jovi123 pisze:Patryk7588 pisze:Specyficzną czyli jaką?
haha prowokacyjne stwierdzenie wiedzialem ze wyciagnie nutrie z lasu
a dokładnie "specyficzną" miałem na myśli , wyrozumiałą , wykazującą się brakiem czujności , nie odporną na chwyty reklamowe, nie poprawnie lojalną , akceptującą zakumulowane wychodzące z każdej dziury kruczki prawne, wieczne ograniczenia i wiele innych
Ech, nie będę się już odnosił do mojej nieudanej przygody z A2mobile, ale mam wrażenie, że współpraca z Solorzem nigdy nie wychodzi na dobre. Wieki temu (z 15 lat temu) mieliśmy w domu Cyfrowy Polsat. Obiecywania co nie miara, a w praktyce mieli zakupionych ileś filmów i ileś seriali i tłukli to na okrągło przez dobrych parę lat. Czytając na telko o tym, co ten człowiek robi ze swoimi spółkami i jak gra częstotliwościami widzę, że jego firmy należy omijać szerokim łukiem. Sprawa 800MHz Sferii, sprawa 2600MHz aero2, blokowanie orange, oparcie sieci LTE na 800MHz zamiast 1800, a teraz refarming na 900MHz zamiast budowy 1800. Ach, no i jeszcze historia mojej żony. Miała mixa, na infolinii powiedzieli, że jest w całości spłacony i że można się przenosić choćby na następny dzień. No to przenieśliśmy. I przyszła kara na 38zł. W reklamacji (którą rozpatrywali równo 30 dni) poprosiłem o odsłuchanie rozmowy i wysłanie jej w pliku mp3. Odpowiedź składała się z jakichś 2 zdań i było to mniej więcej "mamy rację, nic nam nie zrobisz". Do mojej prośby w ogóle się nie odnieśli. No i to pieprzenie o tym, jaki to polski operator. Dałem mu jeszcze szansę i będę przenosił rodziców do A2, z racji że wykorzystują tylko voice, ale obawiam się, że i tu wydarzy się coś niespodziewanego. Dla mnie Zygmunt Solorz to typowy przykład "Janusza biznesu", najgorszy możliwie kontrahent, jakiego sobie można wyobrazić. Oczywiście rozumiem, że komuś może wszystko działać i może być zadowolony.