DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 771 z 1158
  • 1
  • 769
  • 770
  • 771
  • 772
  • 773
  • 1158
 #949505  autor: PawlusG
 07 wrz 2017, 17:52
Patryk7588 pisze:
PawlusG pisze:UKE znowu przedłużył czas uruchomienia B38 dla Aero 2 do 2019 roku, co jak dla mnie jest kompletnie bezsensowne.
Jakieś źródło tych rewelacji?
Przedłużyli już w 2016 roku.
http://superbiz.se.pl/nowoczesne-techno ... 34140.html

:)
 #949527  autor: p2225
 07 wrz 2017, 19:34
@viggen rzeczywiście, u mnie też VoWiFi oraz VoLTE nie działa. I jeszcze transmisja z LTE schodzi do 3G już przy -115dBm.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #949528  autor: piotrzet
 07 wrz 2017, 19:40
Jest problem sam Orange potwierdza awarię odpisując na posty innych. Nie ma co sieć #1 w ilości awarii ciekawe ile jeszcze razy posypią się w tym roku

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #949533  autor: Mixiorek
 07 wrz 2017, 19:55
Potwierdzam, jest problem z połączeniami, tzn nie działają przez:
- VoLTE nie działa
- WiFi Calling po restarcie telefon w ogóle się nie chce zalogować a wcześniej też było "rozłączone" i nie łączyło

Głos jest kierowany do 3G. Transmisja danych po LTE działa.
Słabo.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #949535  autor: piotrzet
 07 wrz 2017, 19:57
Ciekawe. Bo z tego co wiem to piszę o różnych ofertach a nie tylko T-Mobile. To chyba tobie się coś stało na mózgu skoro tak bronisz Orange. Jeśli chcesz wiedzieć to akurat dla mnie Orange jest całkiem dobrą siecią tylko niestety ostatnio awaria pogania awarię i tego się ukryć nie da.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #949537  autor: Ubinoob
 07 wrz 2017, 19:58
Biorąc pod uwagę posty + orientacyjną ilość zgłoszeń na downdetectorze w stosunku do poprzednich awarii to chyba nie są to jedyne usługi objęte problemem. Myślę że taka awaria rozeszłaby się bez większego echa, gdyby to dotyczyło tylko volte/vowifi.
 #949539  autor: kozien70
 07 wrz 2017, 20:00
@piotrzet. No dobra, już mnie obraziłeś pisząc jakieś chamskie teksty o mózgu (tzn próbowałeś obrazić, bo w sumie mam to gdzieś), zatem możesz już stąd pójść. Jak zwykle nic technicznego do tematu stricte technicznego nie wnosisz. Tylko chamski bełkot.

@ubinoob - możliwe. Pisałem jak jest u mnie.
 #949542  autor: Mixiorek
 07 wrz 2017, 20:11
Ubinoob pisze:Biorąc pod uwagę posty + orientacyjną ilość zgłoszeń na downdetectorze w stosunku do poprzednich awarii to chyba nie są to jedyne usługi objęte problemem. Myślę że taka awaria rozeszłaby się bez większego echa, gdyby to dotyczyło tylko volte/vowifi.
Fakt. Wysyp postów na FB jest bardzo duży. Chyba, że to trolle :-)
U mnie nie działają z tego co widzę tylko te dwie usługi, o których wspomniałem. SMSy też hulają.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #949543  autor: kozien70
 07 wrz 2017, 20:24
Fakty są takie, że od zeszłego roku awaria goni awarię. No cóż, na L800 poszły miliardy, a na utrzymaniu sieci teraz się oszczędza.
Od bez mała 20 lat nie pamiętam, by tak się kiedyś sypało. Nawet w trakcie pierwszej modernizacji/konsolidacji N! nie było takich jaj.
Jak tak dalej pójdzie, to w końcu będą bić się z T-bombajem o ostatnie miejsce.
Nawiasem - przewiduję po czwartym kwartale zmianę lidera na Play.
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2017, 20:36 przez kozien70, łącznie zmieniany 1 raz.
 #949544  autor: viggen
 07 wrz 2017, 20:34
p2225 pisze:@viggen rzeczywiście, u mnie też VoWiFi oraz VoLTE nie działa. I jeszcze transmisja z LTE schodzi do 3G już przy -115dBm.
Masakra z tą siecią. Średnio jedna na miesiąc jakaś awaria. Mnie akurat rzadko tyczy (dopiero drugi raz), ale niektórzy zaliczają w swoim rejonie każdą, która wystąpi w sieci Orange.
Tmobile jakoś to wszystko omija.
Dzisiaj dopiero co załatwiłem w Orange reklamację pozytywnie z którą walczyłem ponad 4 miesiące (dopiero pismo o zerwaniu umowy zadziałało) i pomyślałem "W końcu. Mam nadzieję, że teraz bez problemów do końca umowy (w sumie od maja 37 różnych reklamacji - "W Orange reklamacje dostajesz gratis jako usługa bezpłatna do umowy" cytując jednego blogera) a potem zobaczymy" I masz!!! Cierpliwość też ma swoje granice....

@kozien @piotrzet
Bez kłótni. @kozien jest trochę przewrażliwiony i gdy jemu "wjechałem" że broni Orange bo kazdy Żyd chwali swoje to się obraził. Trudno.

Co do awarii - po 2G też nie idzie gadać. Jakoś połączeń jak 20 lat temu i jeszcze do tego zrywa połączenia.
A trollowanie na każdym profilu jest, od momentu ruszenia FB i głównie na W3. Play jakoś dziwnie to raczej omija. Ciekawe dlaczego?!
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2017, 20:44 przez viggen, łącznie zmieniany 1 raz.
 #949546  autor: Mixiorek
 07 wrz 2017, 20:39
kozien70 pisze:Fakty są takie, że od zeszłego roku awaria goni awarię. No cóż, na L800 poszły miliardy, a na utrzymaniu sieci teraz się oszczędza.
Od bez mała 20 lat nie pamiętam, by tak się kiedyś sypało. Nawet w trakcie pierwszej modernizacji/konsolidacji N! nie było takich jaj.
Jak tak dalej pójdzie, to w końcu będą bić się z T-bombajem o ostatnie miejsce.
Nawiasem - przewiduję po czwartym kwartale zmianę lidera na Play.
Cóż. Mnicha buddyjskiego wyprowadziliby z równowagi. Teraz oczywiście typowe zachowanie dla każdego opa - głowa w piasek. A BOK informuje stałą śpiewką - brak usług ponad 24h upoważnia do obniżki abonamentu... czyli de facto gdyby przez miesiąc były awarie każdej doby po 23h to dostalibyśmy figę z makiem.

Mam takie wrażenie, że prawo należy zmienić i zrobić je nieco a'la US. Powinni dostać taki łomot i karę za awarię by bardziej opłacało im się dbać o sieć.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
  • Strona 771 z 1158
  • 1
  • 769
  • 770
  • 771
  • 772
  • 773
  • 1158
  • 1
  • 769
  • 770
  • 771
  • 772
  • 773
  • 1158