DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 25 z 91
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 91
 #957895  autor: jarekt
 26 paź 2017, 15:01
@ign123, to dopiero w listopadzie przedłuż te GB - teraz nie musisz jeśli z karty nie chcesz korzystać.

Ważność konta (złotówek) na wychodzące jest niezależna od ważności GB.


Wychodzące musisz mieć ważne dopiero, gdy chcesz z neta czy rozmów skorzystać. To jest podstawowa zasada we wszystkich taryfach w Play i u innych opów. Jedynie tylko cennik/regulamin PInKa jest trochę zagmatwany w tym temacie i w kilku miejscach źle napisany i można odnieść trochę inne wrażenie (co do ważności konta i GB).

Reasumując: patrz tylko na datę ważności GB jeśli na nich Ci zależy. Jeśli daty nie będzie w Play24 (już tak bywało), to sprawdzisz ją w PInKach pod kodem *101# i pod *107#.

Jeśli masz GB ważne np. do 25 listopada do 23:59, to jeszcze 26 listopada do około 0:30 GB nie przepadną, także możesz to wykorzystać aby zdobyć ten jeden dodatkowy dzień ważności GB ale jak pewnie rozumiesz to ryzykowna operacja i całkowicie odradzam doładowanie tuż po północy poprzez płatność kartą (jest za dużo pośredników i opóźnień - zwłaszcza tuż po północy - podczas takiej operacji, a jest to istotne w tym przypadku, bo masz kilkadziesiąt minut na doładowanie, choć czasami GB są i do 2:30 ale na to nie ma co liczyć).
 #957899  autor: ign123
 26 paź 2017, 15:15
jarekt pisze:@ign123, to dopiero w listopadzie przedłuż te GB - teraz nie musisz jeśli z karty nie chcesz korzystać.
Tego właśnie dotyczyło moje pytanie: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 65#p957834

Podsumowując - w PInK (być może w innych/wszystkich taryfach też, ale mnie interesuje w tej chwili ta konkretna):
1. Wygaśnięcie połączeń wychodzących nie kasuje pakietu MB (oczywiście pod warunkiem, że pakiet MB ma dłuższy termin ważności).
2. Karta może być "zahibernowana" z ważnymi MB bez ważności połączeń wychodzących - nie można wtedy korzystać z MB (trzeba pilnować ważności połączeń przychodzących).
3. Pod koniec ważności konta MB można zrobić doładowanie i w ten sposób "odzyskać" ważność poł. wychodzących, przedłużyć ważność MB i przywrócić możliwość korzystania z pakietu MB.
Amen.

Szkoda, że doładowałem kilka min. przed Twoim postem. Dobrze, że tylko za piątaka ;)
 #957901  autor: jarekt
 26 paź 2017, 15:24
@ign123, w tamtym Twoim pytaniu nie napisałeś/przypomniałeś, że masz ważność GB dłuższą od WK.

1. Nie kasuje w takim przypadku.
2. Tak.
3. Tak.

To już pewnie zauważyłeś, że data ważności GB się nie zmieniła, bo 5zł daje za mało dni, bo +7 ale licząc od dnia doładowania a nie od obecnej daty ważności GB. Jedynie WK Ci się wydłużyła i teraz możesz przez 8 dni (łącznie z dzisiejszym) korzystać (ewentualnie) :)
 #957904  autor: ign123
 26 paź 2017, 15:43
Masz Kolego rację, pytanie było nieprecyzyjne, mea culpa.

Ważność konta i konta MB po doładowaniu - bez żadnej niespodzianki, wiem, jak działa wydłużanie obu. Niewiadomą dla mnie było tylko wyzerowanie lub nie ważnego pakietu MB przy wygaśnięciu połączeń wychodzących. Temat wyjaśniony, dzięki :)
 #958299  autor: ign123
 29 paź 2017, 00:54
Koledzy, mam kila kart PInK1 zmienionych swego czasu na PInK9 z pakietem cyklicznym 250MB uruchomionym ręcznie przez konsula. Za kilka dni kończy się im RWK i zastanawiam się, co z nimi począć. Doładowywać nie chcę. Wiem, że PInK to gatunek wymarły (a jednocześnie bardzo cenny), ale - w razie czego - mam w szufladzie jeszcze pewnie ze 2-3 świeżutkie startery. Nie chcę tych używanych wyrzucać do kosza, skłaniam się do tego, żeby przenieść je do innej sieci, gdzie dają RWK (a2m) i tam je "leżakować".

