Ma ktoś cennik z tego roku ?
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Cennik dostaniesz jak napiszesz emaila do bok bez problemu
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Czy przy przedłużaniu umowy negocjujecie drugą kartę SIM na internet?
Ale jaką kartę sim na internet?
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Prawie półtora roku temu otrzymałem przy podpisywaniu umowy dwie karty – zapewne o tę drugą kartę się rozbiega.
aby podzielić się z kimś swoim abonamentem w zakresie usługi internetowej wyłącznie
Za miesiąc mogę zacząć przedłużać umowę z T. Telefon jaki wybrałem to LG g6. Obecnie w taryfie za 80 kosztuje on 1039. W jakiej taryfie jego cena będzie najkorzystniejsza? Czy można wydębić jakąś zniżkę na sam aparat i abo przy przedłużaniu? Gdyby udało się go wyrwać za 700 + abo 70, bądź 80 to nie byłoby tragedii, względem kupna telefonu za 1800 + prepaid. No i gdzie, uderzać, żeby uzyskać największy rabaty, kontakt przez stronę czy od razu dzwonić do działu utrzymania klienta?
I faktycznie lipa z tymi telefonami od T-mobile. Jeśli ktoś chce wziąć i sprzedać na wolnym rynku to będzie problem. Żaden komis nie kupi bo obawiają się blokady operatora w razie nieopłacenia rat a na iphony ceny dają takie że w ogóle się to nie kalkuluje:/
Nie ma teraz tych kart już od jakiegoś czasujasiu_q pisze:Prawie półtora roku temu otrzymałem przy podpisywaniu umowy dwie karty – zapewne o tę drugą kartę się rozbiega.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Nie wypisuj tutaj głupot.MikiQQ pisze:Skoro dzwoni do mnie konsultant z działu utrzymania klienta i proponuje takie warunki oraz skrócenie bieżącej umowy to nie mam podstaw mu nie wierzyć - i to wiadomo nie od dziś. Więc nie rób że mnie idioty kolego piotrzet. A umowę da się skrócić, tylko trzeba wiedzieć jak. Ja na chwilę obecną nie jestem zainteresowany dalsza współpraca z TM więc nie skorzystałem z takiego rozwiązania.piotrzet pisze:Bo umowy nie da się skrócić to wiadomo nie od dziś. Co do innego telefonu nie wiadomo czy błąd czy tak specjalnie ale właśnie po to jest między innymi 14 dni na odstąpnienie jakby co
Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Czas trwania umowy jest nie do skrócenia.
Konsultanci mają na myśli tylko "skrócenie" starej jako zmianę warunków i w to miejsce wstawienie nowej oferty. 24 miesiące są dodawane do obecnej umowy.
Jeszcze prościej:
Jeśli dzwoni konsultant (ty masz jeszcze 3 miesiące do końca) i podpisujesz umowę to masz 27 miesięcy nowych warunków umowy.
Stara jest wtedy krótsza.
Dlatego jest skrócenie umowy.
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
Dokładnie tak jest. Nie ma możliwości skrócenia czasu umowy.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Glupototy to ty wypisujesz. Ale widzę że są tutaj ludzie mądrzejsi. Co zrobić. Ja pisze tylko na jaką ofertę się umawiałam z konsultantem. A to że oni robią z ludzi idiotów to jest ich sprawa. Obie umowy miały być na 24 miesiące od dnia 15 grudnia 2017 roku. I jestem tego pewny w 100% a to że się potem okazało że nie może być takiej oferty to tylko świadczy o tym że za wszelką cenę próbują zatrzymać klienta na kolejne 24 miesiące albo dłużej. A ty jak sam tego nie sprawdzisz na umowie to żadnej reklamacji nie rozpaczam pozytywnie bo umowa jest wierząca a nie rozmowa z konsultantem. Tyle. A jak ktoś nie wierzy co mnie zaproponował konsultant to jest jego sprawa i więcej nie mam zamiaru wyprowadzać go z błędu.RafRafRaf pisze:Nie wypisuj tutaj głupot.MikiQQ pisze:Skoro dzwoni do mnie konsultant z działu utrzymania klienta i proponuje takie warunki oraz skrócenie bieżącej umowy to nie mam podstaw mu nie wierzyć - i to wiadomo nie od dziś. Więc nie rób że mnie idioty kolego piotrzet. A umowę da się skrócić, tylko trzeba wiedzieć jak. Ja na chwilę obecną nie jestem zainteresowany dalsza współpraca z TM więc nie skorzystałem z takiego rozwiązania.piotrzet pisze:Bo umowy nie da się skrócić to wiadomo nie od dziś. Co do innego telefonu nie wiadomo czy błąd czy tak specjalnie ale właśnie po to jest między innymi 14 dni na odstąpnienie jakby co
Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Czas trwania umowy jest nie do skrócenia.
Konsultanci mają na myśli tylko "skrócenie" starej jako zmianę warunków i w to miejsce wstawienie nowej oferty. 24 miesiące są dodawane do obecnej umowy.
Jeszcze prościej:
Jeśli dzwoni konsultant (ty masz jeszcze 3 miesiące do końca) i podpisujesz umowę to masz 27 miesięcy nowych warunków umowy.
Stara jest wtedy krótsza.
Dlatego jest skrócenie umowy.
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
Widzę że nie wszyscy tutaj są na czasie z oferta TM bo do końca grudnia była opcja dla klientów przedluzajacych umowę na skrócenie tej bieżącej. Nie wiem czy dla wszystkich, dla mnie w każdym bądź razie była taka opcja.
Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Ale nikt ci nie mówi że konsultant nie powiedział tylko że nie ma czegoś takiego rozumiesz?
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
A ty rozumiesz że do końca grudnia była taka opcja? Nie było przy tym tak dużych rabatów ale skrócenie było możliwe.piotrzet pisze:Ale nikt ci nie mówi że konsultant nie powiedział tylko że nie ma czegoś takiego rozumiesz?
Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Skoro była taka opcja to czemu nikt o niej na forum nie pisał oprócz ciebie? Dziwne nie. Wszyscy wiedzą że nie było tylko ty piszesz bzdury że była.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Może dlatego że do Was nie dociera co się pisze? Pomysł nad tym.piotrzet pisze:Skoro była taka opcja to czemu nikt o niej na forum nie pisał oprócz ciebie? Dziwne nie. Wszyscy wiedzą że nie było tylko ty piszesz bzdury że była.
Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
A może dlatego że ty wprowadzasz w błąd. Dyskusja i tak mija się z celem nie było takiej opcji i nie ma. Chyba że ktoś jeszcze miał taką możliwość to prosimy o info.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Nikogo nie wprowadzam w błąd. Do końca grudnia była taka opcja - informacja potwierdzona u 3 różnych konsultantem. Więc albo kłamią albo nie wiesz o wszystkich ofertach. Fakt - dyskusja mija się z celem.piotrzet pisze:A może dlatego że ty wprowadzasz w błąd. Dyskusja i tak mija się z celem nie było takiej opcji i nie ma. Chyba że ktoś jeszcze miał taką możliwość to prosimy o info.
Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Kiedy można spodziewać się jakiejś nowej oferty i(lub) nowego cennika ??
Niedawno odświeżone zostały taryfy biznesowe, więc można domniemać że to samo spotka taryfy indywidualne. Jednak jeszcze cisza u operatora.
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka