DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 130 z 204
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 204
 #969486  autor: kaspeed
 02 sty 2018, 13:37
Promocja iście ciekawa.Szkoda ze bez neta

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #969929  autor: kaspeed
 04 sty 2018, 12:00
Sms Premium dopiero po1doladowaniu konta

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #969930  autor: Kamil7878
 04 sty 2018, 12:04
kaspeed pisze:Sms Premium dopiero po1doladowaniu konta
Pierwsze doladowanie już było 3dni temu

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L31 przy użyciu Tapatalka
 #969936  autor: kaspeed
 04 sty 2018, 12:33
Pisz do cmok. Może nie zaskoczyło

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #969942  autor: Kamil7878
 04 sty 2018, 13:00
Pisałem do nich nie wiedzą o co chodzi, wszystko działa oprócz sms premium?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L31 przy użyciu Tapatalka
 #969945  autor: kaspeed
 04 sty 2018, 13:15
Moze wartość doładowania byla poniżej 10zl?mogą zrobic zgloszenie techniczne

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #969999  autor: lordbyd
 04 sty 2018, 18:12
@Kamil7878 - czy masz numer na nowej platformie bilingowej?
Ja również nie mogę wysyłać SMS Premium a na koncie mam więcej niż 10 PLN.
Podobno jest to problem z nową platformą bilingową - nie jest na niej możliwe obecnie działanie usługi SMS Premium - tak pisał jeden z użytkowników na FB.
Na starej platformie bilingowej SMSy Premium działają bez zastrzeżeń.
 #970007  autor: Kamil7878
 04 sty 2018, 18:29
Nie mogę również dodać tego numeru do konta vergin....
Konunikat numer związany z innym kontem, poniżej oczekiwań, jutro wycieczka do Play...
 #970032  autor: kaspeed
 04 sty 2018, 19:48
Co do powiązania nr z kontem to jedynie bok ( problem znany)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #971888  autor: Sig
 14 sty 2018, 12:29
Czy w BOK Virgin Mobile ktokolwiek pracuje? Próbuję się z nimi połączyć i stuknęło właśnie 30 minut czasu oczekiwania... Przecież to całkowicie niepoważne. Jak nie mogą w Warszawie znaleźć chętnych studentów do pracy, to niech albo podniosą płace, albo przeniosą BOK do "biedniejszego" miasta, gdzie chętni na takie stawki będą...
O, dodzwoniłem się właśnie ;-). Cóż, przyznam, że do innych operatorów jeszcze tyle nie czekałem.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #971890  autor: kaspeed
 14 sty 2018, 12:46
Najszybciej zalatwić sprawse na profilu FB.Często dzwonią ;) wtedy sami

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #972153  autor: Kamil7878
 15 sty 2018, 21:08
Witam, mam aktywny pakiet Freemium, minęło 6 miesięcy i teraz muszę ponownie go aktywować czy można to zrobić przez stronę internetową lub aplikacje, nie mam obecnie dostępu do sim.
 #972216  autor: Kamil7878
 16 sty 2018, 09:09
jarekt pisze:Można.
Możesz trochę rozwinąć, w aplikacji jest freemium nieaktywne 0 min 0sms 0 MB i tylko jedna opcja nie przedłużaj pakietu?
 #972224  autor: kaspeed
 16 sty 2018, 09:52
Dokladnie przedłużenie tylko cmok.lub.kod.ussd

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
  • Strona 130 z 204
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 204
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 204