Pytanie do Was: czy takie karty PInK1->PInK9 z ręcznie uruchomionymi pakietami cyklicznymi dają jakiś tajemny "bonus" (wiadomo, jak to jest z systemami Playa :D ), który przekona mnie, że jednak warto je doładowywać (choćby pilnując terminu połączeń przychodzących)?
 #962812  autor: jarekt
 25 lis 2017, 22:31
Nowa promocja Bonus za Rejestrację (BzR2)!
Obowiązuje od 22.11.2017 r. do 09.01.2018 r.

100GB na 30 dni za rejestrację numeru InK (InK9/InK19/InK50).
Maksymalnie 3 Bonusy na Użytkownika (karty muszą być aktywowane w czasie promocji) .

Aktywacja: *111*873*1# lub w menu pod *111#.
Bonus nie podlega ograniczeniom prędkości.
Warunkiem otrzymania i korzystania z BzR2 jest oczywiście aktywacja karty SIM, ważne połączenia wychodzące i minimum 1grosz na koncie.

Do wykorzystania w roamingu zagranicznym: 0MB (ZERO).

https://www.play.pl/resources/pdf/2017/ ... 112017.pdf

PS. UWAGA!!! Nie pytać, czy 100GB będzie się przez rok przedłużać pakietem 2GB z InK50 :)
Ostatnio zmieniony 26 lis 2017, 13:33 przez jarekt, łącznie zmieniany 4 razy.
 #965473  autor: ign123
 10 gru 2017, 22:27
Dzisiaj po południu zleciłem przez Play24 zmianę taryfy z PInK19 na InK50, na koncie zł miałem kilkadziesiąt złotych z doładowań (m.in. na uruchomienie pakietu 24GB/rok) i resztkę netu na koncie MB.
Po ok. godzinie Play24 wyświetlał nadal PInK19, MB nadal były widoczne, ale konto zł zostało wyczyszczone do zera!
Po kilku godzinach w Play24 była już InK50, na koncie danych 0MB, na koncie 0zł.
Oczywiście wyzerowanie konta zł jest niezgodne z regulaminem (pkt. 5.).

Ktoś się z takim czymś spotkał? Systemy Playa w ostatnich dniach szaleją, ale żeby zł z doładowań kasowali przy zmianie taryfy na nowszą?! :shock:

Mam już gotową reklamację, ale wyślę ją po 24h od zlecenia zmiany taryfy (bo - teoretycznie - środki mogą jeszcze wrócić) - jakiej rekompensaty zażądać? :)
 #965476  autor: jarekt
 10 gru 2017, 22:40
Osobiście nie doświadczyłem czegoś takiego ani nie byłem świadkiem (aby po migracji zniknęła kasa z KG).
W tej taryfie nie ma PromoZŁ i to jest duży plus przy reklamacjach w PInK/InK. Nie będą Cię namawiać na nie, ani przypadkiem Ci ich nie wcisną :)

Za nieregulaminowe skrócenie ważność KG w PInK do 0 (ZERA) dni po migracji, wnosiłem o 30zł na KG (GB mnie nie interesowały). Otrzymywałem te 30zł wielokrotnie :), bo wielokrotnie ważność KG skracała się do 0 dni przy konkretnym typie migracji.

