DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 62 z 202
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 202
 #916227  autor: jakubeskulap
 16 mar 2017, 13:37
darekka

jesli np zajumali mi 3zl za bezpieczny internet mimo wylaczenia internetu w okresie braku wlaczonej uslugi masz zlotowke[przerwa okolo 2h], to wtedy zglaszam techniczny problem na infolinie a na boa pisze o zwrot 3zl + 20zl rekompensaty + 30dni wydluzenia konta ?
 #916245  autor: darekka
 16 mar 2017, 14:44
Wystarczy telefon do BOA i 3zł. oddadzą w trakcie rozmowy, zrobią też zgłoszenie w tej sprawie. Rekompensata to już trudniejsza sprawa, bo w sumie nic nie straciłeś ani też nie zablokowali internetu z ich winy. Możesz w rozmowie nadmienić, że takie wałki są upierdliwe i denerwujące-jak dobrze trafisz sami coś dadzą.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #916300  autor: kaspeed
 16 mar 2017, 18:28
Problem dotyczy nie działania internetu.Nie przydziela pakietu gb dziennego.+lejek którego być nie powinno . oddali 30zł od 13.02 do 24.02 (okres nie działania usługi+ bonus) Potem oddali 15.03 31zł za okrews nie działania usługi od 13.02 do 15.03;) ( a usługa juz 24.02 działala) łącznie 61zł oddano;) 6gb dają za 30zł i doładowują za 30zł konto i sami aktuwują pakiet 6gb myslac ze to cos da..... stąd jedno doładowanie które dali i zabrali zaraz. Ale i tak poza tym dali 30zł które miałem luzno na koncie.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #916316  autor: darekka
 16 mar 2017, 19:32
Niekoniecznie masochistą trzeba być(ja lubię jak operator kasę płaci-taka zamiana ról) dziś reaktywowałem usługę na T-mobile po 31dniach(wczorajszy dzień gratiś był jak co miesiąc), jedyny problem to zajumanie jak co miesiąc 3zł.(oddane) i czas aktywacji około 2 godzin. od wysłania smsa.
Poza tym wsio gra. :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #916491  autor: zoltan666
 17 mar 2017, 21:13
Ostatni raz korzystałem z "Masz złotówkę..." we wrześniu zeszłego roku. Od tamtego czasu starter odpoczywa, a ja jadę na bonusach za rejestrację (plus, orange - kilka kart). Ciągle dają coś darmo, lub prawie darmo, a teraz T-Mobile dołożył jeszcze 20 GB w promocji "Uwalnianie internetu", a że ostatnio nie zużywam dużo GB to pewnie do "Masz złotówkę..." wrócę dopiero przed wakacjami, chyba, że znów zaczną rozdawać GB ;)
 #916537  autor: -Gosc-
 18 mar 2017, 10:56
Ale bez jaj chłopaki..... poważny operator nie może ci "zajumać 3zł" za nie wiadomo co, a ty nie masz wiecznie tego pilnować i składać reklamacji, to jest już jakaś T-paranoja. To ma działać. I nie ma żadnego tłumaczenia. Dziwię się że odpowiednie urzędy jeszcze się za nich nie wzięły... to co wyprawiają w tym prepaidzie i jak rżną ludzi na kasę to przechodzi granice przyzwoitości. I oni się dziwią że tak są postrzegani a ludzie od nich wieją, są przykładem jak dobrą technicznie sieć zniszczyć złodziejskim marketingiem.
 #916587  autor: darekka
 18 mar 2017, 17:38
Fakt faktem powinno działać i raczej działa w innych taryfach(żadko widać wpisy o problemach w innych taryfach). Problemem naszej oferty jest to, że system(albo i ludzie) niedomaga ponieważ nie jest przystosowany do totalnego nolimitu. Z tego właśnie powodu dostajemy codziennie około 50GB(system za głupi jest aby widniał tam NOLIMIT) i po kilkadziesiąt tysięcy złotych na rozmowy,smsy,mms.
Na chłopski rozum da się zrobić liste tzw.VIP/biznes/test(z maksymalnymi priorytetami) czy inną o ręcznie wprowadzonych bezlimitach ale widać nie ma komu lub nie chce się tak zrobić lub podniesienie priorytetu miałoby negatywny wpływ na wiarygodnośc statystyk.

