DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 89 z 193
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 193
 #958742  autor: jarekt
 31 paź 2017, 17:06
@3G, ja bym Ci podpowiedział dlaczego ale ponieważ od osoby z prawie 9-letnim stażem na forum branżowym i prawie 1500 postami, osobiście wymagam już na start trochę większej wyobraźni niż u innych, to Ci nie podpowiem ;)
 #958743  autor: adacomp
 31 paź 2017, 17:17
Mi kod na Fakt nigdy nie wszedł od jakiegoś pół roku ale bezproblemowo przeniosłem numery poprzez infolinię Fakt 799599999
 #958747  autor: adacomp
 31 paź 2017, 17:30
24bis24 pisze:``Brak ofert na które możliwa jest migracja``- to jak jest się już w Fakcie :mrgreen:
po ostatnich zmianach taki komunikat widnieje
Infolinia RBM 790666666 i po kłopocie :)

W P4 od jakiegoś czasu niektóre kody USSD nie działają po prostu w tym kilka odmian *163.
 #958749  autor: 3G
 31 paź 2017, 18:01
Oj tam Panowie (24bis24, jarekt), przecież to i tak już było tyle razy pisane... A forum w końcu po to jest. Zresztą wszystko zgodnie z regulaminem.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #958753  autor: jarekt
 31 paź 2017, 18:15
3G pisze:Zresztą wszystko zgodnie z regulaminem.
@3G, między innymi chodzi właśnie o to, że NIEzgodnie z regulaminem:
7. Zmiana Oferty Fakt Mobile jest możliwa tylko na
Ofertę Play na Kartę; Ofertę Play na Kartę Lubię to!; Formuła Play na Kartę Starter; Ofertę Play na Kartę Rok Ważności Konta; Ofertę Red Bull Mobile Energy na kartę;
Jeżeli od jutra, albo za kilka, kilkanaście dni, nawet przez infolinię nie zmienisz już taryfy na RBM5, to dlatego, że za często się o tym tutaj pisze w tak oczywisty i bezpośredni sposób jak np. Ty zrobiłeś w tamtym poście. Nawet te niewinne kilka moich zdań również jest bardzo niebezpieczne.

Także teraz - oficjalnie - również przyłączam się do prośby @24bis24 :)
 #958756  autor: 3G
 31 paź 2017, 18:40
Ojojoj, faktycznie - koniec świata... Myślałem, że RBM5 wciąż jest wśród taryf, na które można przejść, kiedyś zdaje się była. Nie śledzę tak regulaminów jak niektórzy to robią. Można jeszcze chyba przejść przez niektóre taryfy Play, w każdym razie okrężną drogą.
A czy coś jest na forum, czy nie to raczej bez większego znaczenia.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #958759  autor: jarekt
 31 paź 2017, 18:56
@3G, do RBM5 można przejść regulaminowo tylko w JEDEN sposób: z RBM7MNP.
Bo przeniesienie numeru do RBM7MNP jest regulaminowo dalej dostępne.
I dostępne jest również przejście z taryfy RBM7MNP do taryfy nowszej "RBM na Kartę II" (inaczej RBM5).

Reszta to tzw. "błąd systemu" (albo jak ktoś woli "celowe działanie niektórych pracowników P4), o którym jeszcze pewne osoby w P4 nie wiedzą, bo gdyby się dowiedziały, to błąd szybciutko zostałby naprawiony.

Ale możemy się też umówić, że wszystko jest OK i bez znaczenia :)
 #958774  autor: Gregrin
 31 paź 2017, 21:33
jarekt pisze:Jeżeli od jutra, albo za kilka, kilkanaście dni, nawet przez infolinię nie zmienisz już taryfy na RBM5, to dlatego, że za często się o tym tutaj pisze
Chyba przeceniasz to forum ;) Mimo to uważam ze nieregulaminowe rzeczy (luki) lepiej posyłać na PW ;)
 #958799  autor: admundo
 01 lis 2017, 07:41
Dziś już zaczął się nowy miesiąc a lejek 2MBit/s w RBM nadal mam...

AKTUALIZACJA

Przed chwilą po doładowaniu 50 zł (dziś był ostatni dzień ważności na wychodzące) lejek zniknął. Nie wiem dlaczego. Przed doładowaniem konta miałem ponad 60 zł na koncie i włączony DIL.

