Witam
1. Sporo postów sie pojawiło, ja sie to postaram przeanalizować dzisiaj wieczorem.
2. W t-mobile dzwonie bardzo mało, uzupełnianie 50zł na 3 miesiace to dla mnie za dużo.
3. Opcja za 4.99 i przedłużenie na 100 dni nie działa, sprawdziłem kilkukrotnie.
4. Migracja do innej sieci - to temat rzeka, mam ten obecny numer tmobile przypisany do konta bankowego tmobile i podobno przy zmianie sieci są jakieś problemy, dowiedziałem sie od konsultanta bankowego, nie chce mi się wchodzic w szczegóły ale narazie ten punkt odpada.
5. Wydaje się mi atrakcyjne to:
Włączyć usługę *140*296#, ważność połączeń ustawi się na 365 dni, następnie wyłączyć *140*296*2#, ważność ustawi się na 30 dni. Niestety włączenie usługi dezaktywuje multum ofert z pkt 2.7.
Ja nie korzystam z żadnego pakietu internetowego, zależy mi tylko na sekundowym naliczaniu i żeby koszty rozmów pozostały takie jakie są teraz (jest to bodajże 39 gr/min, albo 29gr, już nie pamiętam dokładnie)
A że się dezaktywuje multum ofert, to mnie one nie interesują.
Jedyne do czego mi potrzebny telefon to odebranie sms z systemu bankowego, jak robie przelew i opłatę za internet, albo kupuję coś na allegro i wykonanie telefonu raz jakis czas. Także 50 zł na 3 miesiące sprawia, że konto mi za mocno narasta.
6. Edycja - sprawdziłem ten kod „Bez limitu za 1 zł dziennie” dwukrotnie *140*296# również wywala błąd "wprowadzono nieprawidłowy kod"
7. ja już nie wiem co mam dalej robić z tym, chyba zadzwonie do konsultanta i nie będzie to przyjemna rozmowa. Zapytam po chamsku czy jest jakiś kod który działa, bo wszystkie kody odrzuca i zapytam tez, czy to cos ze mną jest nie tak, czy z systemem tmobile