Dochodzi jeszcze kwestia tego czego oficjalnie nam nie mówią:(w rozmowach z konsulami wspominają nieśmiało o tym fakcie) jesteśmy testerami sieci i dawcami statystyk ruchu, robimy to za darmo(a nawet płacą nam troszkę w reklamacjach), a taki tester aby być wiarygodny nie może mieć podwyższonego priorytetu w sieci. Sami chętnie zgłaszamy problemy, pierwsi dzwonimy jak sieć pada itp.
Chcemy czy nie nikt nas nie zmusza to dalszej współpracy w tej ofercie-sami chcemy, bo za te grosze NIKT nam nie da więcej(świadomi jesteśmy sytuacji na rynku telekomunikacyjnym, bo inaczej byśmy już nie testowali sieci). Widać koszt jaki ponosimy(czasami nerwy, reklamacje, zgłoszenia itp.) w naszym wewnętrznym rozrachunku w zdeżeniu z ceną usługi(realnie nawet bez zwrotów to obecnie 14zł/31dni) i radością ze zwrotów reklamacyjnych świadomie jesteśmy w stanie ponieść i dalej użytkujemy nadzwyczaj limitowaną i korzystaną ofertę.

Nie jesteśmy związani umową więc chyba nam pasują te warunki skoro nie uciekliśmy od prawie roku. :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #916594  autor: odkrywca1
 18 mar 2017, 18:40
Niestety dziś na jednej z kart pobrało 3 złote a na drugiej 9 zł łącznie

Pytanie : na tej karcie co pobrało 9 to była ona wyłączona przez 2 dni ( poza telefonem ) a w bilingu jest pobrane dane o 9.11 rano 3zł a o 11.11 pobrało 6zł ( jak to możliwe ??)

pierwszy raz coś takiego widzę ( pobrane dane jak numer nie był zalogowany w sieci )
może to ten system bilingowy już nie wyrabia
 #916616  autor: -Gosc-
 18 mar 2017, 20:23
odkrywca1 pisze:Niestety dziś na jednej z kart pobrało 3 złote a na drugiej 9 zł łącznie

Pytanie : na tej karcie co pobrało 9 to była ona wyłączona przez 2 dni ( poza telefonem ) a w bilingu jest pobrane dane o 9.11 rano 3zł a o 11.11 pobrało 6zł ( jak to możliwe ??)

pierwszy raz coś takiego widzę ( pobrane dane jak numer nie był zalogowany w sieci )
może to ten system bilingowy już nie wyrabia
Ja tak miałem, to jest za jakiś ich "bezpieczny internet" (chyba dla nich zabezpieczenie ukradzionymi pięniędzmi z kont), nie mając włączonej transmisji danych, nie wykonując żadnej operacji w sieci, nie składając żadnego zlecenia ukradli 3zł z konta. Reklamowałem. Oddali bez wyjaśnień (czyli są świadomi że kradną), ale.... ich karta już zagościła w śmietniku, nie będę się z T-g...nem użerał i reklamował codziennie. Nie chcą klienta, nie potrafią go poważnie traktować - to nie będą go mieli. I tak powinien robić każdy okradziony + zawiadomienia UKE.
 #916625  autor: darekka
 18 mar 2017, 22:02
Zadzwoń i opisz sytuacje-kase oddadzą, a jeśli trafisz na niekumatego konsulato reklamacje napisz.
Niestety system lubi "pożyczać" z konta 3zł. mimo braku transmisji.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #916632  autor: notsure
 18 mar 2017, 22:20
Muszę się zgodzić z Kolegą -Gosc-.

Kupiłem kartę z usługą, która ma po prostu działać. Wiem, że mnie to kosztuje 1 zł dziennie i się na to godzę. Nie chcę aby mi coś operator dopłacał, zwracał po każdej reklamacji. Nie chcę na tym wychodzić "na zero" czy "na plus", to ma działać. Mam starter z konkretną usługą i powinno mnie interesować tylko zasilić konto, wysłać smsa w terminie, koniec, kropka. Może są tacy, którym to pasuje ale ja nie mam ochoty dzień w dzień sprawdzać i wisieć na słuchawce z jakimiś reklamacjami.

