DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 51 z 102
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 102
 #879446  autor: biala1991
 28 lip 2016, 19:26
Nie znam oferty play a te wszystkie startery internetowe są wizualnie niemal identyczne jak ten z pierwszej strony tego tematu :D Czy 100GB z rejestracji można przedłużyć na starterze z napisem 9GB na start+6GB gratis za 19zł albo na starterze 3GB na start+3GB gratis za 9zł?
 #879449  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2016, 19:33
biala1991 pisze: Czy 100GB z rejestracji można przedłużyć na starterze z napisem 9GB na start+6GB gratis za 19zł albo na starterze 3GB na start+3GB gratis za 9zł?
Tak i dzieje się to AUTOMATYCZNIE gdy konto złotówek jest ważne na połączenia wychodzące.
POWTARZAM: pierwszy bonus pojawi się w 30 dniu po aktywacji startera w ww. taryfach.
Zawsze można doładować konto, aby przedłużyć premię MB/GB i korzystać z usług, np. ładując konto za 50 zł, premia jest ważna 60 dni od zasilenia, więc mamy 100% pewność, że premia nam nie przepadnie, a za 45 zł odpalamy miesiąc bez limitu i śmigamy po sieci bez obawy o limity i upływ GB zgromadzonych na koncie :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #879455  autor: biala1991
 28 lip 2016, 19:48
Karlos20 pisze:
biala1991 pisze: Czy 100GB z rejestracji można przedłużyć na starterze z napisem 9GB na start+6GB gratis za 19zł albo na starterze 3GB na start+3GB gratis za 9zł?
Tak i dzieje się to AUTOMATYCZNIE gdy konto złotówek jest ważne na połączenia wychodzące.
POWTARZAM: pierwszy bonus pojawi się w 30 dniu po aktywacji startera w ww. taryfach.
Zawsze można doładować konto, aby przedłużyć premię MB/GB i korzystać z usług, np. ładując konto za 50 zł, premia jest ważna 60 dni od zasilenia, więc mamy 100% pewność, że premia nam nie przepadnie, a za 45 zł odpalamy miesiąc bez limitu i śmigamy po sieci bez obawy o limity i upływ GB zgromadzonych na koncie :)
Właśnie o to chodzi żebym nie musiała doładowywać :D Nie mam zapotrzebowania na nolimity, 100GB wystarczy mi spokojnie na rok :)
 #879457  autor: reboot
 28 lip 2016, 19:51
biala1991 - zadzwoń do kilku salonów, w którymś powinni mieć takie karty.
Tak, zadziała, zresztą ja wielokrotnie dopytwałem się o tę ofertę - Gregrin i inni wielokrotnie tłumaczyli zasadę działania:
* zakup, rejestracja, aktywacja, oczekiwanie na uruchomienie 250 MB (żeby w Play24 było zielone kółko obok 250 MB), odczekanie dla bezpieczeństwa np. 2 dni, włączenie bonusu 100GB+RWK, koniec :)

WKS
 #879463  autor: biala1991
 28 lip 2016, 20:04
reboot pisze:biala1991 - zadzwoń do kilku salonów, w którymś powinni mieć takie karty.
Tak, zadziała, zresztą ja wielokrotnie dopytwałem się o tę ofertę - Gregrin i inni wielokrotnie tłumaczyli zasadę działania:
* zakup, rejestracja, aktywacja, oczekiwanie na uruchomienie 250 MB (żeby w Play24 było zielone kółko obok 250 MB), odczekanie dla bezpieczeństwa np. 2 dni, włączenie bonusu 100GB+RWK, koniec :)

Z tego co pisze Karlos zrozumiałam, że startery wymienione przez mnie nadają się :) więc wezmę jeden z nich i nie będę dzwonić. Zresztą nie wydaje mi się żeby obsługa salonu była na tyle zorientowana, żeby wiedziała o jaki starter dokładnie chodzi :)
 #879465  autor: Maks SIM
 28 lip 2016, 20:09
Najważniejsze, żeby po uruchomieniu startera i zalogowaniu w Play24 było to zielone kółko:Obrazek
P.S. Po kliknięciu na obrazek i otworzeniu w nowej karcie będzie powiększenie :)

