DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 8 z 132
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 132
 #942574  autor: andx
 31 lip 2017, 20:14
Dwa razy dzwoniłem już do BOA, na razie pomimo wył. notki sms, info o koszcie i czasie połączenia dalej działają, internet wolniejszy niż w Premium. Sprawa zgłoszona, zobaczę czy to naprawią, jak na 1dzień w Plusz-u to kiepsko. Mam nadzieje że się to "ułoży"
Powiadomienia "Ktoś dzwonił" już działają.
 #942583  autor: PawlusG
 31 lip 2017, 20:26
Notka SMS to jest całkiem co innego niż informacja o koszcie i czasie połączenia. Informację o koszcie i czasie połączenia wyłącza się kodem *101*00*06# :) Z prędkością internetu nie powinno być problemów.

:)
 #942589  autor: andx
 31 lip 2017, 20:34
1.Chciałem wył. notkę sms. Pomimo dezaktywacji przez BO dalej działa.
2. Dezaktywacja powiadomień po połączeniu kodem *101*00*06# też nie działa, chociaż przychodzi sms że wyłączono powiadomienia.
3. Net na razie działa wolniej.
Wiem że tak bywa czasami, że coś na początku nie działa tak jak trzeba po przeniesieniu, także na razie nie przejmuję się tym. Mam nadzieje że wszystko dograją.
 #942793  autor: andx
 01 sie 2017, 16:53
andx pisze:1.Chciałem wył. notkę sms. Pomimo dezaktywacji przez BO dalej działa.
2. Dezaktywacja powiadomień po połączeniu kodem *101*00*06# też nie działa, chociaż przychodzi sms że wyłączono powiadomienia.
3. Net na razie działa wolniej.
Wiem że tak bywa czasami, że coś na początku nie działa tak jak trzeba po przeniesieniu, także na razie nie przejmuję się tym. Mam nadzieje że wszystko dograją.
No i troszkę się zmieniło, bo:
1. Notka wyłączona!
2. Info o kosztach i czasie połączeń nie przychodzą!
3. Net wygląda na razie, że działa prawidłowo!
Jest tylko jeszcze jeden problem, Gdy ktoś do mnie dzwoni, a byłem poza zasięgiem otrzymuję powiadomienie, że ktoś dzwonił, ale osoba która próbowała się dodzwonić nie ma powiadomienia że już jestem w zasięgu. Wczoraj działało to prawidłowo.
 #942878  autor: sindikat
 01 sie 2017, 22:35
Wczoraj około 15 byłem w "prawdziwym" salonie Plusa, w którym bez żadnego problemu złożyłem wniosek o przeniesienie z Mobile Vikings do Plush na kartę.
Dzisiaj o 5:30 już nie miałem zasięgu Playa.
Po przełożeniu karty około 20 zalogowałem się do Plusa. Od razu działa LTE.

Kod na RWK wszedł i po chwili informacja zwrotna.
SMS na piąte doładowanie wszedł i po chwili informacja zwrotna.
Po SMS o treści GRATIS na numer 80808 zero reakcji. Dopiero wysłanie drugiego SMS po dwóch godzinach aktywowało 40%. Celowe zagranie? :P
I niestety po doładowaniu przez https://www.doladuj.plushbezlimitu.pl/ za 20 zł przyszła informacja, że na koncie mam 21 zł. 1 zł był na start. O co chodzi?

Pierwsze co mi się nie podoba to długie SMS, czyli przychodzi najpierw 3/3, potem 2/2/ i na końcu 1/1 przez co muszę czytać od końca. Da się coś z tym zrobić żeby, np. 430 znaków przyszło w jednej wiadomości? Byłem w Orange, byłem w Mobile Vikings na tym telefonie (Samsung S5 Neo), ale taka komedia zdarza mi się pierwszy raz. Oczywiście ustawienia konfiguracyjne zostały załadowane tuż po przełożeniu karty.
 #942889  autor: habish
 02 sie 2017, 06:06
Bonus 40% pojawi się w przeciągu 72h.

