DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 12 z 36
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 36
 #981172  autor: jarekt
 04 mar 2018, 11:15
@bolek2004, jeśli minęło już całe 7 dni (np. zlecenie 1. w południe, to odblokować powinno się samo najpóźniej 9. około godziny 18-20, ale najczęściej już rano o 5-10 rano powinno być odblokowane), to jest gorzej niż myślałem :).

Miałem kiedyś przypadek, że taryfa nie zmieniła się nawet po 8 dniach (numer był przyblokowany jak obecnie).
Konsultant nic nie pomógł (akurat trafiłem na takiego co nic nie mógł chyba pogrzebać w systemie) no i czekałem aż kolejny naprawi. Nic nie zrobili prze kolejne dni.

Dopiero (na szczęście) jakoś po 13-14 dniach od zlecenia migracji kończyła mi się ważność na wychodzące i dopiero wtedy wewnętrznie wszystkie zlecenia zostały automatycznie wyłączone/zresetowane i po doładowaniu konta (odczekałem kolejne 2 dni dla świętego spokoju aby się lepiej wszystko przetrawiło) już wszystko wróciło do normy i migracja poszła normalnie (kilka minut).

Jak będzie obecnie z naprawą tak przyblokowanych migracją numerów, to mogę tylko gdybać i straszyć :)

@bolek2004, migrowałeś przez Play24?


PS. Dodałem ostrzeżenie w pierwszym poście, aby nie migrować (szczególnie swoich głównych numerów) poprzez Play24 do rbmSM.
 #981177  autor: motyl27
 04 mar 2018, 12:09
Dzięki sprawdzę migrację kodem na innym numerze ciekaw jestem jak pójdzie
12:14 wysłany kod zmiany taryfy
12:20 na wyświetlaczu info: aktualizacja karty SIM
Ważność konta skrócona do 14 dni jednak kod sprawdzenia taryfy daje odpowiedż:
Usługa niedostępna mimo wielu prób.
 #981189  autor: flosan
 04 mar 2018, 13:10
Migrowałem swój numer oraz dwa inne należące do rodziny w okresie 25 - 27 luty i do dziś żaden z numerów nie przeszedł migracji do SieMaPL, taryfy są "w trakcie..." co blokuje jakiekolwiek czynności (od pakietów, po inne zmiany i aktywności). Migracja była zlecona z poziomu Play24, bo kodem wtedy jeszcze nie działało. Co najlepsze kończą się też połączenia wychodzące na tych numerach i jak sytuacja się nie zmieni po weekendzie to zmuszony będę przenieść numery do innej sieci by ich nie stracić - tak to nie wiadomo co by się jeszcze z nimi stało. Jak zdarzy się więcej takich rodzinnych numerów do przeniesienia to Play będzie musiał robić reedycje koszulek 14 mln.

Najgorsze jest to, że zgłoszenia przez Play24 są olewane, obsługa nic nie potrafi zrobić w tej kwestii, nawet dzwonienie do BOK nie skutkowało niczym (liczyłem na choćby anulowanie migracji do tej taryfy) poza straceniem paru złotych z konta. Ponadto Play milczy jakby nic się nie stało i wszystko działało - kody wiszą na stronie, regulaminy są (poza najważniejszym dotyczącym migracji do SieMaPL, jak i samej SieMa). Jestem w Play blisko 10 lat i jeszcze nigdy się tak nie zawiodłem jak teraz.

Czy jest ktoś tu na forum, kto ma taryfę SieMaPL? Jeśli tak, to czy ma w systemie widoczne pakiety? Chodzi mi głównie o ten za 19 zł z no-limitem i 1 GB internetu. Czy ktokolwiek ma w taryfie SieMaPL aktywny pakiet za 19 zł (czy choćby któryś internetowy?)?
 #981195  autor: jarekt
 04 mar 2018, 13:30
bolek2004 pisze:
jarekt pisze:@bolek2004, migrowałeś przez Play24?
Tak przez play24 23.02 po godzinie 10:30 rano.
Także sporo czasu minęło:)
Wiec najpóźniej wczoraj 3 marca, o godzinie - już biorąc nawet dodatkowy maksymalny możliwy poślizg 24 godziny - 23:59, powinno się automatycznie "odetkać" (bo "normalne" powinno się odetkać po 7 dniach czyli maksymalnie 2 marca tuż po godzinie 23:59, powiedzmy o godzinie 0:50 3 marca).