Nie rozumiem tego stwierdzenia, że nikt nas nie zmusza do dalszej współpracy, i że jak mi warunki nie pasują to gdzieś tam mogę uciec. To T-Mobile wypuściło sima a takiej "taryfie" i jak nie potrafią nad tym zapanować to niech sami się do tego przyznają, przeproszą i wyłączą. Ja zrozumiem, że pewne rzeczy ich przerosły i tyle. I żeby tak po nich nie jechać to u mnie chyba 4 "cykl" się zaczął i na razie działa o.k. Ja to nawet tych 20 GB co dali ostatnio nie włączałem tylko dziś rano normalnie sms TAK na 80481, żeby ta ich platforma czasem nie zgłupiała :mrgreen:
 #916667  autor: jakubeskulap
 19 mar 2017, 10:48
sami zaproponowali, a caly czas sa jakies problemy i wymowki. Chyba wszyscy poznali bezpieczny internet od najgorszej strony, nie wspominajac o wlaczaniu lejkow,zerowaniu pakietu danych w srodku okresu 30dni czy najgorszym z mozliwych - nalozeniu sie bonusu np swiatecznego/za rejestracje z oferta i zupelny brak uslugi do czasu rezygnacji z dodatkow i wygasniecia ich okresu ["uceglony" numer] . Z 1 strony nasza oferta jest najlepsza z 2 czas poswiecony na czytanie forum o niebezpieczenstwach czy zglaszanie reklamacji i brak uslugi z powodow systemowych zaczyna przewyzszac te benefity. Skoro jestestmy testerami premium w 100% to po 1 zgloszeniu kazdego z problemow nie powinny sie powtarzac. Niestety mam wrazenie ze po 3 zgloszeniach to nie kwestia testowania a chec pozbycia sie uzytkownikow tej oferty. Z mojego przykladu - aplikacja nie dzialala przez 4 miesiace mimo 15 zgloszen - co tydzien z kilkoma ptnscreenami. Superzlotowki nie dzialaly ani razu. Za kazdym razem musze pisac obszerne wyjasnienia tego co sami napisali w regulaminach i zanosi sie na 3 powtorke. To nie test to wojna na wyniszczenie.
 #916670  autor: darekka
 19 mar 2017, 11:10
@notsure Szanowny kolego to, że kupiłeś, a nie dostałeś za darmo od operatora to nie jego wina(sam kupowałem, bo za późno spostrzegłem, że można je było zamówić za darmo) i nie miej pretensji, bo sam zdecydowałeś się wydać kasę za coś co T/Heyah rozdawało za darmo.

Oczywiście powinna nasza usługa śmigać bez problemów i każdy z nas zapłaciłby operatorowi te 30zł/31dni i nie żądał nic innego niż śmigania usługi ale tak nie jest z podanych wcześniej w moim poście powodów(testerami jesteśmy z własnej woli-umów nie podpisaliśmy więc możemy w każdym momencie oddać komuś simkę i iść do konkurencji). Pozostaje jedno zasadnicze pytanie: skoro nikt nas nie zmusza to czemu jeszcze "męczymy się" z tą ofertą? Odpowiedź jest prosta: nikt nam tego taniej nie da, a problemy(o ile występują) wkalkulowaliśmy sobie w cene i wyszło nam, że jednak się opłaca mimo wszystkich niedogodności.

Rada dla każdego kto ma dość: dajcie ogłoszenia, że oddacie simke, a chetni się znajdą i za to nawet zapłacą.

P.S.wyłączyć nie mogą, bo nie wpisali takiej opcji w Regulamin tych starterów, ba nawet zmienić tych zapisów nie mogą, bo znowu zapomnieli dodać taki zapis. Dodatkowo mają za darmo grupę świadomych technologicznie testerów i to również wpływa na funkcjonowanie naszej usługi.

