DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 48
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 48
 #911404  autor: wodzu177
 16 lut 2017, 14:38
Aktywowałem na nowej karcie sim pakiet Freemium. Ku mojemu zdziwieniu po aktywacji tego pakietu sprawdzając kodem *222# mam napisane że mam: 60 minut, 60 sms i 600mb.
Zdziwiłem się ponieważ na starych kartach mam 30 minut, 30 sms i 300mb.
Jest to jakaś promocja na nowych starterach, czy po prostu to błąd. A może szykują nowy Freemium(oby).

Nokia-6610/LG-KG275/Siemens-A52/A57/mitsubishi trium Eclipse i wiele innych prawie muzealnych modeli.
 #954198  autor: akocik
 04 paź 2017, 17:33
Ja mam pytanie dlaczego kiedy sprawdzam ilość danych pakietu internetowego kodem *108# zwykle mam sporo więcej MB pozostałych do zużycia niż sprawdzając pakiet kodem *222# (w dodatku zaokrąglone do pełnych MB)?
 #954199  autor: jarekt
 04 paź 2017, 17:38
@akocik, w Virgin - podobnie jak w Play - 71MB jest rezerwowane na poczet bieżącej transmisji danych.

@marokmon, normalnie kodem *222*000# powinieneś odpalić #Freemium na kolejne 6 miesięcy. Jeśli się nie da, to CMOK - czasami #Freemium się wyłącza w "niepełny" sposób i są problemy z ponowną aktywacją.
 #954262  autor: PawlusG
 04 paź 2017, 20:57
marokmon pisze:Jak teraz wygląda aktywacja freemium po 6 miesiącach - pakiet się skończył i jest podobny bład czyli nie można aktywować nowego pakietu.
Znajoma przerabiała to samo, pomógł dopiero CMOK, ale po opisaniu sprawy na FB, wcześniej "brak zgłoszenia". Dopiero po opisaniu wszystkiego na profilu, zgłoszenie w magiczny sposób się znalazło :)

:)
 #954522  autor: reboot
 05 paź 2017, 19:17
@akocik, w Virgin - podobnie jak w Play - 71MB jest rezerwowane na poczet bieżącej transmisji danych.
Zawsze mnie to zastanawiało. Ale to głupie.

WKS
 #959239  autor: everymen
 03 lis 2017, 18:27
Gdyby ktoś nie wiedział, w styczniu zmieniono regulamin i aktywacja pakietu #freemium nie przedłuża już ważności konta. Najprawdopodobniej dotyczy to tylko nowych użytkowników, bo jak na razie wszystko wskazuje, że na moich kartach przedłużyło o rok, już po wprowadzeniu nowego regulaminu.
 #959362  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2017, 11:37
everymen pisze:Gdyby ktoś nie wiedział, w styczniu zmieniono regulamin i aktywacja pakietu #freemium nie przedłuża już ważności konta.
We wrześniu na darmowym starterze aktywowałem Freemium i wychodzące na rok się przedłużyły bez problemu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #959381  autor: Maks SIM
 04 lis 2017, 13:15
Niepojące jest to, że nie można się połączyć skutecznie z BOK VirginMobile, cały czas zapowiedz i muzyczka.
Czy komuś z Was udało się dodzwonić do BOK VirginMobile ??
Tak samo było przy końcówce i upadłości Vectone.
Czyżby zanosiło się na upadek Virgin, który nie realizuje zobowiązania zapewnienia kontaktu użytkownikom poprzez Infolinie ?
Może dobrze by było wysłać informacje do Rzecznika Praw Konsumenta , lub Urządu Komunikacji Elektronicznej ? (zamieszczając godzinne nagrania z prób połączenia ? )
Ktoś próbował zgłębić ten temat ?

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #959384  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2017, 13:33
Tak się kończy totalna oszczędność, umieszczając w niewielkiej willi centralny i jako jedyny call center VMPL. To prawdziwy wstyd przy 0,5 miliona klientów, która ta sieć obsługuje.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #959399  autor: everymen
 04 lis 2017, 14:24
Mi też udało się przedłużyć ważność konta aktywacją #freemium i to nawet wczoraj.
Źle się dzieje. Chyba w odpowiednim momencie przeniosłem główny numer...
 #959417  autor: TomekErek
 04 lis 2017, 16:22
Ja odnowiłem freemium 12 października i bez problemu wydłużyło mi ważność konta o 1 rok do przodu.

A co do infolinii - pewnie mają zatrudnionych z 20 osób na call center i gdy klientów było mało to spoko ogarniali a teraz gdy dzwoniących klientów przybyło to sie po prostu nie wyrabiają i są meeeega kolejki :/
 #959424  autor: czarek0072
 04 lis 2017, 17:19
U mnie karta z freemium działa tylko w jedną stronę tzn.,można się do mnie dodzwonić ale ja nie mogę już nigdzie zadzwonić.Dzisiaj minęło właśnie dwa tygodnie jak złożyłem reklamacje i zero odpowiedzi​ i w takim razie jutro przenoszę numer do innego opa.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 #959428  autor: TomekErek
 04 lis 2017, 17:23
ten numer to pewnie przenosiłeś z innej sieci do Virgina, tak? Spodziewam sie, ze po prostu coś poszło nie tak z MNP :/

I teraz nie ma gwarancji, ze przy przeniesieniu numeru do kolejnego operatora bedzie dobrze :/
 #959453  autor: lordbyd
 04 lis 2017, 19:36
U mnie karta z freemium działa tylko w jedną stronę tzn.,można się do mnie dodzwonić ale ja nie mogę już nigdzie zadzwonić.Dzisiaj minęło właśnie dwa tygodnie jak złożyłem reklamacje i zero odpowiedzi​ i w takim razie jutro przenoszę numer do innego opa.
Miałem podobnie (tylko w drugą stronę) z nowym starterem - ja mogłem dzwonić lecz do mnie nie można było zadzwonić.
Napisałem do nich na FB i po pół godzinie problem zniknął. (na kontakt przez mail czy infolinię szkoda czasu)
Więc Kolego spróbuj jeszcze tej metody kontaktu z operatorem przed przeniesieniem.
Mam natomiast inny problem - raporty doręczenia SMSów nie dochodzą do mnie lub dochodzą losowo po kilku godzinach.
Ma ktoś z Was może podobny problem?
  • Strona 30 z 48
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 48
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 48