DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 173 z 308
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 308
 #987173  autor: piotrzet
 04 kwie 2018, 22:25
Mówisz o wysłaniu SMS? Bo jeśli chodzi o Volte to ono działa nawet wyłączenie i włączenie w ustawieniach tego nie zmienia. Przynajmniej na ten moment

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #987174  autor: f0ku5
 04 kwie 2018, 22:25
Aktywować w jakim sensie? VoLTE działa w porządku, ale VoWiFi faktycznie leży. Wg. postu na innym portalu to nie awaria, a jakaś rekonfiguracja. Ale jak jest faktycznie to chyba nie wie nikt ;)
 #987178  autor: piotrzet
 04 kwie 2018, 22:32
Tzn po tym co wiadomo to raczej awaria. W bok mówią że awaria po za tym gdyby to był faktycznie upgrade to by poinformowali wcześniej.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #987185  autor: myk6414
 04 kwie 2018, 23:08
Awaria. Pieprzą głupoty na tt. Mam swiezynke kartę i po wysłaniu SMSa aktywacyjnego przychodzi informacja zwrotna "Przepraszamy, wystapil blad. Prosimy sprobowac pozniej."
I tak od rana. Na infolinii powiedzieli że nie mają w tej chwili możliwości włączenia ręcznie tych usług.
 #987206  autor: piotrzet
 05 kwie 2018, 08:08
myk6414 pisze:Awaria. Pieprzą głupoty na tt. Mam swiezynke kartę i po wysłaniu SMSa aktywacyjnego przychodzi informacja zwrotna "Przepraszamy, wystapil blad. Prosimy sprobowac pozniej."
I tak od rana. Na infolinii powiedzieli że nie mają w tej chwili możliwości włączenia ręcznie tych usług.
Akurat to niczego nie dowodzi jeśli robią upgrade komunikat może być taki sam.
U mnie dalej nie działa

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #987207  autor: myk6414
 05 kwie 2018, 08:12
Robili upgrade, padla decyzja o rollbacku ale to nic nie pomogło. Szukają przyczyny.
 #987209  autor: Mixiorek
 05 kwie 2018, 08:17
I jest w końcu konkret. Oby się uporali do końca miesiąca :P

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #987210  autor: piotrzet
 05 kwie 2018, 08:23
myk6414 pisze:Robili upgrade, padla decyzja o rollbacku ale to nic nie pomogło. Szukają przyczyny.
A można prosić o źródło tych informacji?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #987216  autor: myk6414
 05 kwie 2018, 08:34
piotrzet pisze:
myk6414 pisze:Robili upgrade, padla decyzja o rollbacku ale to nic nie pomogło. Szukają przyczyny.
A można prosić o źródło tych informacji?
Nie można.
Powiedzmy że to są moje gdybania, domysly etc.
 #987218  autor: matteo
 05 kwie 2018, 09:03
Rzekomo 07/04 VoWiFi ma wrócić do łask w T-M.
 #987223  autor: Mixiorek
 05 kwie 2018, 10:34
Nie mam takiego telefonu akurat pod ręką a potrzebuję potwierdzenia jednej rzeczy odnośnie S8 z brandem T-Mobile (TPL) -> czy włączenie VoLTE znajduje się: ustawienia-połączenia-sieci komórkowe-połączenia VoLTE? Czy w innym miejscu?

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #987226  autor: f0ku5
 05 kwie 2018, 10:49
W tym miejscu było na 7.0, nie wiem jak jest na Oreo.
 #987227  autor: Mixiorek
 05 kwie 2018, 10:52
Faktycznie nie podałem wersji softu. Tak, 8.0 czyli Oreo. S8, brand TPL.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #987234  autor: Pabloz
 05 kwie 2018, 11:40
Ktoś tu kiedyś pisał automatycznej zmianie CSC w nowszych Samsungach w zależności od włożonej SIM. Jak to działa? Czy po włożeniu karty Play do S8 kupionego powiedzmy w Orange wskoczy mi brand Play albo uaktywnią się ustawienia VoWiFi od P4?

Lista telefonów z obsługą WiFi Calling (VoWiFi) i VoLTE w Polsce: https://wificalling-volte.pl/
 #987239  autor: Mixiorek
 05 kwie 2018, 12:01
Nie jestem do końca pewien czy to zadziała przy brandach. Tzn XEO tak ale czy przy brandzie na T-Mobile zadziała np: w Orange to już jest dobre pytanie i ja obstawiam, że może być kłopot.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #987241  autor: f0ku5
 05 kwie 2018, 12:14
Potwierdzam, brandów to nie dotyczy. To dotyczy jedynie wersji XEO.
 #987253  autor: f0ku5
 05 kwie 2018, 12:50
Nie, nie do końca. Po prostu softy niebrandowane maja w sobie masę ustawień z najróżniejszych krajów i ustawiają odpowiednie CSC na podstawie aktualnie włożonej karty sim.
Problem tylko w tym, ze każda zmiana CSC powoduje konieczność przywrócenia ustawień fabrycznych no i nie da się w tych ustawieniach nic zdalnie zmieniać.
  • Strona 173 z 308
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 308
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 308