Dzięki wszystkim za pomoc
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ja w Virgin dzis zauwazyłem ze 1 z4 nr freemium dosłownie to samo wazne do 13.12.2017 poszło zgłoszenie:D
Powitać po wielu latach
Te jajca z freemium juz na 2nr miałem.W okresie 2miesięcy.
Powitać po wielu latach
Obecnie tylko na 4 kartach można mieć freemium.
Kontakt z CMOK to chyba najdłuższy czas oczekiwania i najgorszy BOK w historii operatorów.
Kontakt z CMOK to chyba najdłuższy czas oczekiwania i najgorszy BOK w historii operatorów.
Sam osobiście kilkanaście dni temu odnowiłem freemium na kilkunastu numerach i się dało choć nie przez kody czy system ale przez zgłoszenie mailowe. Dopiero po tym dowiedziałem się o zmianie regulaminu. Podstawowe pytanie zatem czy ten regulamin obowiązuje wszystkich czy nowych? Moje numery są już dość "stare" Konsultanty na FB więcej nie mówią niż mówią, ciążko wyciągnąć od nich szczegółowe informacje.
A ktoś wie z czego wynika ta różnica, że jedni mają 30/30/300 a inni 60/60/600?
Może jakiś błąd systemowy, ja na nowo przeniesionym numerze doładowałem kwotą za 5zł i mi pokazywało,że konto ważne do 2021r. Pod wieczór system się ogarnął i już pokazywało normalnie na rok. To jest 02.2019. U mnie aktywacja pakietu FREEMIUM uruchomiła normalnie 30min, 30sms...piechucki pisze:A ktoś wie z czego wynika ta różnica, że jedni mają 30/30/300 a inni 60/60/600?
PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
W ostatnim czasie to mają tam taki burdel że mnie już nic nie zdziwi nawet to ktoś dostanie 600 zł.
Nie sądzę, by było to błędem systemowym - w przypadku numeru, o którym pisałem, nawet na banerze widocznym po zalogowaniu podane są podwojone pakiety. Przypuszczam, że chodzi właśnie o to, że #Freemium było reaktywowane po półrocznym korzystaniu - ale ponieważ jest to tylko moje zgadywanie, byłoby fajnie, gdyby odezwał się ktoś, kto również reaktywował #Freemium w ostatnich dniach.
No ja reaktywowałem w ostatnich dniach jak też uruchamiałem nowe. W każdym mam 30 dni i rok ważności. Mimo iż niby nie mogę mieć więcej jak 4 nr to mam i tu się zastanawiam na ile ten ich regulamin jest wiążący?
Zastanawiam się czy "fruwanie" w innych pakietach nie będzie wydłużało do roku.
Zastanawiam się czy "fruwanie" w innych pakietach nie będzie wydłużało do roku.
Witam
W dniu wczorajszym zamówiłem bezpłatny starter Freemium.
Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.
Numer będzie służy tylko do odbierania ale jak już mam te 30min/30sms/300mb chciałbym je mieć aktywne w razie czego. Co muszę zrobić aby aktywować te pakiety?
One się co miesiąc odnawiają?
Lepiej zarządzać kontem przez aplikacje czy stronę www?
W dniu wczorajszym zamówiłem bezpłatny starter Freemium.
Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.
Numer będzie służy tylko do odbierania ale jak już mam te 30min/30sms/300mb chciałbym je mieć aktywne w razie czego. Co muszę zrobić aby aktywować te pakiety?
One się co miesiąc odnawiają?
Lepiej zarządzać kontem przez aplikacje czy stronę www?
Połączenie nie może być zrealizowane.
Włączyć freemium. Pkt. 11. https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-21.pdfaizo pisze:Co muszę zrobić aby aktywować te pakiety?
Tak. Przez kolejne 6m-cy.aizo pisze:One się co miesiąc odnawiają?
Od siebie mogę tylko dodać ,że u mnie przenoszenie trwało równo 10 dni. Czytając posty tasiemce odnośnie sieci Virgin ktoś napisał, że kurier DPD ma zdaje się tydzień (roboczy) na dostarczenie podpisanych dokumentów (i to by się zgadzało) bo strasznie dłużyło mi się przeniesienie.aizo pisze:Witam
W dniu wczorajszym zamówiłem bezpłatny starter Freemium.
Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.
Numer będzie służy tylko do odbierania ale jak już mam te 30min/30sms/300mb chciałbym je mieć aktywne w razie czego. Co muszę zrobić aby aktywować te pakiety?
One się co miesiąc odnawiają?
Lepiej zarządzać kontem przez aplikacje czy stronę www?
