DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 100 z 193
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 193
 #968828  autor: 2000adam
 29 gru 2017, 12:23
Witam. Uważajcie przy rozmowach na infolinii konsultant Kamil wprowadził mnie w błąd. Poprosiłem o włączenie bonusu za przeniesienie numeru. Stwierdził że mu się nie udało włączyć bonusu ale poda mi kod i sam będę mógł go włączyć . Wysłał mi sms gdzie podał ten kod *163*99#. Ja nie sprawdziłem co to za kod i go wklepałem okazało się że to kod na przeniesienie do rbm energy a nie na włączenie bonusu. Zadzwoniłem znowu na infolinie by to zmienili z powrotem ma taryfę tą co miałem RMB7MNP. Przyjęli zgłoszenie mają odsłuchać poprzednią rozmowę i przywrócić poprzednią taryfę. Strasznie utrudniają ludziom jak mogą przyznanie bonusu .Albo konsultanci są nie kompetentni. Albo to celowa polityka firmy.
 #968979  autor: pawelyoy
 29 gru 2017, 20:48
Kupiłem wczoraj na stacji ostatnie 2 startery redbulla za 9 zł RBM 5 i jestem zawiedziony. Zasięg LTE mam na 5 kresek pakiet internet 2 GB na koncie 55 zł speed test niby pokazuje 80 MB/s a faktycznie jak chce coś pobrać to nie przekracza nawet 1,5 MB/s
 #968983  autor: jarekt
 29 gru 2017, 20:59
Po pierwsze, to test pokazuje 80Mbit/s (lub 80Mb/s lub 80Mbps), a nie 80MB/s czyli 80MBajt/s (gdyby to było 80MB/s, to by oznaczało 640Mbit/s).
Więc teraz trzeba się zastanowić czy to 1,5MB/s to 1,5Mbit/s (a pomyliłeś wielkość literki "b") czy 12Mbit/s (1MB/s to 8Mbit/s).

A po drugie, to z prędkością 80Mbit/s możesz odbierać (masz w danej lokalizacji taką możliwość i masz sprzęt i zasięg) ale czy serwer który Ci coś wysyłał był w stanie taką prędkość Ci zapewnić w tamtym momencie (albo w ogóle czy nie ma jakichś ograniczeń dla ściągających co się często zdarza)?

Więc nie panikuj tylko zrób porządne testy :) i nie myl jednostek, bo to ważne.
 #969246  autor: olafo
 31 gru 2017, 15:48
Witam, dawno się tu nie udzielałem ;)

Ostatnio przechodziłem dwukrotnie procedurę przeniesienia numeru do RBM7MNP aby zyskać najtańszy DIL bo na dwóch starych simach kończył mi się RWK. O ile w październiku procedura przebiegła bez problemu i bonus aktywowałem przez play24 o tyle dzisiaj przy przeniesieniu kolejnego numeru spotkała mnie niemiła niespodzianka, odpowiedniej opcji w play24 do aktywowania nie było. Pomogła interwencja na infolinii. Bonus mam już włączony. Czyli tak jak tutaj już pisaliście utrudniają coraz bardziej uzyskanie tego internetu.
 #969284  autor: adacomp
 31 gru 2017, 18:38
umcusumc pisze:Ja dziś kupiłem prepaida T-m, zarejestrowałem i 10 minut później stawiłem się w salonie P4 i przeniosłem nr do RBM7MNP. Ciekawe, czy ze względu na nowy rok wszystko zadziała.
Przecież to nie koniec wieku aby zadziałał wirus MNP - Milenijne Nieudane Przeniesienie ;)
 #969288  autor: adacomp
 31 gru 2017, 19:03
Przenosi system do którego wcześniej wprowadzono odpowiednią datę przeniesienia MNP.

Co ma do tego konsultant.
Przecież ręcznie tego nie robią wszyscy konsule w całym kraju po północy tylko idzie to w systemie MNP z automatu.

A konsule pracują przecież w systemie dyżurowym więc są dostępni o każdej porze dnia i nocy bez względu na święta, problemem może być tylko ich ilość oraz zajętość a tym samym i czas oczekiwania na połączenie z nimi.
 #969355  autor: mpiter
 01 sty 2018, 13:31
Cześć,
mam pytanie, mam RBM5 i darmowe LTE, na koncie 150zł a konto ważne do 22.01, zaraz wyjeżdżam za granicę i nie będę korzystał z RBM. Czy muszę doładować konto czy mogę to uczynić po powrocie za dwa miesiące? Nic się nie stanie ze środkami na koncie i ofertą, t.j czy się nie zmieni?
Pozdrawiam i życzę do siego roku :)
 #969357  autor: jarekt
 01 sty 2018, 13:43
@mpiter, jeśli wychodzące (lub "Konto" w Play24) masz ważne do 22.01, to przychodzące masz ważne w RBM5 dokładnie do 23.03 (60 dni od wychodzących, a luty ma 28 dni w 2018r) do godziny 23:59.

Czyli 24 marca "rano", najpóźniej o godzinie 1:00, 150zł przepadnie (ale numer może jeszcze kilka miesięcy być aktywny choć może być również od razu "skasowany" o tej 1:00).

Więc aby zbytnio nie ryzykować, to 30 godzin przed terminem przychodzących - czyli wieczorkiem 22 marca, doładuj sobie konto kwotą 5zł. Zyskasz 65 dni ważności numeru/kaski (5 dni ważności konta/wychodzących i dodatkowe 60 dni ważności przychodzących/numeru/kaski) - do 26 maja.

Mam nadzieję, że wszystko zrozumiałeś i nic dodatkowo nie muszę dodawać :)
  • Strona 100 z 193
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 193
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 193