Warszawa, dnia 22 lipca 2017 r.
Czuję się zmuszony zabrać głos na forum z powodu nieprzyjemnego kontaktu z firmą Twoja Telekomunikacja Sp. z o.o., o siedzibie w Al. Jerozolimskich 123a, 02-017 Warszawa. Zaczął się on mniej więcej na początku czerwca 2017 roku, kiedy otrzymałem telefon od - jak rozmówczyni zapewniła - spółki Orange, mojego dostawcy telefonii stacjonarnej. Usłyszałem, że została mi przyznana nowa taryfa, znacznie korzystniejsza. Wyraziłem zgodę na przyjazd kuriera. Zjawił się 12 czerwca 2017 roku. Mimo późnej pory, nalegał na szybkie zawarcie umowy. Podarował mi nowy telefon i numer, których nie przyjąć nie miałem możliwości. Przyjąłem, zaznaczając, że życzę sobie zachować dotychczasowy numer, i... niebawem zaczęły się kłopoty.
29 czerwca otrzymałem kolejny telefon od Orange. Pracownica tym razem zapytała, czy potwierdzam zgodę na przeniesienie numeru do innego operatora. Odpowiedziałem oczywiście, że żadnej takiej zgody nigdy nie wydałem. W ten sposób dowiedziałem się o oszustwie: pierwsza rozmówczyni wcale nie telefonowała w imieniu Orange i nie zostałem obdarowany żadną nową ofertą.
Spojrzałem na zawartą umowę. Rzeczywiście, nie była z Orange. Więcej: po krótkim poszukiwaniu w Internecie zorientowałem się, że i mnie kurier wręczył tylko trzecią, czwartą i piątą stronę umowy oraz cennik.
Jeszcze tego samego dnia, 29 czerwca 2017 roku, zatelefonowałem na infolinię Twojej Telekomunikacji. Zakończenie umowy przez telefon było niemożliwe, wysłałem więc wypowiedzenie pocztą elektroniczną z prywatnej skrzynki. Choć taka forma wypowiedzenia jest według kodeksu cywilnego skuteczna, nadeszła odpowiedź, że konieczne jest wypowiedzenie pisemne, dostarczone do biura firmy.
Wypowiedzenie takie, powtórne, zaniosłem osobiście dnia 4 lipca 2017 roku wraz z nie rozpakowanym aparatem telefonicznym. Uprzedziłem, że jakiekolwiek nękanie mnie przez wymienioną spółkę spowoduje kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, jednak otrzymałem niedawno fakturę.
Ponieważ wspomniana firma nadal wykazuje postawę nieprzyjazną i nieetyczną, pragnę ostrzec wszystkich użytkowników telefonii, zwłaszcza stacjonarnej, przed nieuczciwą spółką Twoja Telekomunikacja i ewentualnymi innymi jej podobnymi spółkami.
Michał Obrębski
michalwojciechobrebskiMAŁPAgmailDOTcom
Czuję się zmuszony zabrać głos na forum z powodu nieprzyjemnego kontaktu z firmą Twoja Telekomunikacja Sp. z o.o., o siedzibie w Al. Jerozolimskich 123a, 02-017 Warszawa. Zaczął się on mniej więcej na początku czerwca 2017 roku, kiedy otrzymałem telefon od - jak rozmówczyni zapewniła - spółki Orange, mojego dostawcy telefonii stacjonarnej. Usłyszałem, że została mi przyznana nowa taryfa, znacznie korzystniejsza. Wyraziłem zgodę na przyjazd kuriera. Zjawił się 12 czerwca 2017 roku. Mimo późnej pory, nalegał na szybkie zawarcie umowy. Podarował mi nowy telefon i numer, których nie przyjąć nie miałem możliwości. Przyjąłem, zaznaczając, że życzę sobie zachować dotychczasowy numer, i... niebawem zaczęły się kłopoty.
29 czerwca otrzymałem kolejny telefon od Orange. Pracownica tym razem zapytała, czy potwierdzam zgodę na przeniesienie numeru do innego operatora. Odpowiedziałem oczywiście, że żadnej takiej zgody nigdy nie wydałem. W ten sposób dowiedziałem się o oszustwie: pierwsza rozmówczyni wcale nie telefonowała w imieniu Orange i nie zostałem obdarowany żadną nową ofertą.
Spojrzałem na zawartą umowę. Rzeczywiście, nie była z Orange. Więcej: po krótkim poszukiwaniu w Internecie zorientowałem się, że i mnie kurier wręczył tylko trzecią, czwartą i piątą stronę umowy oraz cennik.
Jeszcze tego samego dnia, 29 czerwca 2017 roku, zatelefonowałem na infolinię Twojej Telekomunikacji. Zakończenie umowy przez telefon było niemożliwe, wysłałem więc wypowiedzenie pocztą elektroniczną z prywatnej skrzynki. Choć taka forma wypowiedzenia jest według kodeksu cywilnego skuteczna, nadeszła odpowiedź, że konieczne jest wypowiedzenie pisemne, dostarczone do biura firmy.
Wypowiedzenie takie, powtórne, zaniosłem osobiście dnia 4 lipca 2017 roku wraz z nie rozpakowanym aparatem telefonicznym. Uprzedziłem, że jakiekolwiek nękanie mnie przez wymienioną spółkę spowoduje kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, jednak otrzymałem niedawno fakturę.
Ponieważ wspomniana firma nadal wykazuje postawę nieprzyjazną i nieetyczną, pragnę ostrzec wszystkich użytkowników telefonii, zwłaszcza stacjonarnej, przed nieuczciwą spółką Twoja Telekomunikacja i ewentualnymi innymi jej podobnymi spółkami.
Michał Obrębski
michalwojciechobrebskiMAŁPAgmailDOTcom