Witam wszystkich forumowiczów.
Mam duży problem z Samsungiem A5 2017. Telefon nie potrafi się ponownie, automatycznie zalogować do sieci GSM po tym na chwilę utraci zasięg. Status sieci wskakuje i zawiesza się na "Połączenia tylko alarmowe", a przy próbie wykonania połączenia pojawia się komunikat "Nie zarejestrowano w sieci". Po czymś takim mogę wejść w obszar o pełnym zasięgu co pokazują kreski na wyświetlaczu, a pomimo to telefon dalej wisi z w/w statusem. W takich sytuacjach pomaga tylko ręczne odświeżenie sieci czyli restart telefonu albo wł/wył trybu samolotowego.
Wymieniałem już 3 razy kartę sim, próbowałem użyć innego operatora, robiłem testy na ustawieniach fabrycznych... nic to nie daje. Wydaje mi się, że wina leży po stronie sprzętu bo karta sim testowana w innym telefonie w tych samych okolicznościach działa normalnie.
Telefon już dwa razy był w serwisie. Za pierwszym razem nie wykryto żadnej usterki. Za drugim razem, jak wynika z dokumentacji, wymieniono płytę główną i oprogramowanie. Problem w tym, że usterka cały czas jest i skutecznie uniemożliwia normalne korzystanie z telefonu. Nie jestem w stanie cały czas go kontrolować czy przypadkiem się nie zawiesił na "połączenia tylko alarmowe", bo niestety teraz tak jest i jeśli nie zwrócę na to uwagi, to pół dnia jestem poza zasięgiem w centrum wielkiego miasta.
Proszę o jakieś rady, może ktoś miał podobny problem? Czy mam go wysłać do serwisu po raz kolejny? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
Mam duży problem z Samsungiem A5 2017. Telefon nie potrafi się ponownie, automatycznie zalogować do sieci GSM po tym na chwilę utraci zasięg. Status sieci wskakuje i zawiesza się na "Połączenia tylko alarmowe", a przy próbie wykonania połączenia pojawia się komunikat "Nie zarejestrowano w sieci". Po czymś takim mogę wejść w obszar o pełnym zasięgu co pokazują kreski na wyświetlaczu, a pomimo to telefon dalej wisi z w/w statusem. W takich sytuacjach pomaga tylko ręczne odświeżenie sieci czyli restart telefonu albo wł/wył trybu samolotowego.
Wymieniałem już 3 razy kartę sim, próbowałem użyć innego operatora, robiłem testy na ustawieniach fabrycznych... nic to nie daje. Wydaje mi się, że wina leży po stronie sprzętu bo karta sim testowana w innym telefonie w tych samych okolicznościach działa normalnie.
Telefon już dwa razy był w serwisie. Za pierwszym razem nie wykryto żadnej usterki. Za drugim razem, jak wynika z dokumentacji, wymieniono płytę główną i oprogramowanie. Problem w tym, że usterka cały czas jest i skutecznie uniemożliwia normalne korzystanie z telefonu. Nie jestem w stanie cały czas go kontrolować czy przypadkiem się nie zawiesił na "połączenia tylko alarmowe", bo niestety teraz tak jest i jeśli nie zwrócę na to uwagi, to pół dnia jestem poza zasięgiem w centrum wielkiego miasta.
Proszę o jakieś rady, może ktoś miał podobny problem? Czy mam go wysłać do serwisu po raz kolejny? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.