Problem z 10za5 jest właśnie taki, że można go włączyć tylko jeden raz na 30 dni i 31. dnia (licząc, że 1. dzień to dzień włączenia pakietu) - czyli w terminie ważności PromoZŁ - on się wyłącza (usługa "Pakiet 10za5" się wyłącza) i można go włączyć ponownie ostatniego dnia ważności PromoZŁ.
Ale czasami to wyłączenie usługi następuje bardzo późno (po 18.00 i później), a nawet jeszcze kolejnego dnia (wtedy PromoZŁ przepadną), ale jeśli zdążymy zlecić aktywację, to i tak 10za5 (zlecony tak późno) potrafi się włączyć dopiero kolejnego dnia, kiedy PromoZŁ już przepadły.
Przedłużanie więc PromoZŁ tylko pakietem 10za5 zawsze ostatniego dnia jest niebezpieczne. Ale może kiedyś (bo obecna sytuacja wygląda raczej na nie planowaną awarię niż na celowe działanie) nie będzie wyboru...