DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 99 z 193
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 193
 #967751  autor: bolek2004
 22 gru 2017, 12:05
Akurat dziś musiałem aktywować Dila na kolejne 30 dni. Aktywowałem koło 7.00 rano na apce play24 na androidzie z potwierdzeniem kodem sms i wszystko bez problemu się aktywowało.
Jeśli masz ważne wychodzące, 30 zł na koncie i jakiś pakiet netu to może jakaś chwilowa awaria.
 #967774  autor: 24bis24
 22 gru 2017, 14:45
bolek2004 pisze:Aktywowałem koło 7.00 rano na apce play24 na androidzie z potwierdzeniem kodem sms i wszystko bez problemu się aktywowało.
to moim zdaniem najbardziej skuteczna aktywacja.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #968087  autor: goldenmen
 24 gru 2017, 22:04
mam pytanie działa wam normalnie LTE bo mi ciągle zrywa połaczenia znika zasięg ciągłe rozłaczanie zrobiłem test prędkości i o to wynik

Obrazek

juz problem mam ponad 24h myslałem że chwilowe wczoraj to bedzie ale dziasiaj znów to samo
Ostatnio zmieniony 24 gru 2017, 22:10 przez goldenmen, łącznie zmieniany 1 raz.
 #968093  autor: adacomp
 24 gru 2017, 22:46
goldenmen pisze:mam pytanie działa wam normalnie LTE bo mi ciągle zrywa połaczenia znika zasięg ciągłe rozłaczanie zrobiłem test prędkości i o to wynik

Obrazek

juz problem mam ponad 24h myslałem że chwilowe wczoraj to bedzie ale dziasiaj znów to samo
Ta prędkość wygląda na to że masz lejek czyli albo się skończyła ważność pakietu netu lub przekroczyłeś 100GB.

Sprawdź czy masz ważny pakiet neta na p24.
 #968104  autor: goldenmen
 25 gru 2017, 02:19
adacomp pisze:
goldenmen pisze:mam pytanie działa wam normalnie LTE bo mi ciągle zrywa połaczenia znika zasięg ciągłe rozłaczanie zrobiłem test prędkości i o to wynik

Obrazek

juz problem mam ponad 24h myslałem że chwilowe wczoraj to bedzie ale dziasiaj znów to samo
Ta prędkość wygląda na to że masz lejek czyli albo się skończyła ważność pakietu netu lub przekroczyłeś 100GB.

Sprawdź czy masz ważny pakiet neta na p24.
już sam wpadłem na pomysł czesciowo rozwiazałem problem.
przez te LTE orange mi sie schrzaniło bo były ustawienia tylko LTE i kiedys nie było problemu bo z niczym się nie łaczyło tylko z LTE playa a teraz łapało LTE orange tez a z pakietem tez był problem bo pod *107# pokazywało że mam pakiet jeszcze a na play24 że pakietu brak. dokupiłem pakiet 2GB za 9zł.i zmieniłem ustawienia na ręczne i LTE play i teraz nie zrywa juz czesto ale prędkości sa nadal słabe. może play miął jakas awarie bo LTE play znikało


A o to aktualny pomiar

Obrazek

sprawdziłem i nie mam wykorzystanego 100GB jedyne koło 25GB . ja wmiesiacu wykorzystuje max koło 30-35GB neta tylko, zadnym ssaczem nie jestem.


edit

a dzis rano za to net ma prędkości kosmiczne

Obrazek

tyle to ja nie kojarze zebym miał juz dawno. ze skrajności w skrajnośc te prędkości w playu chyba jakas awaria musiała być albo za dużo ludzi siedziało w necie i nadajnik obciązało
 #968149  autor: bolek2004
 25 gru 2017, 20:39
To jest internet mobilny. W jednej lokalizacji będzie działał lepiej w innej gorzej, wszystko zależy od przepustowości i przeciążenia nadajników. A ten speddtest to nie jest miarodajny. Jak ktoś chce sprawdzić prędkość łącza to trzeba ściągnąć choćby stąd jakiś większy plik i patrzeć z jaką prędkością się pobiera.
No i wiadomo jest coś takiego jak godziny szczytu gdzie w danym momencie najwięcej ludzi siedzi i może być problem z transferem czy z prawidłowym działaniem usługi. Wszystko zależy od pory dnia i lokalizacji. Nadajniki z gumy nie są.
U mnie jak na razie działa ok, mniej więcej ściąganie w granicach 2-3 MB/s zależnie od pory dnia więc wychodzi 16-24Mb/s.
 #968652  autor: Arek84
 28 gru 2017, 15:23
Witam wszystkich, od dawno czytam forum ale dopiero dziś się zarejestrowałem.

W zeszłym tygodniu przeniosłem numer do rmb, chciałem aktywować rwk na infolinii ale konsultant powiedział, że rwk jest dostępny tylko w taryfie energy. Czyżby to już koniec możliwości zdobycia rwk w rbm7/5?


