Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
157
Rejestracja
03 wrz 2014, 10:48
Lokalizacja
3miasto
Chyba ich pogięło. Kto to będzie robił? Dla 10 minut?aupol pisze:Tak to teraz wygląda. Trzeba dzwonić na infolinię po 5 godzinach od wysłania kodu.
To jest procedura awaryjna, w przypadku braku aktywacji kodu - do czasu naprawy błędu w CRM FaktMobile.aupol pisze:Tak to teraz wygląda. Trzeba dzwonić na infolinię po 5 godzinach od wysłania kodu.
nie będą się już sumować jak było dotąd np 10min będzie ważny tylko 7 dni i tak zresztą kodówjarekt pisze:OdNowa?
Skąd o tym wiesz?krzysiek255 pisze:nie będą się już sumować jak było dotąd np 10min będzie ważny tylko 7 dni i tak zresztą kodówjarekt pisze:OdNowa?
a że kody się sumowały do tej pory to błąd był systemu
Słyszałem coś podobnego od konsultanta jak uruchamiałem pakiet w sobotę, że to był błąd i zgodnie z regulaminem pakiety nie powinny się kumulować tylko wygasać po 7 dniach.krzysiek255 pisze:nie będą się już sumować jak było dotąd np 10min będzie ważny tylko 7 dni i tak zresztą kodówjarekt pisze:OdNowa?
a że kody się sumowały do tej pory to błąd był systemu
Ja też bym się pod tą wersja podpisał, że mają awarię. Moim telefonicznym hitem ubiegłego tygodnia był tekst konsultanta infolinii Fakt: "Ma Pan ważny pakiet do 24 marca (zamiast do 23 jak było faktycznie), tak widzę w systemie i niby dlaczego miałbym kłamać?". Oczywiście reklamacja złożona na stronie Faktu we wtorek i dopiero w piątek ręczne wydłużenie ważności pakietu.zigi19 pisze:Konsultanci przedstawiają różne wersje, że ważność pakietu 7 dni tj. od soboty do piątku.
Wersja drugiej pani była bardziej optymistyczna. Mają awarię. System nie widzi sms-ów wysłanych z
kodami. Przedłużenie ważności o 6 dni, to też przez awarię. Prosiła,żeby zadzwonić po 5 godzinach od wysłania sms-a. Kod aktywowała ręcznie i ważność pakietu od czwartku do czwartku. Po usunięciu awarii ma być jak było dotychczas. Jaka jest prawda,czas pokaże.