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #879468  autor: njuken
 28 lip 2016, 20:20
Maks SIM pisze:Najważniejsze, żeby po uruchomieniu startera i zalogowaniu w Play24 było to zielone kółko:Obrazek
P.S. Po kliknięciu na obrazek i otworzeniu w nowej karcie będzie powiększenie :)
U mnie dzisiaj Pink 9 odpalony i niestety jeszcze nie ma zielonego. Mam nadzieje że do jutra zapali się i na drugi dzień będzie można odpalić pakiet.
 #879469  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2016, 20:22
njuken pisze:U mnie dzisiaj Pink 9 odpalony i niestety jeszcze nie ma zielonego. Mam nadzieje że do jutra zapali się i na drugi dzień będzie można odpalić pakiet.
Było to wytłumaczone - zielony znacznik pojawi się w 30 dniu od odpalenia taryfy. Wszystko klarownie pisze w Play24.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #879471  autor: biala1991
 28 lip 2016, 20:23
Maks SIM pisze:Najważniejsze, żeby po uruchomieniu startera i zalogowaniu w Play24 było to zielone kółko:Obrazek
P.S. Po kliknięciu na obrazek i otworzeniu w nowej karcie będzie powiększenie :)
Tylko chciałabym wiedzieć przed zakupem, że to kółko się pojawi :D Wolałabym uniknąć przykrej niespodzianki po zarejestrowaniu nr :)

Bo chyba bez rejestracji karty play24 nie uruchomię?
Ostatnio zmieniony 28 lip 2016, 20:26 przez biala1991, łącznie zmieniany 1 raz.
 #879474  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2016, 20:27
bartek07: dzwoń na 790500500 - podaj dane zarejestrowane z tamtej karty i bezproblemowo zarejestrujesz kartę na neta :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #879477  autor: jarekt
 28 lip 2016, 20:34
Karlos20 pisze:Było to wytłumaczone - zielony znacznik pojawi się w 30 dniu od odpalenia taryfy. Wszystko klarownie pisze w Play24.
Karlos20, trochę to inaczej działa. Usługa włącza się - na zielono w Play24 - w ciągu 24h od aktywacji startera lub zmiany taryfy na PInK9 (z PInK1). Jeśli tak się nie stało - reklamacja.
Następnie, włączona usługa działa tak: po 30 dniach od jej włączenia konto MB powiększy się o 250MB (500MB dla startera 19zł) i przedłuży ważność tego konta o 30 dni i tak co 30 dni przez 12 miesięcy.
Znając powyższe działanie usługi należy w odpowiednim momencie włączyć Bonus 100GB i RWK.
Ostatnio zmieniony 28 lip 2016, 20:35 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #879480  autor: njuken
 28 lip 2016, 20:36
Karlos20 pisze:
njuken pisze:U mnie dzisiaj Pink 9 odpalony i niestety jeszcze nie ma zielonego. Mam nadzieje że do jutra zapali się i na drugi dzień będzie można odpalić pakiet.
Było to wytłumaczone - zielony znacznik pojawi się w 30 dniu od odpalenia taryfy. Wszystko klarownie pisze w Play24.
Ktoś tam kiedyś chyba pisał że zapalone miał już po kilku godzinach. Ja swój pierwszy starter odpaliłem z kilka miesięcy temu. Było to właśnie 25 i nie zwracałem na to uwagi. Już drugi raz przedłużył mi się ten pakiet, ostatnio właśnie 25 lipca. Ten sam darmowy starter co teraz zmieniony na Pink 9
jarekt pisze: Karlos20, trochę to inaczej działa. Usługa włącza się - na zielono w Play24 - w ciągu 24h od aktywacji startera lub zmiany taryfy na PInK9 (z PInK1). Jeśli tak się nie stało - reklamacja.
Następnie, włączona usługa działa tak: po 30 dniach od jej włączenia konto MB powiększy się o 250MB (500MB dla startera 19zł) i przedłuży ważność tego konta o 30 dni i tak co 30 dni przez 12 miesięcy.
Znając powyższe działanie usługi należy w odpowiednim momencie włączyć Bonus 100GB i RWK.
Dokładnie o to mi chodziło :)
Ostatnio zmieniony 28 lip 2016, 20:45 przez njuken, łącznie zmieniany 3 razy.
 #879482  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2016, 20:40
U mnie niestety status wyłączony, od wczoraj jestem w ofercie Play Internet na Kartę 19 (migracja z abonamentu).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #879487  autor: Maks SIM
 28 lip 2016, 20:52
njuken pisze: Ktoś tam kiedyś chyba pisał że zapalone miał już po kilku godzinach{.....}.
To chyba tylko dotyczy starterów na których nie była dokonywana "migracja".
Na tych ze zmieniona oferta mogą być z tym problemy.
Wydaje mi się, że lepiej pisać reklamacje powołując się na regulamin , w którym jest napisane o bonusie przez 12 mies.
Dobrze gdyby ktoś na forum napisał, jak to wygląda na starterze PINK (starszym 9zł) i aktywowanym obecnie.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #879492  autor: garfield-
 28 lip 2016, 21:29
jarekt: Biorąc pod uwagę, jak rozumiem, Twoje doświadczenia, w zasadzie bonus należy odpalić po kilku dniach od uruchomienia "250tki", tak aby bonus nie skończył się wcześniej zanim wskoczy nam 250. Margines trzeba przewidzieć na różne błędy i opóźnienia po stronie systemu play.

