@bolek2004, jeśli minęło już całe 7 dni (np. zlecenie 1. w południe, to odblokować powinno się samo najpóźniej 9. około godziny 18-20, ale najczęściej już rano o 5-10 rano powinno być odblokowane), to jest gorzej niż myślałem .
Miałem kiedyś przypadek, że taryfa nie zmieniła się nawet po 8 dniach (numer był przyblokowany jak obecnie).
Konsultant nic nie pomógł (akurat trafiłem na takiego co nic nie mógł chyba pogrzebać w systemie) no i czekałem aż kolejny naprawi. Nic nie zrobili prze kolejne dni.
Dopiero (na szczęście) jakoś po 13-14 dniach od zlecenia migracji kończyła mi się ważność na wychodzące i dopiero wtedy wewnętrznie wszystkie zlecenia zostały automatycznie wyłączone/zresetowane i po doładowaniu konta (odczekałem kolejne 2 dni dla świętego spokoju aby się lepiej wszystko przetrawiło) już wszystko wróciło do normy i migracja poszła normalnie (kilka minut).
Jak będzie obecnie z naprawą tak przyblokowanych migracją numerów, to mogę tylko gdybać i straszyć
@bolek2004, migrowałeś przez Play24?
PS. Dodałem ostrzeżenie w pierwszym poście, aby nie migrować (szczególnie swoich głównych numerów) poprzez Play24 do rbmSM.
Miałem kiedyś przypadek, że taryfa nie zmieniła się nawet po 8 dniach (numer był przyblokowany jak obecnie).
Konsultant nic nie pomógł (akurat trafiłem na takiego co nic nie mógł chyba pogrzebać w systemie) no i czekałem aż kolejny naprawi. Nic nie zrobili prze kolejne dni.
Dopiero (na szczęście) jakoś po 13-14 dniach od zlecenia migracji kończyła mi się ważność na wychodzące i dopiero wtedy wewnętrznie wszystkie zlecenia zostały automatycznie wyłączone/zresetowane i po doładowaniu konta (odczekałem kolejne 2 dni dla świętego spokoju aby się lepiej wszystko przetrawiło) już wszystko wróciło do normy i migracja poszła normalnie (kilka minut).
Jak będzie obecnie z naprawą tak przyblokowanych migracją numerów, to mogę tylko gdybać i straszyć
@bolek2004, migrowałeś przez Play24?
PS. Dodałem ostrzeżenie w pierwszym poście, aby nie migrować (szczególnie swoich głównych numerów) poprzez Play24 do rbmSM.