Witam serdecznie,
Iphone 6s wraz z ładowarką (travel adapter) oraz kablem usb, kupiony 2 tygodnie temu na aukcji: http://tnij.at/228352
Na telefon udzielona jest 3 miesięczna gwarancja i roczna rękojma, nie ma żadnej informacji o gwarancji na akcesoria. Dzisiaj chcąc podładować iPhone zauważyłam, że na ładowarce i kablu usb jest ciemny osad. Powąchałam i czuć spaleniznę. Kabel USB działa, natomiast ładowarka sieciowa nie. Czy przysługuje mi prawo wymiany z racji gwarancji? Pisać do sprzedawcy ? Pozdrawiam
Iphone 6s wraz z ładowarką (travel adapter) oraz kablem usb, kupiony 2 tygodnie temu na aukcji: http://tnij.at/228352
Na telefon udzielona jest 3 miesięczna gwarancja i roczna rękojma, nie ma żadnej informacji o gwarancji na akcesoria. Dzisiaj chcąc podładować iPhone zauważyłam, że na ładowarce i kablu usb jest ciemny osad. Powąchałam i czuć spaleniznę. Kabel USB działa, natomiast ładowarka sieciowa nie. Czy przysługuje mi prawo wymiany z racji gwarancji? Pisać do sprzedawcy ? Pozdrawiam