Bo oficjalnym kanałem dla fakt'u jest infolinia i tam szukaj pomocy (z numerów play i RBM z SD połączenia są darmowe). Sztuczki które pozwalały korzystać z portalu p24 do obsługi zgłoszeń w fakcie już nie działają.blacQ1 pisze:Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,
Ja mam z kolei pytanie do pakietów cyklicznych (konkretnie tego za 19,95). Regulaminowo gdy nie ma się kasy na koncie powinien się wyłączyć. Znajoma miała go do wczoraj i doładowała dopiero dziś po południu. W p24 pakiet był ciągle aktywny (włączony w pakietach) ale nie pobrało kasy ani nie dodało jednostek wiec postanowiłem wyłączyć i włączyć ponownie ten pakiet. Po 2h oczekiwania na wyłączenie zmuszony bylem włączyć pakiet w opcji jednorazowej i ten zaskoczył szybko mimo ze na p24 jeszcze długo wisiał w statusie "w trakcie modyfikacji".
Teraz pytanie. Czy jeśli dziś włączę pakiet cykliczny (żeby nie musieć tego pilnować za miesiąc) to teraz z braku pieniędzy się nie włączy i spróbuje się włączyć za miesiąc (czyli dokładnie wtedy gdy skończy się pakiet jednorazowy) gdy (prawdopodobnie) będą już środki na koncie ??
Czy może odnowi się gdy pojawi się wystarczająca kwota na koncie (co byłoby już całkiem sprzeczne z regulaminem...) ?? Ktoś testował ??
PS. Regulaminowo powinno tez być 44640min a znajoma ma 44790. Nie żebym się czepiał ale denerwują te "drobiazgi" w regulaminach.