Z Heyah kiedyś lód dało się do frii
Teraz nie wiem czy nadal pozostała ta możliwość.
Teraz nie wiem czy nadal pozostała ta możliwość.
Karlos20 pisze: ↑23 cze 2022, 10:31Ci, co mają stare NL+GB (są tylko w wersji cyklicznej), są one aktywne, dopóki nie zlikwidują tychże usług lub Abonent nie wyłączy ich / nie zasili konta na czas itp. - operator ich oficjalnie nie odwołał, tylko porzucił wsparcie dla taryfy Frii, a to oznacza, że jeśli zlikwidują taryfę Frii, wszystkie usługi z tej taryfy zostaną skasowane.
Operator zastrzega sobie prawo do odwołania Oferty w każdym czasie bez podawania przyczyn, co nie będzie naruszać praw nabytych przez Użytkownika.
Też dostałem, ale widziałem że dziś pisali na fb, że jakiś błąd systemubabciagienia1p pisze: ↑23 cze 2022, 19:28Mam inną ciekawostkę. Przed chwilą dostałam SMS na numer w taryfie Frii.
"Dzień dobry. Dziękujemy za Twoje zgłoszenie techniczne z dnia 2020-06-02".
Zgłoszenie sprzed ponad dwóch lat. To się nazywa działanie w myśl zasady "langsam aber sicher". Chyba rzeczywiście coś czyszczą w systemie a propos Frii.
Dzięki za info, tylko że terminy, które podaje tam T-Mobile nijak się mają do rzeczywistości, wg TM do 23.01.2022r. obowiązywała teżfwitkowski17 pisze: ↑28 cze 2022, 07:30Według T-Mobile, pakiety na 30 dni we Frii zostały ubite 23 stycznia tego roku (przynajmniej w archiwum obok nazwy pakietu tak się pokazuje) - co ciekawe, regulaminy nie zostały zmienione - dalej jest "do odwołania".
fwitkowski17 pisze: ↑28 cze 2022, 07:30Według T-Mobile, pakiety na 30 dni we Frii zostały ubite 23 stycznia tego roku (przynajmniej w archiwum obok nazwy pakietu tak się pokazuje) - co ciekawe, regulaminy nie zostały zmienione - dalej jest "do odwołania".