Nie o koszty tu chodzi, bo te nasze "nędzne" 50 numerów(u nas koło 20) nawet jeśliby nam po stówie dopłacali to promil promila z promila(a może i jeszcze mniej) ich kosztów działalności. Bardziej tu chodzi o fakt,że chyba pogodzili się z naszym uporem maniaka z jakim walczyliśmy z ich próbami uwalenia usługi(reklamacje, żale na publicznych forach odstraszające potencjalnych klientów, rekomensaty itp) w sposób nieoficjalny(chcieli nas zmęczyć abyśmy sami dali "se siana" i zmienili oferte na inną, bo oni kuku zrobić ofercie nie mogą).
Pozostaje jeszcze kwestia naszej przydatności pod względem dawców statystyk i monitorowania poprawności działania sieci-pierwsi prujemy jape do konsuli jak coś chrupać zaczyna...
Bardziej sensowne jest abyśmy operatora wychwalali, bo jak u nas działa to u innych tymbardziej musi-ta strategia ma sens, bo jeden niezadowolony(nas jest ponad 20 posiadaczy) to kilku klientów odstraszonych. Lepiej abyśmy zadowoleni byli to zwołamy do nich następnych, bo wszystko śmiga, jest tanio za NOLIMIT internetowy(abo za 79,99), sieć wg. ostatnich rankingów jest najszybsza więc tylko brać.
Oby dalej działało bez zgrzytów.