@jakubeskulap może chcą się pozbyć użytkowników tej taryfy, bo nie mogą jej inaczej wygasić choćby jeden starter aktywny pozostał-zerknij na warunki w Regulaminie(swego czasu były cuda, że i miesiąc usterki usuwali) . Sam w tamtym czasie czekałem miesiąc na naprawę ale ty zapowiedziłem, że nie odpuszcze choćbym i sam(z 4 starterami) miał zostać w tej ofercie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #916672  autor: surface123
 19 mar 2017, 11:31
To akurat Darku wiemy ze Ty do konca swiata bedziesz uzywał tych SIMek ;)

Co nie zmienia faktu ze to działa "w kratkę" jesli by tak liczyc koszt 25-30 zł miesięcznie to za podobną cenę można mieć no limit na firmę w T-mobile tyle że trzeba się wiązać na 3 lata...
 #916675  autor: darekka
 19 mar 2017, 11:39
I mieć firmę jeszcze.

Taki mam plan oddać w spadku te simki potomnym żeby o mnie często wspominali narzekając jaki to im chłam podarowałem :lol: , a tak poważnie to nie jest tak strasznie jak piszemy(wiadomo mając jedną simkę jakakolwiek usterka to problem już), ja na swoim doświadczeniu wiem,że coś tam czasami nie trybi(np.comiesięczne "pożyczanie" 3 zł.), a obecnie na jednym numerze blokada netu(Bezpieczny internet bez podstaw zaskoczył). W tym przypadku to operator dal od siebie na miesiąc 1GB(jak coś to otrzyma użyszkodnik więcej) oraz idealnie przypasowała promocja z 20GB w ramach "uwalniania netu" więc nie boli. Fakt w tym przypadku to urzyszkodnik dal ciala(reaktywowal usługę w dniu zaproszenia mimo, że jak "krowie na rowie" miał wytłumaczone, że ma czekać do dnia następnego(parę miesięcy tak robił jak nakazałem i śmigało bez problemu).

P.S. może ktoś wie ilu jest posiadaczy tych starterów z naszą usługą tu na forum(ewentualnie ile sztuk ich posiadamy), bo ja naliczyłem coś koło 10 posiadaczy? Może ktoś posiada wiedzę ile sztuk poszło od operatora do ludzi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #916689  autor: notsure
 19 mar 2017, 12:52
darekka ale to dla mnie żaden argument czy kupiłem a ktoś inny dostał bo to nie w tym problem. Wielu operatorów rozdaje karty sim po to abyśmy z nich korzystali i im płacili.

To międzynarodowa firma z budżetem w mld zł wypuściła taką "taryfę" a nie inną, nikt ich do tego nie zmuszał żeby dawać no limit za 1 zł czy 5 groszy. Sami wymyślili tą "taryfę", sami napisali regulamin i ja nie widzę tam paragrafów, że jestem "testerem", że korzystanie z usługi wymaga "24h kontroli konta" i ciągłego zgłaszania reklamacji, że to jakaś "próbna" usługa. To, że niby jesteśmy jakimiś "testerami" to raczej forumowa niczym nie poparta hipoteza. Dlatego, nie rozumiem tego jak piszesz, że coś tam sobie wkalkulowaliśmy decydując się na korzystanie z niej, ja sobie nic nie wkalkulowywałem, ba kupując starter nawet do głowy mi nie przyszło, że międzynarodowy operator telekomunikacyjny może odwalać taką prowizorkę.

Ja rozumiem, że w pierwszym miesiącu, dwóch, trzech mogły być jakieś kłopoty ale to już rok się zbliża od jej wprowadzenia i jak widzę, że ktoś pisze, że na karcie która leży w szufladzie włącza się bezpieczny internet to nie widzę żadnych powodów żeby ich bronić. To nie firma Stasia za rogiem, który coś tam "rzeźbił" i mu nie wyszło.