Odnośnie lejka... Mam tez drugą karte rbm z dil, w połowie grudnie przekroczyłem 100gb, aktualnie ok 140 przynajmniej modem pokazuje taką liczbę GB i nie mam lejka.
 #968655  autor: 24bis24
 28 gru 2017, 15:26
Arek84 pisze:W zeszłym tygodniu przeniosłem numer do rmb, chciałem aktywować rwk na infolinii ale konsultant powiedział, że rwk jest dostępny tylko w taryfie energy.
jest dostępny także w RBM7MNP.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #968658  autor: jarekt
 28 gru 2017, 15:31
Nie proś o włączenie "RWK" (nie ma czegoś takiego w RBM7MNP ani rbmE) tylko o włącznie należnego Ci "Bonusu za Przeniesienie". Nic więcej nie gadaj i o nic więcej nie proś i nie pytaj, bo konsul się pogubi.

Podkreśl ewentualnie ponownie: "należnego mi zgodnie z regulaminem przeniesienia numeru do RBM na Kartę".

Obniżenie do 2Mbit/s nie zawsze następuje (mówi o tym regulamin).
 #968663  autor: 24bis24
 28 gru 2017, 15:43
jarekt pisze:Nie proś o włączenie "RWK"
ale żądaj:

Pakiet Złotówek o wartości 200 zł, który można wykorzystać na krajowe połączenia głosowe, wideo, SMS i MMS do
wszystkich sieci komórkowych w Polsce i na krajowe połączenia głosowe do krajowych sieci stacjonarnych, realizowane
z sieci Telekomunikacyjnej, z wyłączeniem numerów specjalnych, infolinii
i audiotekstowych zwartych w Cenniku Oferty Red Bull MOBILE na kartę z której korzysta Użytkownik. Pakiet jest
ważny przez 60 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania.
20 GB, które można wykorzystać na transmisję danych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w zasięgu Sieci Telekomunikacyjnej,
przy wykorzystaniu ustawień APN Internet. Po wykorzystaniu pakietu, opłata za transmisję danych
jest naliczana zgodnie z Cennika Oferty Red Bull MOBILE na kartę, z której korzysta Użytkownik. Pakiet jest ważny przez 60 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania. Korzystanie z transmisji danych w ramach usługi odbywa się z
szacunkową maksymalną prędkością wynoszącą 70 Mb/s dla pobieranych danych oraz 1 Mb/s dla wysyłanych danych.
Rok Ważności Konta - przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących do 365 dni oraz Okresu ważności po-
łączeń przychodzących do 455 dni. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 28 gru 2017, 17:55 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #968669  autor: jarekt
 28 gru 2017, 15:52
24bis24 pisze:ale rządaj
@24bis24, nie mieszaj. Czasami przesadzasz (albo często - zależy jak dla kogo).

Jak zadzwoni i poprosi o włączenie "RWK" w taryfie RBM, do której przeniósł numer (załóżmy że nie zna poprawnej i pełnej nazwy), to może usłyszeć "Nie mamy takiej usługi w tej taryfie. Co jeszcze mogę dla Pana zrobić?".
Jak się będzie dalej upierał przy RWK, to konsul sprawdzi dokładnie listę usług i takiej nie znajdzie i odpowie ponownie to samo.

Ale jeśli poprosi o włączenie "Bonusu za Przeniesienie", to nawet jak konsul za pierwszym razem odpowie, że nie mia takiej usługi i możliwości jej włączenia (bardzo mało prawdopodobne), to gdy się uprzesz (bo nie można "rządać" :) ), że jest taka usługa, że należy Ci się zgodnie z regulaminem i wnosisz o natychmiastowe jej włączenie (bo kod nie działa), to konsul poszuka i na liście usług znajdzie "Bonus za Przeniesienie".
 #968676  autor: bolek2004
 28 gru 2017, 16:35
Czy jeśli włączą lejek po 100gb to przysyłają sma jakiegoś z informacją?
Jeszcze nigdy 100gb nie przekroczyłem ale w tym miesiącu to pewien nie jestem co będzie.
 #968678  autor: jarekt
 28 gru 2017, 16:38
Nie ma żadnego powiadomienia ani nigdzie nie znajdziesz informacji czy się lejek włączył.

Jedynie na teście prędkości zobaczysz ograniczenie do około 2Mbit/s, no i oczywiście dostaniesz info o ograniczeniu gdy zrobisz zgłoszenie z zapytaniem (albo zapytasz na infolinii i trafisz na odpowiednią osobę, która bez robienia zgłoszenia to od razu sprawdzi).

Ograniczenie/lejek włącza się równo o 10:00, także jeśli o 11:00 jest pełna prędkość, to do 9:59 następnego dnia też taka będzie :)

Z prędkością np. 50Mbit/s ściągniesz sobie 21GB na godzinę czyli około 500GB w 24 godziny, przy czym o 10:00 kolejnego dnia lejka możesz i tak nie dostać - wtedy przez kolejne 24 godziny możesz bez problemu dobić do 1000GB - ale uwaga, to jeszcze nie jest 1TB - 1TB to 1024GB :).
  • Strona 99 z 193
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 193
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 193