Przez przypadek udało mi się kupić 3 szt. takich archeologicznych starterów sprzed 5 lat:
Nie zwróciłem uwagi, że to taki staroć. W sklepie, gdzie je kupowałem, jeszcze jeden czy dwa takie wiszą.
Startery co prawda przeterminowane (wtedy niemal, teraz już ponad) 2 lata, ale wszystkie 3 udało się zarejestrować.
Wrzuciłem do routera, internet działa, 5 zł na koncie pozostaje – ale kod aktywujący promocję nie działa:
Macie pomysł, czy można go zmigrować do jakiejś bardziej współczesnej oferty, by móc skorzystać z promocji?
Polecany w tym wątku kod na pakiet 10 GB też nie działa. W aplikacji mam dostępny za 5 zł jedynie pakiet 500 MB.
W aplikacji mam możliwość aktywacji pakietu MINI3, ale z tego co rozumiem, to się robi tylko dla RWK, a na tym mi nie zależy, bo konto mam ważne do końca stycznia, a 100 GB zdążę zjeść w nieco ponad tydzień.
--
Ech, to chyba wina mojego B535-232, z jakiegoś powodu nie działa w nim opcja wysyłania kodów USSD... Da się to aktywować jakoś inaczej, niż kodem?
--
Wrzuciłem kartę w stary telefon (jeszcze karta micro SIM bez możliwości wyłamania do formatu nano), wykonałem połączenie, i *222*100# zwraca:
Zgodnie z informacjami, ofercie powinien podlegać każdy numer w Virgin w okresie jej obowiązywania...
Czy dobrze rozumiem, że telefon do CMOK powinien rozwiązać problem? Czy też należy się spodziewać, że CMOK będzie mi kazało zrobić CMOK w swoją zadnią część ciała?
W regulaminie:
https://virginmobile.pl/media/documents ... _Karte.pdf
"Niniejsza Promocja skierowana jest do Abonentów Virgin Mobile na Kartę, którzy dokonali Aktywacji w trakcie obowiązywania Promocji."
To teoretycznie chyba na każdym starterze powinno zadziałać, nawet na takim archaicznym...