Co do SMS to nie mam pojęcia o czym piszesz.
Miałem Galaxy od S3 do S7, LG G3 oraz G6 i kilka słabszych modeli różnych producentów.
W każdym przypadku długie SMSy przychodziły jako jedna wiadomość.
Taki sposób jaki opisujesz to SMSy przychodziły do mnie 10 lat temu na Nokii 3410.
Może wyczyść pamięć podręczną oraz dane aplikacji "Wiadomości" na Androida.
 #942910  autor: -Gosc-
 02 sie 2017, 09:41
Byłem w poniedziałek w Czechach i dzwoniłem z nowego plusha normalnie w formacie +48....
Kiedyś pamiętam mieli jakieś kody i ten "callback", wynika z tego że tego już nie stosują? Dzwoniłem zalogowany do Vodafone ale karta loguje się też do O2, T-mobile.cz nie sprawdzałem.
 #942921  autor: habish
 02 sie 2017, 10:12
Tutaj masz wszystkich partnerów roamingowych wraz z info w jaki sposób można wykonywać polaczenia w danym kraju: https://www.plus.pl/uslugi/roaming-w-pl ... i-na-karte

W większości możesz dzwonić normalnie.
Swoją drogą to Callback jest o tyle dziwny ze w tym samym kraju część operatorów stosuje właśnie tą metodę a część pozwala na normalne połączenia.
 #942942  autor: -Gosc-
 02 sie 2017, 11:26
Spoko dzięki, wynika z tego wykazu że wszędzie da się dzwonić normalnie bez callbacków i kodów.
 #942947  autor: Remington
 02 sie 2017, 11:53
Patryk7588 pisze:Karty Plusa na start są bez pinu.
Jeśli chcesz ustawić własny PIN wpisz najpierw trzy razy błędny PIN, np. 3x 0000, następnie telefon poprosi Cię o PUK, po wpisaniu PUK będziesz mógł ustawić nowy, własny PIN.
W eboku jest inicjalny PIN widoczny, więc może by zadziałał.
sindikat pisze:Po SMS o treści GRATIS na numer 80808 zero reakcji. Dopiero wysłanie drugiego SMS po dwóch godzinach aktywowało 40%. Celowe zagranie? :P
SMS przychodzi tylko jeśli nie łapiesz się do promocji lub jeśli już masz ją aktywną. Wystarczy wysłać drugi raz by mieć pewność.
 #943070  autor: sindikat
 02 sie 2017, 20:12
Patryk7588 pisze:... 40% pojawi się w przeciągu 72h...
Czy nie mając jeszcze tych środków na koncie mogę bez konsekwencji włączyć kodem *136*11*07
# pakiet?
Patryk7588 pisze:...Co do SMS to nie mam pojęcia o czym piszesz...
Pokazuję na SMSie z Plusa.

Obrazek

Z wiadomych względów nie mogę wstawić prywatnej wiadomości.

Tu wygląda, że przyszło razem, ale różnica jest i to taka, że te ostatnie zdążę przeczytać zanim przyjdzie pierwszy.
 #943071  autor: habish
 02 sie 2017, 20:17
Jeśli masz odpowiednią ilość środków to możesz aktywować pakiet.

Ale wiadomości prywatne także masz podzielone w taki sposób że na początku wiadomości masz oznaczenie np. 1/2 i 2/2?
 #943151  autor: sindikat
 03 sie 2017, 09:30
Na szczęście nie. Znajomy mi przesłał długie artykuły i wygląda, że jest jako jedna całość.

Także niepotrzebnie podniosłem alarm.

Jak można wyłączyć podsumowanie kosztów połączenia? Kod *101*00*06# jest raczej na włączenie, bo pokazuje, że "usługa SMS o koszcie połączenia jest już aktywna".
 #943169  autor: habish
 03 sie 2017, 10:14
zapytanie pisze:Pełno tych kodów trzeba wysłać. Jedne rzeczy powyłączać, inne uruchomić, jest trochę zawiłości.
Interesują Cie tylko kody na promocje które podałem Ci wcześniej, na samym początku rozmowy.

Podgląd na usługi na swoim koncie masz na www.ebok.pl w zakładce Usługi.
Do ebok logujesz się numerem telefonu + 4 ostatnie cyfry kodu PUK który będzie na starterze.
  • Strona 8 z 132
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 132
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 132