Też miałem taką samą potrzebę taryfową z rodzicami i też dostali A2. I problemy. Bo raz niby telefon przestał działać, więc kupili ten pakiet nielimitowanych rozmów drugi raz. Widzieliście, że można mieć jednocześnie 2 pakiety nielimitowanych rozmów i ten drugi będzie niecykliczny? BOK wyłączył mi jeden z nich po moim zgłoszeniu, ale wyłączyli właśnie ten cykliczny, więc muszę pamiętać, żeby 14 lutego załączyć cykliczny...
No ale dobra. Nie rozumiem dlaczego im ten telefon nie działał, ale założyłem, że to wypadek przy pracy. Dzisiaj dzwonią do mnie z numeru playowego, że im ten podstawowy telefon w A2 nie działa. Sprawdzaliśmy o co chodzi i nic się nie dało wymyślić. Na infolinii mi powiedzieli, żeby w narzędziach karty sim włączyć roaming. Tylko że tego się nie dało zrobić, bo był już na stałe włączony. Ogólnie obsługa wydawała się być miła i kompetentna, tylko że problem, o którym zresztą nie wiedzieli i trudno im było w to uwierzyć, był zupełnie inny -- BTS się zepsuł. Wszyscy klienci Plusa we wsi bez zasięgu. Zobaczymy jak długo to potrwa. Rodzice zaskoczeni. "Jakże to, więc czemu się nie przelogowuje"?
Mieli na myśli roaming krajowy w Playu.
Trzecia sprawa to panel moje.a2mobile, z którego zniknęła historia połączeń starsza niż do bodajże 14 stycznia.