p.s. i na koniec dodam, że to, że się w tym aspekcie nie zgadzamy wcale nie oznacza, że nie odwalasz w tym wątku kawał dobrej roboty :)
 #916694  autor: kaspeed
 19 mar 2017, 13:21
Ale bez jaj chłopaki..... poważny operator nie może ci "zajumać 3zł" za nie wiadomo co, a ty nie masz wiecznie tego pilnować i składać reklamacji, to jest już jakaś T-paranoja. To ma działać. I nie ma żadnego tłumaczenia. Dziwię się że odpowiednie urzędy jeszcze się za nich nie wzięły... to co wyprawiają w tym prepaidzie i jak rżną ludzi na kasę to przechodzi granice przyzwoitości. I oni się dziwią że tak są postrzegani a ludzie od nich wieją, są przykładem jak dobrą technicznie sieć zniszczyć złodziejskim marketingiem.
O ile wiem te 3zł potem 6zł = 9zł łącznie jest wiadome za co i jest to jasno w smsach opisane''bezpieczny internet'' Gdyby każda taryfa miała domyślnie lejek aktywny na start nie majac żadnego pakietu internetowego ta usługa by nie miała większego sensu i te 3+6zł =9zeta by nie musieli pobierać.System został tak ustawiony aby ktoś kto przypadkowo włączy transmisję nie stracił /nie nabił 3000zł na rachunek.Opcja wg mnie dobra choć kłopotliwa.(Wymaga drobnych zmian na dzisiejsze warunki.Wiadomo system czasem zajumie tą kasę faktycznie na ''martwej sim''Ale to wina systemu bo ich platformy bilingowe są przestarzałe nie są w stanie zbierać w stanie rzeczywistym danych.)Mnie to nie przeszkadza.Nie ma sieci którą używam a problemów nie ma.

Każda sieć Orange( numer głowny) Czy Tmobile Heyah Masz złowotówkę( numer dodatkowy ale na dziś uzywany w dualsim jako głowny?)Ma problemy mniejsze czy większe.
Nawet Virgin Mobile wielokrotnie miałem problemy.

Podsumuję tylko usługę która jest tematem tego tematu;)

Problemy są były i będą.To że zrobili taki test dla klientów to jest moj czysty zysk.Wiem że nigdzie nie pisano że będą problemy czy jestem testerem.Wisi mi to czy pisano czy nie każdy system ma prawo do złego działania.A dzięki temu klient świadomy zyskuje i to sporo.

W Orange co 2 miesiace mam problemy np z Dostępem do MMS mimo że numer 11lat w sieci.I jakoś afer nie robię. Żona ma problemy bo jej sumuje pakiet gb w Popie za 35zł miesięcznie co masz net i rozmowy na komórki( stacjonarne też jej nie liczy kasy choć powinno)Te problemy to tak naprawdę zysk dla niej ale są? no są...( nie zgłaszam nic poza problem z mms;) )

W Heyah czy Tmobile zgłaszam każdy problem pilnuje mojej kasy bo jestem przewrażliwiony od początków posiadania komórki.Zgłaszam oddają wiem że to ma działać prawidłowo( powinno przynajmniej.)A nie działa i napewno nie zrezygnuje z tego powodu.Skoro komuś z was nie pasuje proszę o PM stosowną cesję zrobimy i przeniesiecie problemy na mnie.

Każdorazowo sprawdzam stan konta po 20xna dzień czy to w tmobile czy orange!!

W abonamencie tez pilnuję faktur.I prawie codziennie sprawdzam.Jak ktoś wierzy że będzie działać wszystko ok czy w Tmobile czy Plusie czy PLAY niech czasem sprawdzi bilingii czy wszystko idealnie jest;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #916717  autor: -Gosc-
 19 mar 2017, 14:36
kaspeed pisze:Każda sieć Orange( numer głowny) Czy Tmobile Heyah Masz złowotówkę( numer dodatkowy ale na dziś uzywany w dualsim jako głowny?)Ma problemy mniejsze czy większe.
Nie wiem... w Orange od 3 lat nic bez wiedzy i włączenia jakiejś usługi mi z konta nie pobrali. A więc da się? W T-dziadostwie od samego początku problemy i konieczność ciągłego monitorowania. To jest niepoważna sieć, mało, to co robią to nadużycie delikatnie mówiąc.
Jakie 3000zł za internet? Od tego są lejki albo uczciwe ceny/pakiety a nie pobieranie 3zł za śmiechu warte 10MB właśnie czego? Transmisji? Jakiej jeżeli mam ją wyłączoną?
W OFNK za same doładowania już nazbierało mi się ponad 40GB, cokolwiek zrobię nie zapłacę "3000zł" za internet bo mają inne podejście, inny system bilingowy który działa dobrze. Więc o czym my rozmawiamy....?
Ja rozumiem ludzi którzy są miłośnikami reklamacji i monitoringu, ja nie jestem, u mnie ma działać prawidłowo.
  • Strona 62 z 202
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 202
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 202