marcin19883 pisze:System zarządzania to ich największa kula u nogi. Nie wiem dlaczego nic z tym nie robią. Od długich lat wszystko się sypie. Nic nie zrobisz samemu. Zawsze coś sypnie i tylko BOK to naprawi.
Jeżeli chodzi o obsługę zdalną i system billingowy T mobile to chyba największe dno i burdel jaki może być.
Dziwię się że tego nikt z koncernowych władz nie widzi, przecież ta platforma to padaka.
Najlepsze jest na ich stronie www "kontakt", dalej nieczynny czat
Ręce opadają, jak długo jeszcze będzie trwał ten T-burdel?
Przecież ta sieć tak sobie strzela w kolano....
I tradycyjnie, doładowanie konta w prepaidzie - znów ukradli (a raczej ich chory system) grosz, pobranie cyklicznej opłaty która wg regulaminu wynosi 25zł, znów ukradli 25,01...
Reklamować to? Żądać od nich zwrotu? Może to jest metoda żeby tam się coś zmieniło w tym T-betonie?