
 04 lip 2017, 16:48
Takie info otrzymałem jakis czas temu martwi mnie te 60mb na dzien;/ kpina dosłownie.Chyba że to się zacznie sumowac ale w BOA niema nic widoczne.Tla innych taryf jak najbardziej wszystko ładnie widać tu nie.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #936539  autor: Taki_tam
 04 lip 2017, 16:51
Z odpowiedzi TM rozumiem, że przygotują trzeci pakiet dla danych w EU, jak rozumiem powinine on działać na podobnych zasadach jak obecne dwa, czyli sumowane przez kolejne 30 dni. Zobaczymy tylko kiedy to zaimplementują, bo jak na razie wiedzą, że mają dziurę w wdrożeniu unijnych regulacji.
 #936550  autor: kaspeed
 04 lip 2017, 18:09
Brzmi dobrze pod warunkiem że będzie faktycznie 3ci pakiet w naszej usłudze.Chyba tak to musza rozwiazać z logicznego sumowanie ma sens punktu widzenia.Nie wyobrażam sobie 60mb na dzien...owszem uznał bym sprawe z sumowaniem itd wtedy jadę na koniec miesiaća ale to też glupio brzmi wez pilnuj ne dosc ze w kraju cyrk to znajac zycie w UE tez by było wesoło.No mnie tak odpisali

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #936563  autor: darekka
 04 lip 2017, 19:16
My to wiadomo chielibyśmy sumowanie w roamingu jak w naszej usłudze(w kraju) choć jest w tym jej działaniu duży błąd-pakiet powinien nie mieć limitu i działać dokładnie 24godziny więc jego sumowanie nie jest potrzebne, bo regulaminem mamy zapewniony pełny i bezwarunkowy brak jakichkolwiek limitów. Sposób w jaki "kapią" nam GB po 50,2GB co dzień jest tak naprawdę niezgodny z warunkami oferty-jak braknie tych GB reklamacja i wiadomo co... 8)

Co do pakietu w roamingu to nawet w tabelce dla prepaidu jest naliczany zgodnie z wysokością opłaty za usługę(u nas 1zł. to 60MB) i nie powinien się on sumować, bo i w tabelce jest jasno podane, że niezużyty pakiet NIE PRZECHODZI na następny cykl(u nas ten cykl jest dobowy i powinien znikać po upływie doby od jego przyznania).
Oczywiście wolałbym aby i w roamingu się pięknie(acz niezgodnie z regulaminem) pakiet się sumował ale nie możemy tego wymagać(patrz. warunki naszej oferty).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #936580  autor: zoltan666
 04 lip 2017, 20:14
Za drugi dzień działania oferty pobrało mi złotówkę wczoraj o 20.39, a GB za tą złotówkę przyznało dopiero dziś w nocy o godz. 1.03. Oczywiście wcześniejsze GB z pierwszego dnia przepadły, ale internet działa normalnie, bo go wczoraj wyłączyłem o 23.30 obawiając się "blokady" po północy.
  • Strona 92 z 202
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 202
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 202