Karlos20 pisze:Burito, strasz konkurencją, z tymi magicznymi 25 zł na czas nieokreślony itp. Dodaj, że zależy Tobie pozostanie w Play. Powinni zmienić zdanie. Ofertę na 18m powinieneś otrzymać. Wniosek MNP będzie w takiej sytuacji błędem, bo Ciebie już nie zatrzymają w sieci. No i wysyłaj z formularza kontaktowego:
https://www.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy/
albo zadzwoń pod 730 300 300 (numer darmowy, nie płacisz za połączenie, a łączy z OK PLAY). Wybierasz odpowiednio 5 - Oferty i 1 - Przedłużenie umowy.
Uda się!
Udało się
Mam ofertę za 25 zł na czas nieokreślony
Dziś zadzwoniłem pod numer podany przez Karlosa20 i Pan konsultant stwierdził, że Play wycofał tą ofertę na czas nieokreślony i już jej nie będzie. Według niego wycofano także ofertę na 18 miesięcy. Poprosiłem go w trakcie rozmowy dwukrotnie o kontakt z przełożonym, po dłuższym oczekiwaniu odparł, że nadal nie ma dla mnie tej oferty. Radził abym szybko brał tą na 24 miesiące, bo również jest w trakcie wycofywania
Powiedziałem, że jak się znajdzie dla mnie oferta na czas nieokreślony to proszę o kontakt.
Za około 40 minut zadzwoniła do mnie Pani z PLAY, zaproponowała ofertę za 30 zł i na czas 24 miesięcy, odparłem, że mnie ona nie interesuje i chcę taką za 25 zł na czas nieokreślony. Po chwili sprawdzania odparła, że na moim koncie JEST TAKA OFERTA i może mi ją przydzielić. Normalnie CUD w PLAY, nie było a się znalazło, była wycofana a ktoś ją przywrócił
To mówię Pani, że przez te kilka tygodni byłem wprowadzany przez konsultantów co do tej oferty a tu nagle się znalazła ? Odparła "ja nie będę Pana okłamywać"....
No i czekam na aktywację tej oferty.
Dziękuję wszystkim za pomoc w jej uzyskaniu, nie wierzcie konsulom, bo blefują i perfidnie kłamią. W ostatnim miesiącu trwania umowy ta oferta się pojawia, a złożenie wypowiedzenia ułatwia jej otrzymanie.
Pozdrawiam.