Powiem krótko, że nie jest prawdaRWK nie przechodzi miedzy taryfami Play/RBM/Fakt tylko KG ustawia się na max 14 dni.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Kod *163# już działa, można zmieniać taryfy...
można było do tej pory również lecz trzeba było wklepać przynajmniej z 10 razy
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
@24bis24, o ile dobrze policzyłem to przez ostatnie 6 dni nawet 50 razy pod rząd nie pomagało. Była awaria, do której Play się nie przyznał i pewnie nie przyzna.
widzisz to ja miałem farta
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Ja przez te 6 dni *163# wklepałem łącznie pewnie z 3000 razy (6 dni po 10 prób dziennie po 50 razy pod rząd na próbę) i ani razu menu nie weszło, także jeśli Tobie weszło no to miałeś farta, bo np. trafiłeś na 1-minutowe okienko kiedy technicy przywrócili jego obsługę na moment aby coś sprawdzić i po chwili znowu wyłączyli na 3 dni
to powiem jeszcze jedną ciekawostkę
dnia kiedy miałem farta miałem też drugiego farta
po rejestracji startera za 5 zł wskoczyło 50 zł zł gratis
i miałem 55 zł
od kilku dni już nie mam farta
dnia kiedy miałem farta miałem też drugiego farta
po rejestracji startera za 5 zł wskoczyło 50 zł zł gratis
i miałem 55 zł
od kilku dni już nie mam farta
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
witam Szacowne Grono
Nie wiem czy zauważyliście, ale nie ma już możliwości przejścia kodem 163*12# do Fakt Mobile wyskakuje komunikat " Nie można skorzystać z tego kodu ... " , także była to raczej kontrolowana awaria
Jak ktoś jest w Fakt Mobile niech sprawdzi czy jest możliwość przejścia do RBM5 za pomocą menu *163#
Nie wiem czy zauważyliście, ale nie ma już możliwości przejścia kodem 163*12# do Fakt Mobile wyskakuje komunikat " Nie można skorzystać z tego kodu ... " , także była to raczej kontrolowana awaria
Jak ktoś jest w Fakt Mobile niech sprawdzi czy jest możliwość przejścia do RBM5 za pomocą menu *163#
Ostatnio zmieniony 11 gru 2017, 16:09 przez czejson, łącznie zmieniany 2 razy.
Fakt-ycznie się nie da. Poza-miatane.
no w końcu po tygodniu udało się przejść do RBM 5, a co do przejścia do Fakt Mobile pozostaje dzwonić do Fakt Mobile o migrację, to powinno działać jeszcze.
http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
adik przeszedłeś do RBM5 z Fakt Mobile za pomocą menu *163# ?
to chyba oczywiste że tak, inaczej się nie da.
http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
adik ostatnio w Play-u nic nie jest oczywiste , ciągłe awarie, zmiany itp. itd. wniosek jest taki, że chcieli utrudnić przenoszenie do Fakt-u , ale wszystko zgodnie z regulaminem.
Skoro zostawili możliwość przejścia do RBM5 z Fakt-u , więc jeszcze nie jest źle
Skoro zostawili możliwość przejścia do RBM5 z Fakt-u , więc jeszcze nie jest źle
Czyli można
Ostatnio zmieniony 11 gru 2017, 18:07 przez artsky, łącznie zmieniany 1 raz.
@czejson, napisałeś 3 posty w życiu na Telepolis i w każdym trąbisz o magicznym przejściu między jakimiś taryfami . Mógłbyś się uspokoić ?
Dobrze by było aby inny też dali sobie na wstrzymanie
Poprawcie wszyscy swoje posty, bo mają za dużo błędów
Dobrze by było aby inny też dali sobie na wstrzymanie
Poprawcie wszyscy swoje posty, bo mają za dużo błędów
Witam po tej niby awarii ważność konta na karcie z przeniesienia stopniala do pół roku... Co się stało z RWK
kod *163*12# działa, przed chwila sprawdziłem, wszedł za 1 razem.
a ja myślę, że dużo userów ma po kilka sobowturówjarekt pisze:@czejson, napisałeś 3 posty w życiu na Telepolis
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Ale ja pisałem do @czejsona (nawet to zacytowałeś), a on - jako @czejson - napisał 3 posty.
Jeśli ma inne konto, na którym natrzaskał 1000 postów, to natrzaskał je nie jako @czejson.
Jeśli ma inne konto, na którym natrzaskał 1000 postów, to natrzaskał je nie jako @czejson.
Ktoś to może potwierdzić.Kamil7878 pisze:Witam po tej niby awarii ważność konta na karcie z przeniesienia stopniala do pół roku... Co się stało z RWK
Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50LC przy użyciu Tapatalka