Od teraz, czat dostępny jest w aplikacji Mój Orange na Androida
https://play.google.com/store/apps/deta ... ange&hl=pl
Od teraz ułatwiamy Ci kontakt z doradcą dzięki:
- przyciskowi kontaktu, dostępnemu na każdym ekranie
- BEZPŁATNEMU połączeniu z doradcą po zalogowaniu loginem i hasłem
- chatowi - pisz z doradcą i szybko rozwiąż sprawę
Oprócz tego masz wygodny dostęp z bocznego menu do Oferty i informacje o ratach za sprzęt (w szczegółach faktury).
Poprawiliśmy też kilka zgłoszonych przez Was błędów (dziękujemy) i zwiększyliśmy szybkość i niezawodność aplikacji.
Obecnie czat umożliwia obsługę:
Zgłoszeń dla klientów indywidualnych w obszarze:
-- PREPAID (zlecenia)
-- MIX i POSTPAID (zlecenia)
-- STACJONARNE (uszkodzenia Neostrady, kwestie techniczne)
Zgłoszeń dla klientów biznesowych w obszarze:
-- PREPAID (oferta internetu na kartę dla firm)
-- POSTPAID (zlecenia)
Sprawy techniczne - z wyj. usług stacjonarnych nie są obsługiwane na czacie.
Na czacie, obsługiwane są sprawy dot. pytań i zleceń (z wyj. usług stacjonarnych)
Na czacie, pracownicy nie obsługują spraw z zakresu:
- sprzedaży (mogą najwyżej umówić kontakt z działem sprzedaży, jeśli jesteś zainteresowany ofertą)
- problemów ze złożonych zamówieniem (dla zamówień ze sklepu, dzwoń 510 700 700, przez infolinię, kontaktuj się z 801 234 567, salonu - kontaktu się z salonem)
- kwestii technicznych - dzwoń na 510 100 100 lub zmień sieć