Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
679
Rejestracja
01 kwie 2014, 11:45
Lokalizacja
wlkp.
nie trzeba3echo pisze:Ktoś czekał dwie doby robocze.Ale to może indywidualne przypadki.
Pytanie tylko czy trzeba zapewnić minimalny miesięczny wkład na koncie.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Zasady są jednakowe dla wszystkich banków, więc chyba tylko jakaś awaria mogła opóźnić.3echo pisze:Ktoś czekał dwie doby robocze.Ale to może indywidualne przypadki.
Ja mam pytanie, kiedy zainwestujecie w obsługę klienta? Już na samym etapie połączenia słychać trzeszczenie (to chyba jakiś marny VoIP) i tym podobne zakłócenia. Dalej nie lepiej, konsultantka nie wiedziała jak rozwiązać banalny problem więc kazała zadzwonić w następnego dnia rano. Faktycznie pomogło, inna osoba lepiej sobie poradziła. Na szczęście sprawa nie była gardłowa.opiekunnestbank pisze:Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Opiekun Klienta Nest Bank
nestbank.pl
Tydzień bez zmiany regulaminu w Mbanku jest dla nich stracony. Poza tym prowizja za wypłatę mniej niż 100 zł i inne ukryte koszty. Nawet jak otworzysz konto w promocji (z darmowymi opcjami), to tylko kwestia czasu, kiedy zmienią regulamin i cennik. Nowy interfejs internetowy jest tragiczny. Całe szczęście, że przynajmniej można się do nich dodzwonić, mają normalna infolinię, a nie niewydarzony VoIP jak Nest Bank.jjusti18 pisze:Nest bank jest ok, ale mi najbardziej ostatnio spodobała się oferta mbank. Zanim podejmę decyzję to jeszcze planuje zapoznać się z mbank opinie ponieważ, dzięki tej stronie można poznać dobrze ofertę banku i jego warunki. Jest to bardzo przydatny portal.
Ostatnio jakoś z tym spokojniej. Kiedyś ciągłe zmiany to była norma.Dorotea pisze:Tydzień bez zmiany regulaminu w Mbanku jest dla nich stracony.
Dzień dobry,
w serwisie transakcyjnym (bankowości elektronicznej) czeka na Ciebie wiadomość o zmianach w regulaminach. Zaloguj się i przeczytaj, co oraz dlaczego się zmienia.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku