Witam
Złożyłem reklamację do jednego z operatorów sieci komórkowej. Z tego co się orientuję powinni na pisemną reklamację odpowiedzieć w ciągu miesiąca.
Ostatniego dnia obowiązującego terminu dostałem informację sms-em, że operator rozpatrzył zgłoszenie, a odpowiedź pisemną dostanę w najbliższym czasie.
Od tego smsa minął już tydzień a ja dalej nic nie wiem. Czy to jest prawidłowy sposób rozpatrywania reklamacji?
Pozdrawiam
Złożyłem reklamację do jednego z operatorów sieci komórkowej. Z tego co się orientuję powinni na pisemną reklamację odpowiedzieć w ciągu miesiąca.
Ostatniego dnia obowiązującego terminu dostałem informację sms-em, że operator rozpatrzył zgłoszenie, a odpowiedź pisemną dostanę w najbliższym czasie.
Od tego smsa minął już tydzień a ja dalej nic nie wiem. Czy to jest prawidłowy sposób rozpatrywania reklamacji?
Pozdrawiam