DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 19 z 25
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 25
 #969943  autor: adacomp
 04 sty 2018, 13:00
qaz pisze:Wysłałem skargę do UKE w sprawie tej oferty. Moim zdaniem powinni poinformować na stronie głównej, że prędkość internetu jest limitowana. Orange ma podobną ofertę, a prędkości nie limitują
U mnie nie było LTE i dopiero po interwencji w BOA włączyli możliwość logowania się do sieci LTE.
 #969947  autor: darekka
 04 sty 2018, 13:33
Akurat z logowaniem do LTE to częsty problem w nowych aktywacjach prepaidu-jeden telefon do BOA i dostęp jest.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970019  autor: odkrywca1
 04 sty 2018, 19:08
darekka pisze:Akurat z logowaniem do LTE to częsty problem w nowych aktywacjach prepaidu-jeden telefon do BOA i dostęp jest.
@darekka
myślisz że można przycisnąć tmobile że nie było aktywowane lte od razu ??

ja powiem szczerze, że też nie miałem aktywowanej tej usługi ale myślałem, że u mnie nie łapie lte i od razu przechodzi do hsdpa+ (mam akurat słaby zasięg tmobile tam gdzie korzystam i dlatego nie było to dla mnie podejrzane) dopiero jak pojechałem do znajomego i u niego jest zasięg turbo tmobie to odkryłem, że u mnie nie ma lte -> tel do bok i zrobione, jednak się zdziwiłem bo myślałem, że to coś poważnego a to tylko nie była włączona usługa według mnie podstawowa ??
 #970028  autor: adacomp
 04 sty 2018, 19:45
Dokładnie to mi wygląda na celowe działanie aby LTE nie działało.
Nie wszyscy mają modemy/telefony LTE to po co obciążać sieć i jak się ktoś nie upomni to zasoby zaoszczędzone.
Tak samo jest z lejkiem 15/15.
Przecież ważniejsi są abonenci T-Mobile internetu domowego niż jakiś tam prepaid.

Mając LTE i brak lejka przecież szybciej wyczerpię te 10GB.
I nie pomyśleli że jak szybciej zużyję te 10GB to będę chciał dokupić płatny pakiet i wtedy op zarobi.
 #970033  autor: kaspeed
 04 sty 2018, 19:50
To u ich normalne

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #970048  autor: MarekAG
 04 sty 2018, 20:53
adacomp pisze:Dokładnie to mi wygląda na celowe działanie aby LTE nie działało.
Nie wszyscy mają modemy/telefony LTE to po co obciążać sieć i jak się ktoś nie upomni to zasoby zaoszczędzone.
Genialna logika xD Czyli wyłączają LTE żeby nie korzystali z niego ci którzy nie mają i tak technicznej możliwości z niego korzystać? Brzmi mądrze.
adacomp pisze: Mając LTE i brak lejka przecież szybciej wyczerpię te 10GB.
I nie pomyśleli że jak szybciej zużyję te 10GB to będę chciał dokupić płatny pakiet i wtedy op zarobi.
Na pewno nie pomyśleli.
 #970535  autor: marcz123456
 07 sty 2018, 13:17
Przedłużyli do końca miesiąca promo.

Nie ma możliwości przedłużenia GB? Po miesiącu jest nowe 10 giga?
 #970575  autor: adacomp
 07 sty 2018, 15:10
marcz123456 pisze:Przedłużyli do końca miesiąca promo.

Nie ma możliwości przedłużenia GB?
NIE MA
 #970577  autor: adacomp
 07 sty 2018, 15:11
marcz123456 pisze:Przedłużyli do końca miesiąca promo.