Gdyby zniknęło mi 50zł z konta w PInKu, to wnosiłbym o zwrot tych 50zł i rekompensatę w wysokości 50zł czyli łącznie wnosiłbym o 100zł na KG.
 #965490  autor: klaudia123
 11 gru 2017, 00:14
ign123 pisze:skłaniam się do tego, żeby przenieść je do innej sieci, gdzie dają RWK (a2m) i tam je "leżakować".
leżakować, Orange i SMS przedłużasz... lub 5zł na 2 lata http://wrodzinie.com.pl/ (druga marka Aero2, ma tez a2mobile, wiec pewniejsza firma niż wynalazki MVNO)
 #965494  autor: jarekt
 11 gru 2017, 00:32
@klaudia123, głosowe też nie mają ograniczeń (generalnie). Ale ze względu na sporo taryf, pakietów i promocji z darmowymi GB (i to w sporych ilościach i na okrągło) w Play/RBM/Fakt, P4 na niektóre warianty/pakiety nakłada ograniczenia "początkowe".

Nie ma ograniczeń prędkości (jest nawet LTE Ultra) w taryfach głosowych "dobrych" do internetu czyli:
- RBM1, RBM7MNP, RBM5, rbmE;
- PnKLT! i PnKSurf;
- FaktM.

Są ograniczenia w taryfach gdy nie ma żadnego pakietu:
- PnK, PnKStart.

Są ograniczenia dla niektórych pakietów startowych MNP czyli:
- 50GB w PnKStart (PnK MNP).

ale nie ma ich w pakietach startowych MNP w:
- RBM7MNP (20GB);
- FaktM (50GB).

Generalnie byłoby trochę pisania żeby wszystko wymienić we wszystkich taryfach, wariantach i kombinacjach (np. z płatnymi pakietami i bez).
W dodatku cały czas dochodzą nowe pakiety i nowe promocje i trzeba by takie zestawienie co chwilę aktualizować.
Obecne np. 50GB i 100GB za rejestrację i 2GB na Święta nie mają ograniczeń prędkości.

To tylko tak mniej więcej napisałem - mogłem coś pominąć (na 100% pominąłem :) ).
 #965580  autor: ign123
 11 gru 2017, 13:59
jarekt pisze:Gdyby zniknęło mi 50zł z konta w PInKu, to wnosiłbym o zwrot tych 50zł i rekompensatę w wysokości 50zł czyli łącznie wnosiłbym o 100zł na KG.
Zniknęło mi siedemdziesiąt parę zł, myślałem o rekompensacie w wys. 30zł, żeby dobić do 100zł - wtedy za 50zł odpaliłbym 24GB/24mies., a pozostałe zł przeznaczył na miesiąc netu bez limitu.
Ale chyba zawnioskuję o ekstra 50zł - będę miał na mies. bez limitu i dodatkowo 1 tydz. bez limitu :)
Myślę, że 70zł mogłoby być już za wysokim żądaniem, na które mogliby nie przystać.
 #967052  autor: weissmann
 18 gru 2017, 17:41
Witam, szybkie pytanie. Taryfa: Play Internet na Kartę 9 zł

Konto 9,00 zł (ważne do 22.12.2017)
Data ważności połączeń wychodzących 22.12.2017
Data ważności połączeń przychodzących 22.03.2018
Internet po doładowaniu 75,1 GB (ważne do 14.01.2018)

Czy po 22.12 będę mógł korzystać dalej z pakietu (jest to promocyjny 100GB, starter został zakupiony i aktywowany 15.12.2017), czy też żeby dalej korzystać z pakietu, muszę utrzymywać ważność połączeń przychodzących?
 #967053  autor: jarekt
 18 gru 2017, 17:48
Jest tak jak pewnie podpowiada Ci zdrowy rozsądek: 23 grudnia nie będziesz już mógł korzystać z GB ani dzwonić i SMSować. GB jednak nie przepadną (to się stanie dopiero 15 stycznia).
Aby korzystać z GB musisz mieć ważne konto na wychodzące.

Nie sugeruj się zapisami w tej kwestii w regulaminie tej taryfy, który coś tam bredzi o ważności połączeń internetowych.
  • Strona 25 z 91
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 91
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 91