@columbo
Z tego co widzę, czytając twoje poprzednie posty, chciałeś za dużo i nie słuchałeś się podpowiedzi.
Zakładam, że chciałeś utrzymać zgromadzone 500GB za doładowania.
Jednak namieszałeś, myląc zapewne usługę RWK (za 9 zł - dająca jedynie ważność konta zł 365 dni) z ważnością 365 dni konta głównego i GB po przeniesieniu.
Sytuacja jest zagmatwana, ale spróbowałbym zrobić ponowne zgłoszenie techniczne na czacie/telefonicznie (najlepiej nie reklamację, bo to trwa za długo) pisząc:
- w mojej reklamacji nie chodziło mi o rok ważność konta zł, które obecnie włączyliście, ale o ważność 365 dni konta głównego i GB należne mi po przeniesieniu,
- proszę o przywrócenie stanu z dnia ..., gdy miałem ok 582 GB (załącz zrzut) i włączenie należnej mi rocznej ważności konta głównego i GB po przeniesieniu.
A potem nie włączaj żadnego NBL.
Z tego co widzę, czytając twoje poprzednie posty, chciałeś za dużo i nie słuchałeś się podpowiedzi.
Zakładam, że chciałeś utrzymać zgromadzone 500GB za doładowania.
Jednak namieszałeś, myląc zapewne usługę RWK (za 9 zł - dająca jedynie ważność konta zł 365 dni) z ważnością 365 dni konta głównego i GB po przeniesieniu.
Sytuacja jest zagmatwana, ale spróbowałbym zrobić ponowne zgłoszenie techniczne na czacie/telefonicznie (najlepiej nie reklamację, bo to trwa za długo) pisząc:
- w mojej reklamacji nie chodziło mi o rok ważność konta zł, które obecnie włączyliście, ale o ważność 365 dni konta głównego i GB należne mi po przeniesieniu,
- proszę o przywrócenie stanu z dnia ..., gdy miałem ok 582 GB (załącz zrzut) i włączenie należnej mi rocznej ważności konta głównego i GB po przeniesieniu.
A potem nie włączaj żadnego NBL.