Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
341
Rejestracja
18 maja 2008, 17:21
Lokalizacja
Polska
Nie ma co się denerwować takimi drobiazgami. W razie problemów/niejasności zawszę dzwonię na BOK i naprawdę potrafią pomóc.aeroxd pisze:Też mnie to dziwi, jak można się irytować e-mailami czy smsami, chyba lepiej wiedzieć o wszystkim, niż później płakać, że ktoś czegoś nie powiedział, zapomniał, po co te nerwy ludzie.
dokładnie, mogliby chociaż podać jakiś przybliżony termin wprowadzenia aplikacji. Słuchanie, że ciągle trwają testy i że już niedługo...p2225 pisze:Numer przeniesiony, żadnych problemów z połączeniami. Na wyświetlaczu widnieje "Plus". Pakiety są uruchamiane momentalnie. Szkoda, że nie ma możliwości stworzenia konta do zarządzania numerem na ich stronie.
Możesz dokładniej to opisać? To znaczy blokują numer pod pretekstem rzekomego generowania sztucznego ruchu i musisz do nich dzwonić, żeby odblokowali? Blokują i sami odblokowują po kilku godzinach?Luks pisze:Ja już powoli mam serdecznie dość tej sieci.
Od niedawna blokują numer na jakiś czas. Rozmów trochę jest, ale bez przesady.
Nie podam dokładnie, bo... brak billingu.