Wcześniej pisałeś o promilu geeków. 4% to nie są dla mnie tylko zapaleńcy.
Przy VoLTE dużo szybciej mnie łączy, nawet jeżeli druga osoba jest w 3G i ma HD Voice. A już w ogóle jest rewela w kwestii szybkości w relacji VoLTE-VoLTE. Moim zdaniem jest też różnica w jakości między VoLTE a HD Voice. Przypominam ile ja opisałem uwag odnośnie działania tej usługi.
Odnośnie bolączek - zawsze można zrobić to co uczyniłeś czyli wyłączyć usługę. Cóż, szkoda, że ma bolączki ale zrzućmy to na choroby wieku dziecięcego lub kiepską platformę Nokii
Ja tam jest wkur... na Orange, że mają awarię ale chyba jeszcze bardziej jej długością. Można wyciągnąć wtyczkę z kontaktu, można przeciąć światłowód ale tutaj wygląda to na:
- zakup produkty obarczonego wadami lub co najmniej "niedoskonałościami"
- brak skutecznego wsparcia od producenta
Pomijam fakt, że decyzja o zakupie platformy mogła przyjść z Paryża. Dla klienta nie ma znaczenia czy decyduje Fallacher, Richard, Muszyński, Jabczyński czy Kowalski. Nie działa i jest duży kłopot żeby wstało. A to już jest groźne bo za chwilę inny system może podobnie się wykrzaczyć. Wiem, że firmy i ludzie z Francji kupują u nas w Kalafiorze, Leroy Merlin, Leclerc'u i jeżdżą Citroenami ale jednak gdyby w tym Kalafiorze non stop była zgniła sałata to może poszli by w końcu do Piotra i Pawła.