@biala1991, offtop się prawie zabliźnił, a ty ranę rozdrapałaś
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Nie wiem co T-Mobile miesza, ale jest chaos dosyć duży. Uruchomiłem te moje dwa numery i już zarejestrowane po tygodniu dopiero. Tak długo papiery idą? A druga sprawa to czekam znów na uruchomienie pakietu za 1zł dziennie. Czekam i czekam a nadal nie mam rwk i zamiast 5zł mam 1zł. T-MOBILE nic się nie zmienia, nadal platforma kiepska od długich lat. W porównaniu do Playa czy Orange, to przepaść
Dziś chyba mają jakąś zwałę bo doładowałem jak co miesiąc i nolimit nie włączył się, jak zawsze zaraz po doładowaniu. Po godzinie interwencja dopiero pomogła. No i też mi zeżarło kilka pln przez ten czas - a nigdzie nie dzwoniłem. Jednak tu pochwalę t-mobile bo jako jedyna sieć oddaje bez gadania każdą złotówkę, tylko trzeba się upomnieć
Nie wiem czy to przypadek, ale wysłałem zgłoszenie na iboa i zdziwiłem się bardzo jakiego mają speeda. Dosłownie po 3min, dzwoni obsługa i załatwiam wszystko przez telefon w minutę. I wszystko już działa Szok, obsługa się poprawiła. Chyba niedługo odszczekam co na nich pisałem.
Moim zdaniem nie obsługa się poprawiła a trafiłeś na konsultanta, który ma pojęcie. Oprócz tego jesteś nowym co podniesie bilans. Zobaczymy co będzie jak będziesz miał jakiś problem. Chociaż życzę aby nie bo wtedy możesz się przekonać jaka jest wspaniała obsługa
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
A czy to normalne, że błyskawicznie oddzwaniają?piotrzet pisze:Moim zdaniem nie obsługa się poprawiła a trafiłeś na konsultanta, który ma pojęcie.
No mówię nowy klient dobrze będzie wyglądało przy bilansie
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Przetestuje ich kilka razy przez najbliższe dni. Będę wysyłał zgłoszenia z byle pierdołąpiotrzet pisze:No mówię nowy klient dobrze będzie wyglądało przy bilansie
Jeśli będą ok, to przenosze mój główny numer. A po kilku miesiącach zwrot będzie. Coś wymyśle jako przyczynę. A u mnie zasięg czasami słaby, to podam kiepską jakość rozmów.
Ile czekaliście na przeniesienie do tej oferty od momentu zlecenia przeniesienia na www?
Czy T-Mobile informuje SMS-em o tym, że dostał prawidłowo podpisane dokumenty i że operator X wyraził zgodę na oddanie numeru?
Czy T-Mobile informuje SMS-em o tym, że dostał prawidłowo podpisane dokumenty i że operator X wyraził zgodę na oddanie numeru?
WKS
Zgodnie z regulaminem wysłałem zgłoszenie o zwrot, po kilku dniach telefon z prośbą o potwierdzenie danych i info że zwrot (w moim przypadku 50 zł) nastąpi w ciągu 15 dni na podany nr konta. Bez problemów.
A zwrot bo faktycznie coś było nie tak czy po prostu żeby był? Po Januszowemu tzw.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Jakbym chciał po januszowemu to poczekałbym te 5-6 miesięcy a nie tylko dwa! W mojej lokalizacji liczyłem jednak no coś więcej w kwestii zasięgu a jest słabiej jak w nju.
Tak informacyjnie - nie było problemów ze zwrotem za 6 miesięcy. Kontakt ze strony T-Mobile był bezproblemowy. Dodzwonili się za pierwszym razem. Krótko przed połączeniem był sms z informacją, że będą dzwonić.
A wszyscy pisali, że tak będą wyciągać kasę. Czyli chyba jedna z pierwszych promocji, która działa jak należy.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png