kazik20 pisze: ↑07 cze 2024, 16:29
P.S.
Z innej beczki... Czy to prawda, że od dłuższego czasu nikomu nie działa już klikanie w przycisk "wyłącz usługę i zwróć środki"? ...i trzeba te sprawę wyłącznie z konsultantem załatwiać w ręcznym trybie?
ja to "testowałem"(przypadkiem kliknałem wyłącz i zwróć środki) po aktywacji 1dniowego nolimitu mając ponad 26TB z nolimitu i ponad rok ważności nolimitu i...TAK wywaliło wszystko do zera.
Na szczęście numer z historią
(numer ze słynnej prezentowej akcji+1000GB/25zł ale już po niedawnym odebraniu 12 nolimitów po 15/35zł i GB z połączenia promocji, a następnie przeniesiony do starego nolimitu za 25zł) więc szybki czat i reklamacja oficjalna(konsul na czacie nie miał możliwości pomóc) z podaniem przypadkowości i niecelowości wyłączenia i z prośbą o przywrócenie nolimitów i straconych GB.
Następnego dnia telefon od konsultantki realizującej moją reklamację z pytaniem...który nolimit sobie życzę aby ustawiła(stary czy nowy) oraz informacja w trakcie rozmowy, ze już zabiera się do roboty i abym nie denerował się jeśli tego dnia nie wszystkie GB przywrócone będę, bo z racji ilości ponad 26TB może to potrwać do końca dnia następnego.
I żeczywiście po rozmowie GB powoli wracały ale nie wszystkie tego dnia sie pojawiły, dopiero ok 13ej dnia następnego(jakieś 48godzin od zgłoszenia) wszystko się przywróciło(nawet dodali kilka dni więcej).
Otrzymałem również sms z potwierdzeniem uznania reklamacji i emailem pismo, że to w trybie wyjątku(i za takie podejście szanuję Orange). Aczkolwiek faktycznie znika wszystko więc gdyby co trzeba na czacie poprosić o wyłączenie usługi, której nie chcemy i dziś to testowałem na innym numerze(obylo się bez strat, bo konsultantka wyłączyła ostatni nolimit/zwróciła kasę i wsio było po staremu).
Plusem tego mojego "testowania" przypadkowego jest fakt, że doszło dodatkowe 12msc dostępu do 5G w wyniku przywracania utraconych nolimitów i skumulownaych z nich GB.
NIE MOŻNA SAMEMU JUŻ WYŁĄCZAĆ choć jak się dobrze trafi da się odratować nawet własny błąd za co chylę czoła przed realizującą moje zgłoszenie konsultantką
.