Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
164
Rejestracja
20 lis 2008, 10:22
Lokalizacja
Wrocław
Potwierdzam mam to samo ze wszystkimi numerami Play gdy korzystam z technologi VoLTE i VoWiFikozien70 pisze:Spostrzeżenie z dziś. Dwa telefony: jeden z nr Orange 501, drugi z nr Play 888.
Telefon Orange z włączonym VoLTE: HD Voice działa tylko, gdy nr Play dzwoni do nr Orange. Podczas dzwonienia z nr Orange na nr Play brak HD Voice, jest zwykły kodek AMR-NB
Telefon Orange z wyłączonym VoLTE (rozmowy w 3G): HD Voice działa w obydwie strony.
Nie jest to jednorazowy przypadek. Sytuacja jest stała.
munio pisze:Z coraz większą liczbą Call Center działa kodowanie HD Voice. Ktoś tutaj poruszał kwestię, że z infoliniami x-kom 34 377 00 00 , oraz Media Expert 756 756 756 działa hd, ostatnio dzwoniąc na infolinię Poczty Polskiej 438 420 600 to samo zauważyłem. Mało tego, doświadczam w przypadku tych podanych call center kodowania Full HD Voice. Korzystam z VoLTE Orange i wyraźnie w service menu podczas tych połączeń mam kodowanie 23,85 kbps. I "na ucho" faktycznie i lektor i konsultant jest w krystalicznej jakości.
Trochę mnie dziwi, że dzwoniąc do BOKu Orange nie mam hd voice, ale rozumiem, że call center pewnie wypchnięte jest do jakieś zewnętrznej firmy, której szkoda jest inwestować w call center w technologii voip w hd. To samo tyczy się np. infolinii banków.
Mam nadzieję, że za parę lat dzwoniąc do rozgłośni radiowych doświadczymy jakości hd voice. Obecnie to każdy pewnie słyszał, że jak słuchacz dzwoni to często jest taki bełkot jak ze studni. Nie zdziwi mnie, jak słuchawkę analogową do mikrofonu w tym momencie przykładają