DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 78 z 193
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 193
 #944316  autor: trybik
 10 sie 2017, 13:05
jarekt pisze:Ile godzin upłynęło od momentu aktywacji startera (poprzez wykonanie połączenia wychodzącego) do momentu pierwszej próby zmiany taryfy w Play24?
I ile razy próbowałeś zmienić taryfę i w jakich odstępach czasowych?
Pierwsze połączenie aktywacyjne wykonałem wczoraj o 7:08 rano.
Potem wbiłem kod aktywacji bonusa.
Po powrocie z pracy (~17:00) widziałem, że bonus już jest i chciałem zmienić taryfę. Najpierw z menu pod *111#, potem (od razu jak się nie udało) zalogowałem się na Play24, aktywowałem obsługę Play24 i zmieniłem taryfe na RBM5.

TomLee pisze:JA też przeniosłem z Virgin i jest ok. Po aktywacji bonusu doładowałem kasę tak, żeby było powyżej 30 zł na koncie i przez play24 przeszedłem do RBM 5. Po kilku minutach byłem już w tej taryfie bez środków z bonusu ale z RWK.
Jeszcze spróbuję tak jak Ty, w najgorszym wypadku będe mieć DIL na 3 miesiące (czyli jak dotychczas...). Chyba że przy zmianie taryfy znowu mi się zresetuje ważność konta do 0 czy tam nawet -1, to wtedy będzie niewesoło :|
 #944317  autor: rudymax
 10 sie 2017, 13:17
Wczoraj około 17-tej zmieniłem taryfę z Lubię to na RWK. Numer jest w Play już kilka lat. Przed zmianą ważność konta była do 27 sierpnia 2017. Zmiana taryfy dokonała się szybko, ale ważność konta po zmianie skróciła się na 9 sierpnia 2017. Problemu nie było, bo wydłużyłem ważność kodem o rok, ale gdyby aktywacja potrwała dłużej, konieczne byłoby doładowanie. Sprawa co prawda nie dotyczy RBM, ale być może ma związek z przypadkiem kolegi @trybik. Może system miał wczoraj jakieś problemy.
 #944319  autor: 24bis24
 10 sie 2017, 13:33
trybik pisze:Pierwsze połączenie aktywacyjne wykonałem wczoraj o 7:08 rano.
Potem wbiłem kod aktywacji bonusa.
Po powrocie z pracy (~17:00) widziałem, że bonus już jest i chciałem zmienić taryfę. Najpierw z menu pod *111#, potem (od razu jak się nie udało) zalogowałem się na Play24, aktywowałem obsługę Play24 i zmieniłem taryfe na RBM5.
w/g mnie wszystko zrobiłeś ok.
reklamować możesz ważność konta ale chyba nie warto bo regulaminowo to powinno się ustawić na 14 dni.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #944329  autor: ign123
 10 sie 2017, 14:28
Wczoraj wieczorem play24 był niedostępny ("trwają prace modernizacyjne") - może dzień/kilka dni wcześniej coś zepsuli (stąd opisane problemy, np. ważność konta d-1), a wczoraj wieczorem naprawiali? ;-)
 #944332  autor: adik
 10 sie 2017, 14:41
@trybik
reklamować tego nie masz jak bo wszystko jest zgodne z regulaminem i teraz są 2 opcje albo to tylko chwilowa awaria z tym terminem albo naprawili coś co już dawno temu powinni naprawić.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #944869  autor: krisLLU
 13 sie 2017, 14:29
darek032 pisze:Czy zmieniał ktoś ostatnio 7mnp na 5 i czy przeszło rok ważności konta?
Wczoraj przeniosłem kolejne dwa numery do RBM7, dzisiaj rano już były aktywne w REDBULL'u, aktywowałem pakiet za migrację wszystko ok. Niestety podczas próby zmiany taryfy przez 24.play.pl wyskakuje błąd "Wystąpił błąd w trakcie komunikacji z serwerem. Spróbuj ponownie za chwilę. W razie ponownego wystąpienia błędu skontaktuj się z administratorem serwisu." i nie można zmienić. Patrząc poprzed kod *163# otrzymuję kod "brak dostepnych taryf, na które można by było dokonać migracji".
Na razie poczekam, może to chwilowy problem ze strony play'a.
 #944872  autor: jarekt
 13 sie 2017, 15:12
Zmiana taryfy RBM7MNP na RBM5, tego samego dnia, w którym numer aktywowano i potem włączono na nim BzP, to duży błąd.
Radzę poczekać minimum 24 godziny przed zmianą taryfy (czyli aktywujemy starter, aktywujemy BzP, czekamy jeden dzień i dopiero zmieniamy taryfę).
 #944874  autor: krisLLU
 13 sie 2017, 15:37
jarekt pisze:Zmiana taryfy RBM7MNP na RBM5, tego samego dnia, w którym numer aktywowano i potem włączono na nim BzP, to duży błąd.
Radzę poczekać minimum 24 godziny przed zmianą taryfy (czyli aktywujemy starter, aktywujemy BzP, czekamy jeden dzień i dopiero zmieniamy taryfę).
Poprzednie 3 numery tak robiłem jak teraz i było ok :) No nic poczekamy do jutra.
 #944878  autor: jarekt
 13 sie 2017, 16:14
Mi nawet nie chodzi o to, że jakiejś kolejnej operacji nie da się przeprowadzić wcześniej i że lepiej poczekać do kolejnego dnia, ale o to, że poprzednia operacja musi się odpowiednio "utrwalić" w systemach, aby czegoś po drodze nie stracić robiąc kolejną operację zbyt szybko.

Chodzi mi o RWK.

Dodam również, że "utrwaleniu" się (albo wręcz przeciwnie "zgubieniu" się) jakiejś funkcjonalności pomaga czasami dodatkowe doładowanie przed zmianą taryfy.
 #944886  autor: jarekt
 13 sie 2017, 16:57
Niektórym osobom triki źle działają albo nie działają wcale, bo źle czytają między wierszami :)

A na dodatek co jakiś czas do gry wkracza Play: przesuwa wajchę w dół i prawie wszystkie triki szlag trafia.

Ale winę biorę na siebie.
Proszę zrobić zgłoszenie poprzez Play24 i podać mi jego numer. Postaram się pomoc ;)
  • Strona 78 z 193
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 193
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 193