Dobrze rozumuję ?
 #879496  autor: jarekt
 28 lip 2016, 21:38
Usługa działa dokładnie tak jak napisałem w tym poście: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 05#p879477 we wszystkich taryfach PInK: 1, 9 i 19zł (tzn. tak powinno działać wg regulaminu oferty PInK) - z tym że z PInK1 należy przejść do PInK9.

Ale od około 15 czerwca Play się zorientował, że popełnił gafę (wyjaśnienie w poście) i zrobił tak: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 30#p879102

Z tego co napisał Karlos20, to Play rozszerzył ten "bajer" również na migrujących z abonamentu (niezgodnie z regulaminem).

@Garfield: Tak (jeśli usługa się nie aktywuje, to najpierw reklamacja i ewentualnie przedłużanie ważności konta doładowaniami np. po 5zł aż do momentu aktywacji usługi, minimum po kolejnych 2-3 dniach aktywujemy dopiero bonus).

Trochę nam się robi wątek o ofercie data w Play, ale nie dziwię się, bo 100GB i RWK (konta głównego) i RWK tych 100GB to troszkę ciekawszy temat niż 100zł i 10GB w taryfach głosowych :)
W dodatku wszystko (łącznie ze starterem) za free - no, w ostateczności trzeba kupić starter za 9 lub 19zł jeśli ktoś nie ma czasu się szarpać z Playem ze względu na "odkrycie" błędu przez samego Playa i zablokowanie przez niego (niezgodnie z regulaminem) pakietu cyklicznego 250MB/500MB w darmowych starterach i (jak napisał Karlos20) w numerach przeniesionych z innych ofert do PInK9/19.
Ostatnio zmieniony 28 lip 2016, 21:48 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #879502  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2016, 22:07
Napisałem zgłoszenie na Play24, celem wyjaśnienia zamieszania z pakietem 12x po 500 MB w PINK 19. Dla pewności nie mam na karcie aktywnego bonusu za rejestrację, a taryfę mam aktywną od 27-07-2016 (stan usługi 12x 500 MB na szaro - wyłączony).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 51 z 102
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 102
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 102