Tak pakiety się odnawiają, i sa ważne 6 miesięcy potem znowu musisz wbić kod .
PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
To jest nowy numer ale pewnie proces aktywacji trwa podobnie.
10 dni to sporo jak ktoś przenosi numer.
10 dni to sporo jak ktoś przenosi numer.
Połączenie nie może być zrealizowane.
Niestety takie umowy mają popodpisywane z firmami kurierskimi, stąd taki długi okres czasu.aizo pisze:To jest nowy numer ale pewnie proces aktywacji trwa podobnie.
10 dni to sporo jak ktoś przenosi numer.
W a2mobile wygląda to tak samo.
Gdyby jednak freemium wykluczało więcej niż 4 numery, macie jakieś ciekawe pomysły co zrobić z nadwyżką starterów?
Ja wiem że można by do Playa i zgarnąć bonus a sam sim można podobno "zamrozić" na 3 lata. Podobnie do Fakt mobile i na 2 lata "zamrozić" Można tez do A2 tutaj powiedziano mi że nie ma limitu czasowego kiedy starter po przeniesieniu trzeba aktywować. Nie bardzo to wierzę bo jak ktoś przeniesie i zgubi to co? Dożywotnio nr będzie "zajęty"? Takie zamrożenie ma też sens bo kto wie co i ja będzie kiedyś tam, może akurat Play znów 500zł odpali....
Ja wiem że można by do Playa i zgarnąć bonus a sam sim można podobno "zamrozić" na 3 lata. Podobnie do Fakt mobile i na 2 lata "zamrozić" Można tez do A2 tutaj powiedziano mi że nie ma limitu czasowego kiedy starter po przeniesieniu trzeba aktywować. Nie bardzo to wierzę bo jak ktoś przeniesie i zgubi to co? Dożywotnio nr będzie "zajęty"? Takie zamrożenie ma też sens bo kto wie co i ja będzie kiedyś tam, może akurat Play znów 500zł odpali....
Zamówiłem nowy starter w poniedziałek a kurier był z przesyłką w środę.Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.
Aktywacja nastąpiła tego samego dnia (w środę) po około dwóch godzinach od odbioru przesyłki - telefon zalogował się do sieci i przyszedł sms powitalny.
Miałem jedynie problem z odbieraniem połączeń - nikt nie mógł się do mnie dodzwonić. Potrzebna była interwencja CMOK.
Drugi problem był z wysyłaniem sms-ów. Na karcie zapisany był numer centrum SMS Play a nie Virgin - ten 10 cyfrowy.
Potestuje i zobaczmy. Spiny nie ma bo jak pisałem do przychodzących potrzebuje ale zobaczmy jak to będzie śmigać. Jak przejrzałem pobieżnie wątki fakt problemów troszkę jest...Zobaczmy w praniu
Połączenie nie może być zrealizowane.
W sumie mój błąd nie doczytałem ,że aizo nie będzie przenosił, tylko brał numer prosto od Virgin.lordbyd pisze:Zamówiłem nowy starter w poniedziałek a kurier był z przesyłką w środę.Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.
Aktywacja nastąpiła tego samego dnia (w środę) po około dwóch godzinach od odbioru przesyłki - telefon zalogował się do sieci i przyszedł sms powitalny.
Miałem jedynie problem z odbieraniem połączeń - nikt nie mógł się do mnie dodzwonić. Potrzebna była interwencja CMOK.
Drugi problem był z wysyłaniem sms-ów. Na karcie zapisany był numer centrum SMS Play a nie Virgin - ten 10 cyfrowy.
Więc być może procedury będą krótsze.
PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
Reaktywowałem ja i mam 30/30/300.userro2 pisze:Nie sądzę, by było to błędem systemowym - w przypadku numeru, o którym pisałem, nawet na banerze widocznym po zalogowaniu podane są podwojone pakiety. Przypuszczam, że chodzi właśnie o to, że #Freemium było reaktywowane po półrocznym korzystaniu - ale ponieważ jest to tylko moje zgadywanie, byłoby fajnie, gdyby odezwał się ktoś, kto również reaktywował #Freemium w ostatnich dniach.
Napisałem do nich na FB i taką odpowiedź dostałem:
"zawsze w ramach pakietu #Freemium klienci otrzymują 30 minut, 30 SMS-ów oraz 300 MB Internetu. Nigdy nie było inaczej, dlatego najwidoczniej trafiłeś na nieprawdziwe informacje. Klienci mogą ewentualnie podwoić sobie zawartość #Freemium aktywując dodatkowy pakiet za #Półdarmo"
I co Wy na to?