Najważniejsze, że konferencja była 2 tygodnie temu i taryfy wprowadzono 2 tygodnie temu :D :D :D

@Marlenka12, Ty migrowałaś kodem z rbmSM czy to kupiony starter?
 #981203  autor: Marlenka12
 04 mar 2018, 13:43
Na pierwszej karcie migracji dokonywałem prze PLAY24 i zmiana dalej wisi w powietrzu którą później zmieniłem przez konsultanta tylko że zmiany dalej wiszą w powietrzu i aktualnie zostałem uwięziony w tej taryfie :roll:
A drugą już przez konsultanta i jest ok 8) (zdjęcia wyżej)
(Konto mojej dziewczyny :lol: )
Ostatnio zmieniony 04 mar 2018, 13:48 przez Marlenka12, łącznie zmieniany 2 razy.
 #981205  autor: jarekt
 04 mar 2018, 13:46
@Marlenka12, dzięki za odpowiedź.

No i Ty jesteś On, a nie Ona :D. Trochę niefortunnie dobrałeś nicka. Za miesiąc, znowu napiszę do Ciebie per Kobieto (ale 8 marca chyba będę jeszcze pamiętał żeś chłop i życzeń nie dostaniesz :)).
 #981207  autor: flosan
 04 mar 2018, 13:46
@Marlenka12, opowiesz mi dokładnie jak zmieniałeś na tę taryfę? Kiedy, z jakiej taryfy, jakim sposobem i ile to trwało? Jednak ta taryfa istnieje, tylko dlaczego nielicznym (jedyny przypadek jaki zobaczyłem) się to udało a reszta ma wszystko poblokowane... Daj znać czy w zakładce "Usługi dodatkowe" masz wszystkie opcje widoczne, bo przy tych "zawieszonych migracjach" jest w tej zakładce jedynie informacja: "Brak dostępnych usług".
 #981210  autor: Marlenka12
 04 mar 2018, 13:55
**Daj znać czy w zakładce "Usługi dodatkowe" masz wszystkie opcje widoczne, bo przy tych "zawieszonych migracjach" jest w tej zakładce jedynie informacja: "Brak dostępnych usług". ***

Mam to samo .
Zmiany dokonywałem 28 lutego z RMB Energy.
Obie przez konsultanta tą pierwszą najpierw przez PLAY24 do dziś zmiany w trakcie.
Zmiany przez konsultanta trwały chwilę tak jak z każdej taryfy.
 #981258  autor: jarekt
 04 mar 2018, 19:17
*188*1# zawsze działał - to rozbudowana wersja kodu *188# (w zasadzie to *188*1# to normalna wersja, a *188# to skrócona).
Działa też *188*2# (off SD) i *188*3# (stan SD).

Reasumując:
- włączenie SD: *188*1# (lub wersja krótka *188#)
- wyłączenie SD: *188*2#
- sprawdzenie SD: *188*3#

Nie wszystkie kody w ten sposób działają ale większość ma zawsze 3 takie właśnie opcje: On/Off/Stan (choć często są to kody nieoficjalne, szczególnie na wyłączenie i sprawdzenie stanu).
 #981259  autor: gutino
 04 mar 2018, 19:37
Migracji z Energy do SieMa przez Play24 ciąg dalszy....

Dzwoniłem dziś kilka razy na infolinię RBM co mam zrobić bo wisi mi migracja. Powiedzieli że wiedzą o tym ale nic nie mogą zrobić i jutro będzie naprawiony problem, jedynie 3-ci konsultant powiedział że "pchnie" tą migracje w systemie. Coś tam pozaznaczał i faktycznie po 15 minutach w Play24 zmieniła się taryfa z Energy na SieMa... i to tyle dobrego ponieważ numeru nie mogę doładować bo pojawia się błąd (numer niezarejestrowany) - także nie mam internetu i nie mogę dzwonić, ważność konta jest do dzisiaj...
 #981260  autor: bolek2004
 04 mar 2018, 19:52
Ja to się dziwie że na portalach branżowych panuje cisza w tym temacie. Wg mnie jest to największa wpadka play odkąd pamiętam.
No ale co się dziwić jak były naczelny telepolis pracuje teraz w Play. Takie mamy teraz obiektywne dziennikarstwo.
  • Strona 12 z 36
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 36
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 36