A ja mam pytanie natury praktycznej. Rozmawiałem z konsultantką na infolinii pomarańczowych i poprosiłem o przełączenie do DUK, na co Pani uprzejmie poinformowała mnie że takiego działu "nie ma" i odmówiła jakichkolwiek dalszych rozmów na ten temat. Przy takiej sytuacji powinienem być uparty i dalej prosić o przekierowanie do tamtego działu?
Dziś rozmawiałem z działem który zaoferował mi abonament standardowy za 10zł po rabatach i zniżce -50% na kolejną usługę. Infolinia sklepu internetowego nie była w stanie zaoferować takiego rabatu dopiero po przełączeniu do odpowiedniego działu padła ta propozycja. Nie wiem czy to dokładnie dział pod nazwą "utrzymanie klienta" ale orange ma komórkę która może zaoferować więcej niż tylko standardowe oferty.Dworakk pisze:A ja mam pytanie natury praktycznej. Rozmawiałem z konsultantką na infolinii pomarańczowych i poprosiłem o przełączenie do DUK, na co Pani uprzejmie poinformowała mnie że takiego działu "nie ma" i odmówiła jakichkolwiek dalszych rozmów na ten temat. Przy takiej sytuacji powinienem być uparty i dalej prosić o przekierowanie do tamtego działu?