ign123 pisze:Zniknęło mi siedemdziesiąt parę zł
11 grudnia napisałem w Play24 zgłoszenie, które na wstępie miało napis "REKLAMACJA", w treści podałem wymagane prawem (dla reklamacji) dane adresowe i numer telefonu, którego dotyczy reklamacja.
Przed chwilą zadzwoniła pani z obsługi klienta, która po odpytaniu mnie z danych osobowych powiedziała, że sprawdziła, że faktycznie zniknęły środki z mojego konta i przekazuje sprawę do działu reklamacji i teraz oni mają 30 dni (!!!) na jej rozpatrzenie, ale średnio trwa to 13 dni.
Ponad tydzień czekałem na to, aż pani zadzwoni do mnie i mnie "zautoryzuje", żeby mogła przekazać sprawę do działu reklamacji?! Ręce opadają...
O, taką ciekawą stronę znalazłem:
https://www.play.pl/pomoc/abonament/for ... eklamacje/
Widać, że moje zgłoszenie spełnia wszystkie wymogi reklamacji. Nie omieszkam o tym wspomnieć w komentarzu do zgłoszenia
EDIT:
Link dodawania komentarza "zniknął" (?), a przy dodawaniu zgłoszenia uzupełniającego kółeczko kręci się i kręci...
EDIT 2:
Po osiemnastej udało mi się dodać zgłoszenie uzupełniające.
EDIT 3 [2017-12-20 16:35]:
Dzisiaj rano dostałem odp. na zgłoszenie uzupełniające - inna konsultantka przyznała mi rację w kwestii terminu rozpatrzenia reklamacji i przeprosiła za przekazanie przez koleżankę nieprawidłowej informacji.