Po miesiącu jest nowe 10 giga?
TAK
 #970583  autor: marcz123456
 07 sty 2018, 15:21
W okresie od dnia 25.04.2017r. do wycofania, ale nie dłużej niż do dnia 31.01.2018r
 #970588  autor: klaudia123
 07 sty 2018, 15:33
mam dwie sim...
1 - 1zł/dziennie jeszcze mnie nie okantowali :) ba naraziłam się wykonując 60min. połączenie :)
2 - oferta 90dni/0zł, już otrzymałam 35zł w bonusach.. wiec "dociągnę" do 5mc za 5zł/szt. :) usługi działają, ale cokolwiek ma się włączyć to jakaś apokalipsa. Nie wiem Pentium II im to liczy czy co? Wydali by na nową platformę trochę i tyle - ale nie, trupa łatają? CHOĆ do plusa im daleko, ten to magik kodów - bo w sumie jak działa, to po co zmieniać? Choć t ma zły nawyk mylenia się zawsze na niekorzyść Klienta. Play ok, a Orange... tu chyba złota pomarańcza iż system ogrania te wszystkie pomoce w pre-paid - a może po prostu jest dobrze napisany skrypt?
 #970645  autor: ogromny
 07 sty 2018, 21:56
Ja tam już podziękowałem tej sieci, u mnie są skreśleni. Po zużyciu 200mb sms , ze wykorzystałem pakiet internetu i jeśli chce normalna prędkość to musze dokupić pakiet. Ok błędy się zdarzają ale przez telefon nie idzie tego ogarnąć na fb dostałem email gdzie mogę się wyżalić. A to zawsze im zeszło z tydzień lub więcej i ze by to był jednorazowy przypadek to ok. Ale nie 4 razu z rzędu !!!
 #970650  autor: adacomp
 07 sty 2018, 22:38
Trzeba się pilnować z rozmawianiem i wysyłaniem sms/mms w T-Mobile.

T-Mobile wprowadziło nowy RŚUT od 6.10.2017 i teraz jak przekroczysz 8 godzin rozmów dziennie lub wyślesz 500 sms/mms dziennie lub 5000 sms/mms miesięcznie to może być nałożona kara nawet 5000zł.
Nawet jak masz nolimit jak widać masz limity niestety.
 #970668  autor: klaudia123
 08 sty 2018, 01:45
adacomp pisze:Nawet jak masz nolimit jak widać masz limity niestety.
mogli by dopisać, jaka skal numerów, inaczej jest 2tys. sms w mc na 5 numerów, a co innego 2tys. w dzień na 2tys. różnych numerów...
 #970715  autor: jarekt
 08 sty 2018, 11:26
@klaudia123, ilość numerów uznawana za nadużycie (karana karą 1500zł lub 5000zł nawet w prepaidzie) też jest od 6 października podana:
RŚUT T-Mobile z karami 1500zł/5000zł pisze:1.4. do generowania połączeń i wysyłania wiadomości SMS/MMS na więcej niż 500 (w przypadku Abonentów będących Konsumentami) albo 750 (w przypadku Abonentów niebędących Konsumentami) różnych numerów wybieranych w Cyklu Rozliczeniowym,
 #971194  autor: Tomasz72
 10 sty 2018, 18:55
witam
Czy jest ktoś kto wykorzystał już promocje 90 dni za darmo, przeszedł do innej sieci i skorzystał z 90dnizadarmo _ponownie_?
pozdrawiam
 #971209  autor: dominik920
 10 sty 2018, 21:25
Teoretycznie nie ma w regulaminie nie ma informacji o braku możliwości ponownego skorzystania z promocji przenosząc drugi raz ten sam numer od innego operatora do tej promocji ,możesz spróbować sam jestem ciekaw czy po raz kolejny dostaniesz kolejne 90 dni za darmo.
 #971212  autor: kaspeed
 10 sty 2018, 21:41
Mam potwiedzenie że powinno przejść.Tak jak w pewnej innej sieci bonus poraz drugi dostalem;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #971236  autor: adacomp
 11 sty 2018, 01:08
Tylko czy zdążysz przejść ponownie ;)
  • Strona 19 z 25
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 25
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 25