Sig pisze:No to jest uczciwe rozwiązanie, więc może ponowię pytanie - da się tę ważność konta jakoś sprawdzić? Bo sprawdziłęm włąśnie stan konta na telefonie, który był ładowany przed zmianami i pokazało tylko stan środków, jak zawsze... Czyli co, klient ma sobie sam zapisywać kiedy ostatnio ładował?
Z tą uczciwością to bym się nie zapędzał;) To chyba jedyny przypadek, jaki znam, kiedy operator zabiera Ci środki, których nie wykorzystasz w danym okresie, bez względu na na ważność konta, jak i kolejne doładowania.Wyjaśnię to dokładniej, jak ja to widzę na podstawie zapisów Regulaminu:
doładowujesz konto za 10 zł. 89 dnia wykonujesz połączenie (wysyłasz smsa, korzystasz z transmisji danych), co według § 14 (który nadal tam można znaleźć) przedłuża ważność konta o kolejne 90 dni. Na Twoim koncie pozostało np. 4,80 zł. Kolejnego dnia te pozostałe środki znikają i pomimo ważnego konta, masz 0 środków;( To samo stanie się, kiedy 89 dnia doładujesz konto za kolejne 5 lub 10 zł. Nie będziesz miał spodziewanych 9,80 zł (14,80 zł).
Co do sprawdzania ważności konta, to nie musisz niczego zapisywać. Po upłynięciu 90 dni bez aktywności lub doładowania konta, otrzymasz smsa (albo maila jeśli takowy udostępniłeś) z informacją, po którym masz 30 dni na aktywność lub doładowanie.