Czyżby RBM/Play po cichu stopował numery ściągające większe ilości danych? Albo może od momentu ściągnięcia 100GB odliczany jest około miesiąc i dopiero wtedy system zdejmuje lejek.
 #958856  autor: admundo
 01 lis 2017, 15:15
To może jak doładowałem to system zaktualizował status, dlatego lejek się jednocześnie wyłączył.

Odpowiedź od RBM:

Szanowny Panie,


dziękuję za przesłane przez Pana zgłoszenie.


Chciałabym wyjaśnić, że w chwili obecnej nie ma Pan już na koncie ograniczonej prędkości transmisji danych.



Usługi powinny działać Panu prawidłowo, z pełną prędkością.

Jeśli odczuwa Pan jednak nadal jakieś nieprawidłowości - proszę uruchomić ponownie urządzenie.

Ze swojej strony, dla pewności, zrestartowałam ustawienia internetowe na Pańskiej usłudze.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2017, 15:29 przez admundo, łącznie zmieniany 1 raz.
 #958860  autor: jarekt
 01 lis 2017, 15:28
Otrzymany lejek jest generalnie do końca działania usługi DIL, a czasami do końca miesiąca. Zależy od kilku rzeczy, czasami nieprzewidywalnych :) i potrafi się to zmieniać w czasie dla danego numeru.

Aby uniknąć kłopotów (np. mieć lejek przez prawie 2 miesiące) należy DILa zawsze włączać 1. dnia miesiąca, a 31. dnia robić przerwę od DILa (w miesiącach 31-dniowych). W miesiącach 30-dniowych DIL wyłącza się 1. dnia kolejnego miesiąca więc jest gitara.
28/29-dniowy luty trochę miesza ale i z nim można sobie poradzić (pisałem już o tym kilka razy i to dosyć szczegółowo i kolejny raz nie zamierzam :) ).

Ale jak wolicie włączać DILa w środku miesiąca, a potem mieć lejek przez kolejne tygodnie, bawić się w reklamacje, tracić czas i się denerwować, no to nie ma problemu dla mnie :)

Gdy włączasz DILa około np. 15. dnia miesiąca to w kolejnym po prostu zrób sobie przerwę 15 dni i poczekaj do kolejnego miesiąca do 1. dnia. A na te 15 dni załatw sobie neta w inny sposób albo idź na spacer :)

Podaję ostatni raz rozpiskę na DILa na najbliższe miesiące, bo się niewygodny 28-dniowy luty zbliża:
- 1 listopada DIL ON, 1 grudnia DIL autoOFF;
- 1 grudnia DIL ON, 31 grudnia DIL autoOFF, nie robimy przerwy (wyjątkowo bo luty ma tylko 28-dni);
- 31 grudnia DIL ON, 30 stycznia DIL autoOFF, nie robimy przerwy (zawsze, bo luty ma max 29 dni);
- 30 stycznia DIL ON, 1 marca DIL autoOFF;
- 1 marca DIL ON, 31 marca DIL autoOFF, robimy przerwę 1-dniową;
- 1 kwietnia DIL ON, 1 maja DIL autoOFF;
- 1 maja DIL ON, 31 maja DIL autoOFF, robimy przerwę 1-dniową;
itd.

UWAGA!!! Jeśli z powodu lutego włączasz DILa 31 grudnia (luty 28-dniowy), 30 stycznia (luty 28-dniowy) lub 31 stycznia (luty 29-dniowy) i jednocześnie ostatniego dnia działania DILa miałeś lejek, to radzę jednak wstrzymać się z aktywacją DILa do odpowiednio 1 stycznia lub 1 lutego, a krótki luty zrekompensujecie sobie w miesiącach następujących po nim czyli w marcu i ewentualnie maju.

Gdy luty ma 28 dni (tak jak będzie za moment w 2018 roku), to można zastosować wariant alternatywny: 31 grudnia robimy przerwę, a nie robimy 31 marca (odpowiednio zmienią się daty w tamtej rozpisce od 31 grudnia do 31 marca o 1 dzień do przodu).
  • Strona 89 z 193
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 193
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 193