czy można przejść z T-mobile na karte na ABO w Plush? Czy tylko z abonamentu na abonament?
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Czy są jakieś haczyki w plush abo 10/15?
Dlaczego wszędzie mam napisane, że rozmowy/sms/mms bez limitu, a w cenniku jest np. 0,29 zł za minutę rozmowy? Czy faktycznie można dzwonić smsować i wysyłać mmsy do woli i nie zapłaci się nigdy więcej niż 25 zł? Czy istnieje jakaś sytuacja, w której zapłaciłbym więcej? (pomijając wykupienie dodatkowego internetu)? Jak to działa? Proszę o odpowiedź.
Dlaczego wszędzie mam napisane, że rozmowy/sms/mms bez limitu, a w cenniku jest np. 0,29 zł za minutę rozmowy? Czy faktycznie można dzwonić smsować i wysyłać mmsy do woli i nie zapłaci się nigdy więcej niż 25 zł? Czy istnieje jakaś sytuacja, w której zapłaciłbym więcej? (pomijając wykupienie dodatkowego internetu)? Jak to działa? Proszę o odpowiedź.
Usługi Premium mogą Ci podnieść ewentualny rachunek.
Plush odświeżył właśnie swoją ofertę dodając do taryf pakiet YouTube:
Źródło: http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1447
Źródło: http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1447
A te 10GB YT trzeba jakos aktywować? Mam na myśli Plush Abo z paczką 10GB
Podbijam pytanie.
Tylko dla nowych aktywacji.
Czy w pluszu w umowie na czas nieokreslony można zmienić okres rozliczeń miesięcznych np mam od 26 do 25 na np. od 01. do 31. wiem że w plusie można
Można, pisz e-mail na [email protected]. W e-mailu podaj swoje dane, czyli Imię, nazwisko, numer klienta oraz pesel. W plusie mają kilka okresów rozliczeniowych i tylko z tych terminów można wybierać.
Można jeśli masz aktywne polecenie zapłaty.
Patryk, ja mam wrażenie, że Plus robi pod górkę swoim klientom.
Gdyby tak uruchomić polecenie zapłaty, a po miesiącu je wycofać, to co się stanie z okresem rozliczeniowym?
Akurat takiego przypadku nie omawiałem z konsultantami podczas przenosin numeru do plush abo.
A coś ciekawego jeszcze napiszę.
Mam 1 nr w Plus abo,drugi w plush abo.
Podczas przenosin pytałem, czy te numery będąna jednej fakturze - nie będą, tak mi wszędzie mówiono.
Gdy w ubiegły piątek dzwoniłem do BOK Plusa, dowiedziałem się, że moje nr są na jednym koncie i występować będą na jednej fakturze ...
Dziwne, niezrozumiałe, chociaż tak powinno być.
Jestem ciekaw pierwszej faktury.
Gdyby tak uruchomić polecenie zapłaty, a po miesiącu je wycofać, to co się stanie z okresem rozliczeniowym?
Akurat takiego przypadku nie omawiałem z konsultantami podczas przenosin numeru do plush abo.
A coś ciekawego jeszcze napiszę.
Mam 1 nr w Plus abo,drugi w plush abo.
Podczas przenosin pytałem, czy te numery będąna jednej fakturze - nie będą, tak mi wszędzie mówiono.
Gdy w ubiegły piątek dzwoniłem do BOK Plusa, dowiedziałem się, że moje nr są na jednym koncie i występować będą na jednej fakturze ...
Dziwne, niezrozumiałe, chociaż tak powinno być.
Jestem ciekaw pierwszej faktury.
Możesz tak zrobić, włącz polecenie zapłaty, wybierz optymalny okres rozliczeniowy a następnie wyłącz polecenie zapłaty.
Daj znać czy faktycznie zwykły Plus abonament oraz Plush Abo masz na jednej fakturze.
Daj znać czy faktycznie zwykły Plus abonament oraz Plush Abo masz na jednej fakturze.
Ja tak mam.Patryk7588 pisze:(...)Daj znać czy faktycznie zwykły Plus abonament oraz Plush Abo masz na jednej fakturze.
Właśnie pamiętałem że gdzieś jeszcze czytałem o takim przypadku ale nie byłem pewny czy to właśnie Ty.
Jeśli chodzi o szczegóły numer Plush dołączono mi do starego konta podczas rozmowy telefonicznej. Natomiast co do zmiany okresu rozliczeniowego, ja to robiłem zawsze przez reklamację (ale tylko w Plusie).
I reklamacyjnie zmienili Ci okres rozliczeniowy?
Ja mam 3 numery na jednym koncie i każdy z nich miał na początku inny okres rozliczeniowy, ponieważ w różnym czasie były aktywowane. Wystarczył e-mail z prośbą o zmianę terminu, na taki żeby wszystkie miały ten sam okres rozliczeniowy i tyle. Nie pisałem reklamacji, ale sprawa miała swój numer, czyli "zagadnienie:...", identycznie jak przy reklamacji. To było rok temu i pamiętam, że e-mail wysłałem w piątek, a odpowiedź i załatwioną sprawę miałem w poniedziałek.
Witam.
Pierwszy raz przenoszę numer (a właściwie dwa numery) i mam kilka wątpliwości.
Przeniesienie jest z nju z rachunkiem do Plush ABO 10 Gb.
Wczoraj był u mnie kurier z umowami i kartami SIM.
Okres rozliczeniowy w nju mam do 5 każdego miesiąca. Czy dobrze rozumiem, że przeniesienie nastąpi 6 lipca?
Teraz kwestia numerów technicznych, bo dalej ciężko ogarniam ten temat: czy te numery będą aktywowane teraz (dziś, jutro czy tam pojutrze), czy dopiero po 6 lipca - jeśli dobrze rozumiem okres wypowiedzenia w nju?
Pierwszy raz przenoszę numer (a właściwie dwa numery) i mam kilka wątpliwości.
Przeniesienie jest z nju z rachunkiem do Plush ABO 10 Gb.
Wczoraj był u mnie kurier z umowami i kartami SIM.
Okres rozliczeniowy w nju mam do 5 każdego miesiąca. Czy dobrze rozumiem, że przeniesienie nastąpi 6 lipca?
Teraz kwestia numerów technicznych, bo dalej ciężko ogarniam ten temat: czy te numery będą aktywowane teraz (dziś, jutro czy tam pojutrze), czy dopiero po 6 lipca - jeśli dobrze rozumiem okres wypowiedzenia w nju?